DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 72 z 97
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 97
 #965670  autor: Kamil7878
 11 gru 2017, 19:34
avataravatar pisze:
Kamil7878 pisze:Witam po tej niby awarii ważność konta na karcie z przeniesienia stopniala do pół roku... Co się stało z RWK
Ktoś to może potwierdzić.

Wysłane z mojego Lenovo TAB S8-50LC przy użyciu Tapatalka
Przeniosłem numer do RMB 5 pomiędzy lipcem a sierpniem , ważność konta do 27.12.2017?
 #965680  autor: jarekt
 11 gru 2017, 20:00
Jakbyś od razu w pierwszym poście napisał poprawnie, że masz ważność do 25.12, a nie do 27.12, to by Ci sporo osób napisało (a na pewno ja, bo liczyłem tą Twoją ważność i mi nie pasowało), że sobie przez pomyłkę taryfę zmieniłeś.
 #965693  autor: adacomp
 11 gru 2017, 20:32
Ale tutaj niektórzy Janusze kombinują z migracjami fakt->RBM5.

Ja tam od 2014 mam 2 x RBM1 i spokój na 150 dni za 50zł i nie muszę się wyginać :) a znajomym po prostu doradzam aby przenieśli numer W3 do RBM7MNP odebrali bonusy i potem bez problemu migrowali do RBM5 zamiast czekać na łaskę aż dziurawy system P4 pozwoli im migrować z faktu to rbm.
 #965702  autor: adacomp
 11 gru 2017, 20:52
Nie kombinuję z jakimiś chorymi migracjami po prostu kupiłem dawno 2 startery i używam ich do dziś.

Może i mam na imię Janusz ale nie biznesu bo nie czerpię korzyści majątkowych z tego że korzystam z DIL w RBM1 a już na pewno nie handluję na portalach na literę o czy a ;)
 #965796  autor: Johnny
 12 gru 2017, 11:23
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.

Wasza wiedza, dyskusja i porady są wielokrotnie bardzo pomocne a przede wszystkim bezcenne.
Od 3 lat jestem Waszym stałym czytelnikiem i od tego czasu tak mi weszło w krew codzienne czytanie waszego forum, że w końcu postanowiłem się zarejestrować i napisać coś od siebie.
Wybaczcie jeśli piszę w nieodpowiednim tytule ale nie chciałem zakładać nowego wątku a w nim znalazłem kilka podpowiedzi z których skorzystałem a jednocześnie sprawdziłem czy zadziała.

Otóż przeniosłem dzisiaj numer z Orange do Play i postanowiłem podpiąć go do play24 jako jeszcze nieaktywowany.
Kartę SIM włożyłem do starej Noki 1208 odebrałem na nim SMS z kodem i numer pojawił się w play24. Stan konta mam na głównym 1zł i promocyjnym 4zł, wszystko bez dat do kiedy ważne, a więc OK potwierdzam że tak można to zrobić, sprawdziłem też kod *121#
i nadal wszystko jest bez zmian numer pozostał nieaktywowany.
Numer będę aktywował około 16-tej gdyby ktoś chciał coś jeszcze przed tym sprawdzić to jestem do Waszej dyspozycji.
 #965797  autor: rudymax
 12 gru 2017, 11:29
Numer będę aktywował około 16-tej gdyby ktoś chciał coś jeszcze przed tym sprawdzić to jestem do Waszej dyspozycji.
Jaki komunikat pojawia się, gdybyś chciał zmienić taryfę? Oczywiście przez Play24.
Ostatnio zmieniony 12 gru 2017, 11:31 przez rudymax, łącznie zmieniany 1 raz.
 #965798  autor: jarekt
 12 gru 2017, 11:30
"Numer nieaktywny" bla bla bla. Ale niech nie ryzykuje, bo może się akurat zmieni i straci BzP 500zł/50GB/RWK (od paru dni dziwne rzeczy się dzieją w systemach). Niektóre sztuczki już nie działają :)
 #965799  autor: Johnny
 12 gru 2017, 11:34
rudymax pisze:
Numer będę aktywował około 16-tej gdyby ktoś chciał coś jeszcze przed tym sprawdzić to jestem do Waszej dyspozycji.
Jaki komunikat pojawia się, gdybyś chciał zmienić taryfę? Oczywiście przez Play24.
w play24 na chwilę obecną brak taryf do zmiany
 #965802  autor: rudymax
 12 gru 2017, 11:43
Johnny pisze:
rudymax pisze:
Numer będę aktywował około 16-tej gdyby ktoś chciał coś jeszcze przed tym sprawdzić to jestem do Waszej dyspozycji.
Jaki komunikat pojawia się, gdybyś chciał zmienić taryfę? Oczywiście przez Play24.
w play24 na chwilę obecną brak taryf do zmiany
W podobnej sytuacji miałem kilka dni wstecz komunikat:
Zmiana oferty jest dostępna tylko dla aktywnych usług.
Rozumiem, że u Ciebie tego nie ma.
 #965804  autor: Johnny
 12 gru 2017, 12:00
[
W podobnej sytuacji miałem kilka dni wstecz komunikat:
Zmiana oferty jest dostępna tylko dla aktywnych usług.
Rozumiem, że u Ciebie tego nie ma.[/quote].

Jest ten sam komunikat co u Ciebie.
Zmiana oferty jest dostępna tylko dla aktywnych usług.
  • Strona 72 z 97
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 97
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 97