DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 70 z 97
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 97
 #964797  autor: adik
 07 gru 2017, 10:02
od ponad 2 dni nie mogę przejść z fakt mobile do rbm5, zmiana taryf kodem ussd cały czas wywołuje ten sam komunikat "brak dostępnych taryf, na które można by dokonać migracji" - ciekawe czy to już permanentna blokada czy kolejna awaria migracji taryf.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #964803  autor: vtp23fyq0ck
 07 gru 2017, 10:33
Witam.
Dokładnie od poniedziałku rano nie można przejść z fakt do RBM5. Dodatkowo od tego samego momentu nie można uruchomić bonusu za rejestrację w RBM7. Chwilowa awaria? Zobaczymy. Bo do tej pory nie było aż tak długiej awarii.
 #964813  autor: vtp23fyq0ck
 07 gru 2017, 11:38
adbadbad pisze:Mi we wtorek rano udalo sie przejsc z faktu do RBM
Dziwne. Ja we wtorek wciskałem *163# przez cały dzień chyba coś koło 80 razy i ani razu nie pokazało mi jakiejkolwiek taryfy na którą mogę przejść a Tobie się udało. No bardzo dziwna sprawa. Od poniedziałku rano aż do dzisiaj klikam co chwilę *163# będąc w Fakt i nic nie idzie, nawet o milimetr.
 #964820  autor: bolek2004
 07 gru 2017, 12:01
vtp23fyq0ck pisze:Dodatkowo od tego samego momentu nie można uruchomić bonusu za rejestrację w RBM7.
Akurat bonusu za przeniesienie w rbm7 nie można uruchomić samemu już co najmniej od końca listopada, co do przejścia fakt>rbm5 to możesz mieć rację.
Nie ma co na razie gdybać ale dla mnie to celowe działanie. Jak mi konsultant uruchamiał bonus za przeniesienie w rbm7 to i tak twierdził że mógłbym sam to zrobić bo po 24 godzinach powinien się pojawić choćby na play24 co jest nieprawdą. Sam kod na aktywację na bank nie działa.
Zanim zadzwoniłem do boku to sprawdziłem wszystkie możliwości aktywacji i nigdzie nie było tego bonusu. Jest to niezgodne z regulaminem który sami stworzyli. Wspominałem o tym na forum play ale wiadomo jak tam to działa. Jak ktoś miał taką sytuację i ma czas to niech napisze oficjalne zgłoszenie może coś to da.
Druga opcja to taka że szykują się zmiany, tyle że teraz play o niczym nie informuje, wszystko robi po cichu więc możliwe że już decyzja jakaś zapadła. Ale to tylko moje zdanie.
A w ogóle to wydaje mi się że migracja fakt>rbm5 to ich "niedopatrzenie" niepoparte żadnym regulaminem. Jeśli tak jest to mogą zablokować to kiedy im pasuje.
 #964863  autor: 24bis24
 07 gru 2017, 14:29
adbadbad pisze:Mi teraz codziennie przychodzi 1 sms miedzy godzina 9 a 10 od PLAY ze moj plan taryfowy zostal zmieniony na RBM5. Mimo ze od wczoraj jestem juz w T-Mobile :)
to po co zawracasz nam głowę swoimi pytaniami odnośnie RBM, bonusów (miałeś sprawdzić i opisać)
jak przeniosłeś do T-Mobile?

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #964865  autor: adbadbad
 07 gru 2017, 14:33
24bis24 pisze:
adbadbad pisze:Mi teraz codziennie przychodzi 1 sms miedzy godzina 9 a 10 od PLAY ze moj plan taryfowy zostal zmieniony na RBM5. Mimo ze od wczoraj jestem juz w T-Mobile :)
to po co zawracasz nam głowę swoimi pytaniami odnośnie RBM, bonusów (miałeś sprawdzić i opisać)
jak przeniosłeś do T-Mobile?
mam dwa numery, jeden w T-Mobile a drugi w RBM... a poza tym... wyluzuj...
 #964866  autor: 24bis24
 07 gru 2017, 14:37
adbadbad pisze: mam dwa numery, jeden w T-Mobile a drugi w RBM... a poza tym... wyluzuj...
to pisz tak aby wszystko było jasne w Twoich postach.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #964971  autor: adik
 07 gru 2017, 22:10
A w ogóle to wydaje mi się że migracja fakt>rbm5 to ich "niedopatrzenie" niepoparte żadnym regulaminem. Jeśli tak jest to mogą zablokować to kiedy im pasuje.
jest to niewątpliwie ich błąd, z tym że teraz migracja kodami ussd całkowicie leży, a nie tylko do samego rbm5.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #965438  autor: adik
 10 gru 2017, 19:19
czyli widać kompletnie nie na temat się wypowiadałeś, pomyliłeś tematy bo RWK w RBM5 nie ma nic wspólnego już od dawna z Fakt Mobile.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #965463  autor: adacomp
 10 gru 2017, 21:47
adik pisze:czyli widać kompletnie nie na temat się wypowiadałeś, pomyliłeś tematy bo RWK w RBM5 nie ma nic wspólnego już od dawna z Fakt Mobile.
To prawda.

RWK nie przechodzi miedzy taryfami Play/RBM/Fakt tylko KG ustawia się na max 14 dni.

Wyjątkiem jest migracja RBM7MNP -> RBM5 oraz migracja do Play Odnowa gdzie nie ma ważności konta.
  • Strona 70 z 97
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 97
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 97