DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 133 z 308
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 308
 #965422  autor: kowal2200
 10 gru 2017, 18:34
Patryk7588 pisze:@kowal2200
Czy połączenia przez aplikację WiFi Calling w Plusie znajdują się w twoim billingu w eboku lub na fakturze?
Patryku, nie nie pojawiają się, tak jak by ich nie było. Najciekawsze, że nie pojawiają się też połączenia do UE wykonywane normalnie, bez WiFi, które to mam w swoim planie taryfowym bezpłatne.
 #965452  autor: myk6414
 10 gru 2017, 20:31
Play ma volte. Na podobnej zasadzie jak wstęp do LTE w T-MOBILE
 #965470  autor: kozien70
 10 gru 2017, 22:11
Jeśli je mają i testują, to na jakiejś wąskiej grupie wybrańców z dedykowanym modelem telefonu bądź dedykowanym softem do użytku wewnętrznego, bo np. żaden ze sprawdzanych przeze mnie oficjalnych softów Galaxy nie ma zaszytych ustawień VoLTE P4.
PS. APN IMS nie ma tu znaczenia. To tylko ułamek całej niezbędnej konfiguracji.
 #965487  autor: Pabloz
 10 gru 2017, 23:53
APN Play IMS widziałem w wielu telefonach z VoWiFi Play więc to nic nowego. Co do VoLTE - kto wie, może dowiemy się czegoś przy okazji włączenia roamingu krajowego LTE w Orange w przyszłym roku.

Lista telefonów z obsługą WiFi Calling (VoWiFi) i VoLTE w Polsce: https://wificalling-volte.pl/
 #965527  autor: Mixiorek
 11 gru 2017, 10:40
Krótkie spostrzeżenie. Po dzisiejszej aktualizacji SGS8 (XEO) do G950FXXU1AQK7 telefon przestał pokazywać znaczek HD przy połączeniach. U mnie włączone VoLTE, a rozmówców 3G (HDV).
Stosunkowo nowy update, ma chyba kilka dni. "Głęboki" servicemode nie wrócił.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #965530  autor: myk6414
 11 gru 2017, 10:47
w temacie VoLTE w Play, to testują na iphone`ach... bardzo wąska grupa ma dostęp.
 #965546  autor: myk6414
 11 gru 2017, 12:14
@Mixxiorek - za to w ustawieniach vowifi można ustawić priorytet dla sieci komórkowej... Tego mi brakowało
 #965549  autor: Mixiorek
 11 gru 2017, 12:19
Mam zaćmienie albo nie nie potrafię znaleźć ustawień połączeń po WiFi. Mam tylko "włącznik" w ustawieniach połączeń. S8 XEO. Na OPV był jeszcze włącznik na górnej belce.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #965560  autor: artsky
 11 gru 2017, 13:12
@Mixiorek
Wchodzisz z poziomu aplikacji telefon, prawa góra-3 kropki-ustawienia i masz na samym dole. XEO nie ma włącznika na górnej belce, tylko OPV.
 #965564  autor: Mixiorek
 11 gru 2017, 13:18
Mam tylko włącznik a jest mowa ustawianiu priorytetu dla sieci komórkowej i tego szukam.

Obrazek

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #965572  autor: kozien70
 11 gru 2017, 13:30
Preferowana sieć jest do wyboru tylko dla operatora T-Mobile. Podobnie jak w najnowszym XEO dla S7
 #965573  autor: Mixiorek
 11 gru 2017, 13:33
Buuu, szkoda. A ja się tu pocę i przeszukuję menu na XEO z simem Orange ;-)
Nic straconego. Pewnie za kilka miesięcy ze względu na zmiany sim będzie TMobile także wtedy soft powinien być pod nich.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #965584  autor: f0ku5
 11 gru 2017, 14:16
Jak już tak dyskutujecie o najnowszej aktualizacji to i ja dołożę swoje spostrzeżenie ;-)
Zauważyliście, że pod koniec manualnego procesu sprawdzania aktualizacji systemu pojawia się na chwilę ikona, którą odpowiada za aktualizację ustawień operatora?
Czyżby Samsung "odłączył" ustawienia od aktualizacji całego systemu i ma to wyglądać teraz mniej, lub bardziej podobnie do tego, co jest na iPhonach? :-)
 #965591  autor: Mixiorek
 11 gru 2017, 14:22
Mogę potwierdzić, że ikonka się pojawia. A za co odpowiada? Dobre pytanie.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #965594  autor: f0ku5
 11 gru 2017, 14:29
Dokładnie za sprawdzanie aktualizacji ustawień operatora. Miałem tego farta, że tuż po aktualizacji i restarcie widniała ona u mnie w belce dość długo, bo internet mi bardzo zwolnił, więc miałem okazję "ściągnąć" belkę i przeczytać za co ta ikonka odpowiada ;-)
 #965596  autor: myk6414
 11 gru 2017, 14:34
Hm. Jak ona wygląda? Nigdy jej nie widziałem ale zawsze po updejcie pyta czy mam kartę T-Mobile czy hejah
 #965597  autor: f0ku5
 11 gru 2017, 14:36
Wejdź na pulpit, przytrzymaj dłużej wolne pole i wejdź do panelu z widgetami. Na pierwszym miejscu jest widget "aplikacje dostawcy usług".
To dokładnie ta sama ikonka :-)
  • Strona 133 z 308
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 308
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 308