DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 4 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10
 #966421  autor: Gregrin
 15 gru 2017, 17:29
24bis24 pisze:a z takiego cuda to ktoś korzysta
https://oauth.play.pl/login#/main
Chodzi ci o http://telefon.play.pl ?? Korzystałem ale różnie to działa i wydaje mi się ze za granica w ogóle.

PS. Po więcej zapraszam tutaj http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 78#p876078
Jeśli korzystasz to daj tam znać jak jest z ta usługą obecnie ;)
Polecam również artykuł (z z3s) podlinkowany w pierwszym poście który opisuje do czego zostało to użyte gdy nazywało się to jeszcze teleplay ;)
 #967040  autor: rudymax
 18 gru 2017, 16:17
Czy tylko ja mam dzisiaj problem z zarządzaniem usługami przez Play24, czy system Play zaniemógł?
 #967043  autor: 24bis24
 18 gru 2017, 16:32
najwyraźniej :mrgreen:

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #967044  autor: jarekt
 18 gru 2017, 16:37
Kilka kont, kilkadziesiąt numerów, różne rzeczy dzisiaj robię na tych wszystkich numerach (usługi/pakiety ON/OFF, doładowania) - trochę różnych problemów jest w Play24. Wczoraj było znacznie lepiej, ale nie rano - wtedy też była katastrofa.

---edit---
Jest już znacznie lepiej jak 1-2 godzinki temu ale nie idealnie.
 #967303  autor: Jestem_Janek
 20 gru 2017, 01:34
Mam takie pytanko: Jeśli otrzymałem rekompensatę na konto promocyjne w dwóch ratach, to ta druga przedłuży ważność całości?
 #967307  autor: bobiwr
 20 gru 2017, 07:37
Nie wiem jak jest teraz ale dawniej (tak 2 lata wstecz) jak otrzymałem rekompensatę, to była ona ważna do końca miesiąca w którym wpłynęła na konto. Było to wyraźnie zaznaczone w informacji o rozpatrzeniu reklamacji. No i ważność konta była tak przedłużana.
 #967321  autor: 24bis24
 20 gru 2017, 09:17
Pierwsza rekompensata przedluzy srodki promocyjne jesli takowe miales a druga druga. Srodki sie zsumuja.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #967416  autor: Jestem_Janek
 20 gru 2017, 16:38
Pierwsza przedłużyła środki promocyjne do końca roku a następną mam dostać na cały styczeń 2018. Też mi się wydaje, że powinno zsumować i przedłużyć. Dzięki za info.
 #976738  autor: 24bis24
 09 lut 2018, 21:42
w Play szykuje się nowa promocja internetu.
pod *106# w PnkRWK pojawiła się data 16.05.2018r.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #990900  autor: rudymax
 27 kwie 2018, 09:25
Czy ostatnio zmienił się sposób dodawania numeru do Play24? Przyznam, że dość dawno tego nie robiłem i dzisiaj przy próbie dodania numeru do konta system poprosił o pesel i kod abonencki, a nie tak jak wcześniej sms na dodawany numer.
 #990917  autor: bolek2004
 27 kwie 2018, 12:38
Jeśli to rzeczywiście tak wygląda na stałe to jest po prostu dramat. Potem tylko czekać na wyciek danych i jakieś kłopoty przez to. Hasło sms czy inne można zmienić w razie wycieku danych, pesela się niestety nie zmieni. Zresztą pesel powinien być specjalnie chroniony bo identyfikuje nas w społeczeństwie. Żeby aż był potrzebny do dołączenia numeru do play24? Moim zdaniem totalna głupota.
Jeszcze niedługo to może imię dziadka będzie im potrzebne.
Ostatni przykład to wyciek wszystkiego z bdi aero2.
 #990933  autor: Dorotea
 27 kwie 2018, 16:06
Dziwne, bo dziś dołączyłam nowy numer i prosił tylko o kod z SMS-a.
 #990937  autor: rudymax
 27 kwie 2018, 17:12
Dorotea pisze:Dziwne, bo dziś dołączyłam nowy numer i prosił tylko o kod z SMS-a.
Wygląda na to, że problem dotyczy numerów z taryfą internetową, a przynajmniej niektórych taryf. Czy numer który dołączyłaś miał taryfę głosową, czy internetową?
 #990940  autor: rudymax
 27 kwie 2018, 17:23
Dorotea pisze:Głosową.
Dziękuję za odpowiedź. To dobra wiadomość. Ten jeden numer sobie daruję, bo nie znam hasła abonenckiego, a osoba na którą jest zarejestrowany nie ma możliwości udania się do salonu.
 #990942  autor: Dorotea
 27 kwie 2018, 17:51
Masz całkowitą rację, sprawdziłam i taryfy głowowe przechodzą na SMS, a internetowe wymagają potwierdzenia hasłem abonenckim i PESEL.
 #991016  autor: biala1991
 28 kwie 2018, 16:16
Pesel potrzebny do podłączenia numeru? Czy oni się dobrze czują :) Na Play24 wywieszają nie wiadomo po co nasz numer dowodu i jeszcze im mało, teraz będą szastać Peselem klienta. Co to za metody, żeby włączyć jakiś bzdurny pakiet żądają dodatkowych zabezpieczeń przez kod z smsa ale numer dowodu, który nie wiedzieć po jakiego diabła wyświetla się na koncie, wg Play nie wymaga ochrony (tak jest np w Nju, dostęp do zakładki Moje Dane autoryzuje się smsem, w TM na Miboa nie widać nawet nazwiska a co dopiero mówić o dowodzie :) )

Takie pytanie, co będzie jeśli posiadając tylko jeden nr, usunę go z Play24? Czy stracę dostęp do takiego "pustego" konta? Na Mój TMobile mogę dowolnie dołączać numery albo je odłączać i nawet po odłączeniu wszystkich nie tracę możliwości logowania się. Czy w Play jest podobnie? Chodzi o sytuację, wygaszam aktualny numer a za jakiś czas aktywuje nowy, czy da się go podpiąć do starego konta?
 #991017  autor: surface123
 28 kwie 2018, 16:31
PESEL potrzebny do IDENTYFIKACJI kto dzwoni

Czego w tym można nie rozumieć jeśli brak hasła ???
 #991023  autor: biala1991
 28 kwie 2018, 17:19
O jakim dzwonieniu piszesz? Rozmawiamy o dołączaniu numeru na Play24, nie można tego zrobić samodzielnie przez serwis tylko trzeba dzwonić do BOK??
  • Strona 4 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10