Telekomunikacja jak na dłoni






[Orange] Przedłużenie umowy - cd.2.

Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor

Re: [Orange] Przedłużenie umowy - cd.2.

Postprzez nigrin » 17 gru 2017, o 19:26

harys napisał(a):Extra, to chyba najmniej inwazyjna opcja zeby zasymulowac ucieczke z sieci i walczyc o -40% ;)

Edit: niestety nie da sie zlozyc wniosku o przeniesienie przez neta :/

Wysłane z Le pro 3


Dlatego jutro osobiście udam się spacerkiem z dowodem do plusa ;)
nigrin
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 15:46

Re: [Orange] Przedłużenie umowy - cd.2.

Postprzez Symulant » 17 gru 2017, o 22:10

Gregrin napisał(a):W praktyce pakiet idzie w pierwszej kolejności a dodatkowo "resztki" z poprzedniego miesiąca (również nieregulaminowo) się sumują (mowa również o pakiecie bo bonus ma w regulaminie sumowanie).

Wszystko opisane w [Zestawienie] Opcje FULL No-Limit w ofertach na karte ~30zl


Dzięki za info. Jako, że nie potrzebuje nowego telefonu a jak najwięcej Internetu to po paru latach wracam na kartę. W abonamencie takich warunków nie dostanę. No chyba, że DUK cuda zdziała :mrgreen:
Symulant
Stały bywalec
Stały bywalec
 
Posty: 276
Dołączył(a): 22 wrz 2015, o 10:38
Model telefonu: Huawei P9
Sieć: Orange

Re: [Orange] Przedłużenie umowy - cd.2.

Postprzez pyp » 18 gru 2017, o 00:38

Witajcie Koledzy i Koleżanki :)

Po 24 miesiącach bycia zadowolonym klientem ORANGE posiadając ofertę :
Plan Wspólny 99,99 - 30% = 67 zł BRUTTO
+ Pakiet Stacjonarny
+ Pakiet Europa
Dodatkowo podczas trwania kontraktu na konto dołączyłem internet mobilny - domowy
( coś takiego ) i moje opłaty się zwiększyły o 10 zł ( po wszystkich rabatach )

Dostałem informację że moja umowa dobiega końca i jest to ostatni miesiąc obowiązywania rabatów itd.
No i oczywiście zwracam się do waszej społeczności czy moglibyśmy coś tutaj wymyślić żeby było lepiej :)
1. Oczywiście od razu powiem że mi nie zależy tutaj na obniżeniu kosztów bo wiem że cudów w życiu nie ma, bardziej by mi zależało na przedłużeniu tego kontraktu na np. 24 m-ce b/telefonów i otrzymanie podobnych warunków.
2. Jest jeszcze inna opcja że zostawię kontrakt na czas nieokreślony ale obawiam się że mnie te rabaty które się skońcą mnie zjedzą :( :(

Z góry bardzo wam dziękuję za pomoc...

Pozdrowienia i z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam - pYp
pyp
Młody wyjadacz
Młody wyjadacz
Avatar użytkownika
 
Posty: 497
Dołączył(a): 21 mar 2005, o 17:45
Lokalizacja: Nowa Ruda
Pochwały: 2
Model telefonu: Sony Xperia Z1
Sieć: PLAY

Re: [Orange] Przedłużenie umowy - cd.2.

Postprzez malysek » 18 gru 2017, o 11:45

malysek napisał(a):Na razie nie oddzwonili bo dałem im czas do namysłu niby do wczoraj ale do dzisiaj jest cisza. Ten dodatkowy numer też mam jako czwarty, ale widzę, że i tak pomimo tego można ugrać coś więcej. Spróbuję jutro podjąć kontakt zobaczymy co inny konsultant mi zaproponuje, ale już wiem mniej więcej jak mam rozmawiać z nimi bo do tej pory to tylko liczyłem na to co mi zaproponują. Pogubiłem się już w tych ich ofertach i postanowiłem zobaczyć co mi zaproponują. Wziął bym coś z telefonem, ale nie chce mi się już tych rat dodatkowych płacić. Przypomniałem sobie, że do tego abonamentu, który przedłużam chciałem Iphone SE to mi zaproponowali 69 zł ratę więc nic ciekawego. Jutro zadzwonię zobaczę co mogą mi jeszcze zaoferować. Czy lepiej dzwonić od razu do DUK?

Pozdrawiam


Dzwoniłem do DUK dostałem 4x9,99zł (no limit + 10 GB neta na każdy numer) bez przechodzenia na Orange Love. Nadal jednak nie podjąłem decyzji. Czy ta oferta jest dobra czy można ugrać jeszcze cokolwiek?

Pozdrawiam
malysek
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 9
Dołączył(a): 15 gru 2009, o 10:34
Lokalizacja: Polska

Re: [Orange] Przedłużenie umowy - cd.2.

Postprzez corey53 » 18 gru 2017, o 11:55

Umowa kończy mi się 05.01.2018. Numer zostanie przeniesiony tego dnia 05.01.2018 (wniosek itp już jest złożony).

Otrzymałem dzisiaj fakturę z orange za okres rozliczeniowy 16.11.2017-15.12.2017, na pełną kwotę abonamentu. Czy ta faktura nie powinna być już pomniejszona? Bo orange przypadkiem nie wystawia faktur gdzie kwota za abonament jest z góry na kolejne miesiąc? ( tak mi kiedyś Pani na boku tłumaczyła przy tym jak zwiększyłem abonament, zmieniałem taryfę na wyższą i od razu za pierwszą fakturą miałem zwiększoną kwotę).

a w styczniu otrzymam kolejną faktura już tylko z ewentualnym przekroczenim za ten okres, bez kwoty abonamentu.

Czy się mylę?
corey53
Cichy Czytelnik
Cichy Czytelnik
 
Posty: 59
Dołączył(a): 7 sie 2015, o 17:27

Re: [Orange] Przedłużenie umowy - cd.2.

Postprzez nigrin » 18 gru 2017, o 13:08

Dzięki wskazówkom, dziś załatwiłem przeniesienie na kartę w Plushu.
Dostałem sms info, ze mogę zrezygnować z migracji dzwoniąc pod nr. *555

Wiec wszystko idzie w dobrym kierunku, poczekam do jutra i będę atakował DUK, chyba, ze mnie uprzedzą, ale taki scenariusz raczej nie nastąpi.
nigrin
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 15:46

Re: [Orange] Przedłużenie umowy - cd.2.

Postprzez Symulant » 18 gru 2017, o 14:24

malysek napisał(a):Dzwoniłem do DUK dostałem 4x9,99zł (no limit + 10 GB neta na każdy numer) bez przechodzenia na Orange Love. Nadal jednak nie podjąłem decyzji. Czy ta oferta jest dobra czy można ugrać jeszcze cokolwiek?


Bardzo wątpliwe abyś dostał coś więcej, chyba, że zaproponują Ci numery za 0 PLN :wink:
Symulant
Stały bywalec
Stały bywalec
 
Posty: 276
Dołączył(a): 22 wrz 2015, o 10:38
Model telefonu: Huawei P9
Sieć: Orange

Re: [Orange] Przedłużenie umowy - cd.2.

Postprzez lenka01 » 18 gru 2017, o 20:07

mozna jeszcze ugrac 3 mce gratis


Symulant napisał(a):
malysek napisał(a):Dzwoniłem do DUK dostałem 4x9,99zł (no limit + 10 GB neta na każdy numer) bez przechodzenia na Orange Love. Nadal jednak nie podjąłem decyzji. Czy ta oferta jest dobra czy można ugrać jeszcze cokolwiek?


Bardzo wątpliwe abyś dostał coś więcej, chyba, że zaproponują Ci numery za 0 PLN :wink:
lenka01
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 6
Dołączył(a): 25 lis 2017, o 08:45

Re: [Orange] Przedłużenie umowy - cd.2.

Postprzez GRZECH » 18 gru 2017, o 21:48

Dobry Wieczór!

Przyznam szczerze, że nie przeczytałem całego wątku 800 stron, a mam bardzo pilną i bardzo nieprzyjemną sprawę i szukam porady.
Około 10 listopada złożyłem wypowiedzenie dwóch numerów w Orange, okres rozliczeniowy mam od 19go do 18 włącznie. Dzwonili, coś tam oferowali, nawet mi to pasowało (40 zł za dwa nry z 10GB na każdym i 5 zł rabatu na telefon) chociaż po powyższych widzę, że można było coś więcej ugrać. Chciałem wziąć TV, który był niedostępny, mieli dzwonić około 12-13 grudnia, nie zadzwonili. Ja też byłem zajęty i zapomniałem, ale skoro umowa do 18go włącznie i nawet mi w salonie powiedzieli, że mogę jeszcze 18go korzystać. No i budzę się dzisiaj rano i d@@a, wyłączyli mi nry o jeden dzień za wcześnie. Nie mogę ani przedłużyć, ani nigdzie zadzwonić, nawet przelewu zrobić, bo konto sparowane z nrem.

Mówią mi, że mogę złożyć wniosek o przywrócenie, ale że wrócę na starych zasadach (a że 24 miechy już skończone, to pewnie abo w okolicach 110-115 zł).
I tak sobie myślę, czy może ktoś się spotkał z takim czymś i czy warto z tym iść np. do UOKIK (bo wg mnie jeśli zapłaciłem za okres do 18 grudnia, to podczas 18 grudnia powinienem mieć jeszcze dostęp do usług za które zapłaciłem).

Co robić? Pomóżcie :-).

Pozdrawiam,
Grzegorz
GRZECH
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18 gru 2017, o 21:39

Re: [Orange] Przedłużenie umowy - cd.2.

Postprzez Herushingu » 18 gru 2017, o 23:12

Nie ma to znaczenia, bo zakładając nawet gdybyś dzisiaj przedłużył umowę to i tak weszłaby w życie wraz z następnych okresem rozliczeniowym... Ale oczywiście złożyć skargę zawsze możesz, ale musisz mieć świadomość, że to żadne rozwiązanie obecnej sytuacji, bo nie otrzymasz decyzji w krótkim czasie.
Herushingu
Cichy Czytelnik
Cichy Czytelnik
 
Posty: 53
Dołączył(a): 16 lip 2017, o 23:46

Re: [Orange] Przedłużenie umowy - cd.2.

Postprzez Symulant » 19 gru 2017, o 07:58

GRZECH napisał(a):Mówią mi, że mogę złożyć wniosek o przywrócenie, ale że wrócę na starych zasadach (a że 24 miechy już skończone, to pewnie abo w okolicach 110-115 zł).I tak sobie myślę, czy może ktoś się spotkał z takim czymś i czy warto z tym iść np. do UOKIK (bo wg mnie jeśli zapłaciłem za okres do 18 grudnia, to podczas 18 grudnia powinienem mieć jeszcze dostęp do usług za które zapłaciłem).Co robić?


Jeśli zależy Ci na numerze to w pierwszej kolejności dzwonić na infolinię, że chcesz odzyskać ten numer z powrotem. Umowa wygasła i w momencie przywrócenia numeru niekoniecznie musisz wracać na abonament, chyba że tak chcesz.
Co do samej sytuacji z wyłączeniem numeru w dniu 18.12, to powinieneś napisać reklamację jeśli faktycznie usługi miały być świadczone do końca tego dnia.
Symulant
Stały bywalec
Stały bywalec
 
Posty: 276
Dołączył(a): 22 wrz 2015, o 10:38
Model telefonu: Huawei P9
Sieć: Orange

Re: [Orange] Przedłużenie umowy - cd.2.

Postprzez GRZECH » 19 gru 2017, o 10:06

Hej,

Dzwoniłem wczoraj na infolinię chyba z 5 razy.
Pisałem też na czacie na Orange.pl i na facebooku (nie polecam, nie potrafią czytać ze zrozumieniem, jedna Pani z wyrzutem zaproponowała mi zwrot kilkudziesięciu groszy za ten jeden dzień...).
Także raczej powinni wszyscy wiedzieć, że chcę odzyskać numery.

Generalnie wszyscy oprócz jednej konsultantki (z DUK) powiedzieli mi, że muszę złożyć pismo w salonie albo wysłać im skan albo pocztą.
A ta wyjątkowa konsultantka powiedziała mi (notabene około 9:30), że się tym zajmie ale jak dzwoniłem na BOK około 19:30 (żeby się czegoś dowiedzieć, bo oczywiście żadnego kontaktu ze strony DUK później nie było) to dostałem info, że żaden wniosek w mojej sprawie nie został złożony i że i tak muszę się wybrać do salonu.

Dostałem też info, że mogą mnie przywrócić jedynie na abonament, który miałem (czyli bez zniżek okolice 110-120 zł) a na kartę nie.
Jeżeli chodzi o przedłużenie, to z chęcią wrócę na abonament (oferowali mi 40 zł za dwa standardowe abo z 10 GB internetu, widzę po forum, że da się z tego jeszcze zejść na 20 zł).

Zapłaciłem za okres od 19.11 do 18.12 więc dla mnie oczywistym jest, że skoro zapłaciłem za 18.12 to powinienem mieć w tym dniu dostęp do wszystkich "funkcjonalności". Zostałem też poinformowany w salonie Orange (przy wypowiadaniu umowy), że mam umowę do 19.12.

Reklamację oczywiście złożę, zastanawiam się jedynie czy mogę wnioskować o jakąś rekompensatę pieniężną/urządzeniową (i jeśli tak, to jak wysoką) za to, że zostałem pozbawiony dwóch numerów już na ponad 24 godziny, a możliwe, że nawet na kolejne 7 dni (plus spędziłem już dobre 4-6 godzin na próbie odkręcenia tego). Nie mam przez to dostępu do konta bankowego (i nie mogę bez wizyty w banku kupić prezentów w Internecie :P), nie mogłem skontaktować się z żoną, itp.
GRZECH
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18 gru 2017, o 21:39

Re: [Orange] Przedłużenie umowy - cd.2.

Postprzez light7 » 19 gru 2017, o 10:20

GRZECH: Ja przenosiłem już 2 numery z orange do innych sieci i w obydwu przypadkach numery były wyłączane jeden dzień wcześniej. W Twoim przypadku jeżeli umowę miałeś do 18-go to w nocy z 17-go na 18 numer powinien zostać wyłączony (tak też się stało).

Dlatego bezpieczniej jest (jeżeli chcesz postraszyć operatora odejściem) przenieść numer do innego operatora na kartę. Jeżeli nie dogadasz się z Orange lub zapomnisz o mijającym terminie to przynajmniej numer nie przepadnie.
light7
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 23 paź 2015, o 11:42

Re: [Orange] Przedłużenie umowy - cd.2.

Postprzez agikrk » 19 gru 2017, o 10:22

Witam,
Liczyłam ciągle na rabat 40% i na telefon IPhone 7 plus 32GB.
Na starcie dostawałam 20% rabatu +10zl na zgody,ale telefonu brak..
Po chwili był telefon na innym magazynie, ale tylko w momencie gdy zdecyduję się na światłowód :)

Sytuacja zakończyła się tym, że przeszłam na kartę(Orange), płacę 25zł za pakiet rozmowy no limit + SMS no.limit + 15 GB (za każde doladowanie bonusowe GB.
To samo daj pakiet optymalny za 49.99zl dla nowych klientów, oraz dla osób, które uzyskały 20% rabat za 38zł.

Teraz poczekam, na wyprzedaże po świąteczne i kupię telefon na raty 0%.
Kwota moje abo (doładowanie + rata tel) bedzie na pewno niższa niż w ofercie pakiet optymalny.

Pozdrawiam.
agikrk
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 16
Dołączył(a): 15 paź 2015, o 20:07

Re: [Orange] Przedłużenie umowy - cd.2.

Postprzez Symulant » 19 gru 2017, o 11:25

GRZECH napisał(a):jedna Pani z wyrzutem zaproponowała mi zwrot kilkudziesięciu groszy za ten jeden dzień...


Jeśli umowa była formalnie do 19.12 to nawet o te kilkadziesiąt groszy warto pisać reklamacje dla zasady aby się operator nie przyzwyczajał do takich praktyk.

GRZECH napisał(a):Generalnie wszyscy oprócz jednej konsultantki (z DUK) powiedzieli mi, że muszę złożyć pismo w salonie albo wysłać im skan albo pocztą.A ta wyjątkowa konsultantka powiedziała mi (notabene około 9:30), że się tym zajmie ale jak dzwoniłem na BOK około 19:30 (żeby się czegoś dowiedzieć, bo oczywiście żadnego kontaktu ze strony DUK później nie było) to dostałem info, że żaden wniosek w mojej sprawie nie został złożony i że i tak muszę się wybrać do salonu.


Sugerowałem infolinię gdyż kiedyś jak poszedłem załatwiać sprawę związaną z moim numerem to pracownik salonu (albo punktu działającego pod szyldem Orange) dał mi ich telefon i kazał dzwonić na BOK i tam wszystko załatwiać. Wśród moich znajomych już kilka razy tak było dlatego w pierwszej kolejności jak coś potrzebuje to dzwonię.
Przy okazji jako, że rozmowy są nagrywane warto zapisywać sobie z kim - imie i nazwisko konsultanta Orange - i o której się rozmawia. Można później prosić o odsłuchanie rozmowy i potwierdzenie jakichś ustaleń itp. itd.

Symulant napisał(a):Reklamację oczywiście złożę, zastanawiam się jedynie czy mogę wnioskować o jakąś rekompensatę pieniężną/urządzeniową (i jeśli tak, to jak wysoką) za to, że zostałem pozbawiony dwóch numerów już na ponad 24 godziny, a możliwe, że nawet na kolejne 7 dni (plus spędziłem już dobre 4-6 godzin na próbie odkręcenia tego). Nie mam przez to dostępu do konta bankowego (i nie mogę bez wizyty w banku kupić prezentów w Internecie ), nie mogłem skontaktować się z żoną, itp.


Hmm gdyby to było w USA to już pewnie mógłbyś wydawać miliony, które dostaniesz jako odszkodowanie :D . U nas raczej trzeba będzie się cieszyć jak po prostu odzyskasz nr z powrotem. Pamiętaj, że to Ty złożyłeś wypowiedzenie z wyłączeniem nr. Operator popełnił prawdopodobnie błąd wyłączając usługi o dzień za wcześnie co nie zmienia faktu, że Ty jako Klient nie wyrażałeś zainteresowania dalszym funkcjonowaniem tego nr (tych nr).

GRZECH napisał(a):Dostałem też info, że mogą mnie przywrócić jedynie na abonament, który miałem (czyli bez zniżek okolice 110-120 zł) a na kartę nie.

Dla mnie to dziwne, że mogą przywrócić tylko na abo. Trzeba by ich zapytać o podstawę prawną w sensie zapisy w regulaminie świadczenia usług, które pkt o tym mówią.
Symulant
Stały bywalec
Stały bywalec
 
Posty: 276
Dołączył(a): 22 wrz 2015, o 10:38
Model telefonu: Huawei P9
Sieć: Orange

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Oferta abonamentowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości