DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 10 z 15
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 15
 #966228  autor: Kompan
 14 gru 2017, 19:45
grzegorzsad pisze:Jak zalogować się za pomocą kodu do aplikacji Tidal w tel.na androidzie.
Pod kodem jest link do Tidala,tam wpisujesz kod,w wersji web załóż konto.W aplikacji nie widzę opcji aktywacji vouchera.Zmieniłem subskrypcję z Premium na HIFI...skróciło subskrypcję do 28.01 8)
 #966324  autor: grzegorzsad
 15 gru 2017, 11:11
Kompan pisze:
grzegorzsad pisze:Jak zalogować się za pomocą kodu do aplikacji Tidal w tel.na androidzie.
Pod kodem jest link do Tidala,tam wpisujesz kod,w wersji web załóż konto.W aplikacji nie widzę opcji aktywacji vouchera.Zmieniłem subskrypcję z Premium na HIFI...skróciło subskrypcję do 28.01 8)
Po zarejestrowaniu przez stronę www i uzyskaniu loginu i hasła można logować się poprzez apkę na telefonie.Ciekawe z ilu urżądzeń jednocześnie można korzystać ?
 #966340  autor: ign123
 15 gru 2017, 12:27
Ricki1980 pisze:Dodam tylko, że vouchery się kumulują do roku czasu. Można wpisać cztery na jedno konto.

Poprawka. Kumulacja jest ponad rok!!!
Czy ktoś zechce podzielić się wiedza, w jaki sposób skumulować kilka kodów na jednym koncie Tidal?
 #966471  autor: 24bis24
 15 gru 2017, 21:00
kamerling pisze:No niestety, ale u mnie to się nie udaje. Ilekroć chcę wbić koda w Voucher, to wyskakuje coś takiego:

"Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później lub skontaktuj się z obsługą klienta"

Ktoś inny też tak ma?
chyba wszyscy :D

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #966510  autor: Vieslav
 15 gru 2017, 23:02
Właśnie aktywowałem HBO GO kodem otrzymanym na numer w Virgin z aktywnym Freemium. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi, czy po darmowym miesiącu muszę usunąć konto czy po prostu sami wyłączą?
  • Strona 10 z 15
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 15
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 15