DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 68 z 97
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 97
 #962795  autor: adacomp
 25 lis 2017, 21:11
No i o tym pisałem a wy tu sobie jaja robicie ;)
SD to SD i wiadomo że chodzi o darmowy SD.
koniec tematu
eot
 #962800  autor: jarekt
 25 lis 2017, 21:18
@adacomp, na @24bisa24 musisz uważać, bo on lubi łapać za słówka, za literki i cyferki (10zł vs 9zł) oraz lubi żartem wyprowadzić na manowce :) . Ty się dałeś złapać.
 #962943  autor: marcz123456
 26 lis 2017, 19:05
To do jakiej sieci najlepiej przejść, i potem wrócić do Play?

Albo inaczej. Jedną kartę chcę mieć do rwk+internet z fanty i innych promo, a drugą żeby mieć rwk+sd.
 #963282  autor: bolek2004
 28 lis 2017, 16:06
Na pewno z pnk rwk się da do faktu kodem *163*12# zmigrować, ze 3 dni temu migrowałem, więc jeśli masz możliwość to przejdź kodem na pnk rwk i potem do faktu, choć może przez infolinię będzie szybciej.
 #963286  autor: lyncz8
 28 lis 2017, 16:21
bolek2004 pisze:Na pewno z pnk rwk się da do faktu kodem *163*12# zmigrować, ze 3 dni temu migrowałem, więc jeśli masz możliwość to przejdź kodem na pnk rwk i potem do faktu, choć może przez infolinię będzie szybciej.
Będę w czwartek próbował (do tego czasu mam na tym numerze rozmowy bez limitu) i dam znać czy działa :)
 #963406  autor: Gregrin
 28 lis 2017, 22:46
W playu się trochę pozmieniało ale jeśli w tej kwestii jest po staremu to w obrębie jednej submarki (play, fakt lub RBM) GB przechodzą z wyjątkiem przejścia do OdNowa i chyba minimax.
 #963449  autor: 24bis24
 29 lis 2017, 11:44
Gregrin pisze:W playu się trochę pozmieniało ale jeśli w tej kwestii jest po staremu
że jest po nowemu dlatego zapytałem... :D
Przejście z Formuły do PnkRWK GB kasuje.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #963456  autor: jarekt
 29 lis 2017, 11:56
@Gregrinowi cosik się pomieszało :)

Uwzględniając tylko taryfy, na które można obecnie migrować w Play/Fakt/RBM czyli PnK, PnKLT, PnKRWK, FPnK, OdN, RBM5, rbmE i FaktM (migrować do nich można oczywiście z innych nie wymienionych tutaj taryf), to:

- Złotówki z KG zawsze zostają;

- GB zawsze przepadają.

Z PromoZŁ jest trochę bardziej skomplikowana sytuacja (tzn. prosta ale więcej do pisania).

Dodatkowo i wyjątkowo, zawiła jest sytuacja z GB, PromoZŁ i ważnością konta w RBMach ze względu na różnice między zapisami w regulaminach, a działaniem systemu.
 #963461  autor: 24bis24
 29 lis 2017, 12:05
jarekt pisze:Dodatkowo i wyjątkowo, zawiła jest sytuacja z GB, PromoZŁ i ważnością konta w RBMach ze względu na różnice między zapisami w regulaminach, a działaniem systemu.
zostawmy regulaminy w spokoju :D
GB* przechodzą z RBM7MNP do RBM5 potem do RBME a potem do taryfy którą ostatnio zlikwidowali
(jak ktoś jeszcze potrafi tam wskoczyć).
* ale nie wszystkie :mrgreen:

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #963690  autor: lyncz8
 30 lis 2017, 22:06
bolek2004 pisze:Na pewno z pnk rwk się da do faktu kodem *163*12# zmigrować, ze 3 dni temu migrowałem, więc jeśli masz możliwość to przejdź kodem na pnk rwk i potem do faktu, choć może przez infolinię będzie szybciej.
Niestety się nie udaje w moim wypadku :( Dzwoniłem na ich infolinię, to jakiś nieogarnięty Pan wyszukał taki oto kod: *123*1# On również nie działa.
 #963691  autor: Gregrin
 30 lis 2017, 22:09
lyncz8 pisze: Niestety się nie udaje w moim wypadku :(
Jaki błąd dostajesz ?? Próbowałeś parę razy ?? Ile jesteś w taryfie RWK, dłużej niż 2-4h ??
PS. Na infolinii powinieneś poprosić o przeniesienie do fakt a nie o kod na przeniesienie.
 #963724  autor: bolek2004
 01 gru 2017, 09:35
lyncz8 pisze:Niestety się nie udaje w moim wypadku :( Dzwoniłem na ich infolinię, to jakiś nieogarnięty Pan wyszukał taki oto kod: *123*1# On również nie działa.
Dzwonić na infolinię żeby Ci podał kod do zmiany taryfy? No przecież to bez sensu. Na infolinię się dzwoni po to żeby Ci konsultant zrobił zmianę w systemie sam, a nie żeby podał kod.
Zmiana na pewno działa.
Po pierwsze musisz mieć ważne konto na wychodzące, bez tego ani rusz.
Druga rzecz. Kod na zmianę taryfy klepiemy czasem kilka razy zanim zaskoczy.
Trzecia rzecz. Jeśli z danej taryfy przeskok kodem nie działa bo z niektórych się nie da to zmieniamy taryfę najpierw na pnk rwk kodem *163*2# po czym po jakimś czasie (około 2 godziny, ale to różnie) klepiemy kod na zmianę na fakt *163*12#
Jeśli będzie komunikat że na koncie są inne oczekujące zlecenia to czekamy i próbujemy za jakiś czas. Powinno zaskoczyć za jakiś czas.
Po przejściu na fakt mamy tylko 14 dni na wychodzące.
Cała filozofia. Zresztą w pierwszym poście jest to wszystko opisane.
Swoją drogą to kody na zmianę taryfy w play/fakt/rbm zaczynają się od *163, a nie od *123
 #963758  autor: lyncz8
 01 gru 2017, 14:38
bolek2004 pisze:
lyncz8 pisze:Niestety się nie udaje w moim wypadku :( Dzwoniłem na ich infolinię, to jakiś nieogarnięty Pan wyszukał taki oto kod: *123*1# On również nie działa.
Dzwonić na infolinię żeby Ci podał kod do zmiany taryfy? No przecież to bez sensu. Na infolinię się dzwoni po to żeby Ci konsultant zrobił zmianę w systemie sam, a nie żeby podał kod.
Zmiana na pewno działa.
Po pierwsze musisz mieć ważne konto na wychodzące, bez tego ani rusz.
Druga rzecz. Kod na zmianę taryfy klepiemy czasem kilka razy zanim zaskoczy.
Trzecia rzecz. Jeśli z danej taryfy przeskok kodem nie działa bo z niektórych się nie da to zmieniamy taryfę najpierw na pnk rwk kodem *163*2# po czym po jakimś czasie (około 2 godziny, ale to różnie) klepiemy kod na zmianę na fakt *163*12#
Jeśli będzie komunikat że na koncie są inne oczekujące zlecenia to czekamy i próbujemy za jakiś czas. Powinno zaskoczyć za jakiś czas.
Po przejściu na fakt mamy tylko 14 dni na wychodzące.
Cała filozofia. Zresztą w pierwszym poście jest to wszystko opisane.
Swoją drogą to kody na zmianę taryfy w play/fakt/rbm zaczynają się od *163, a nie od *123
Ja to wszystko wiem :D swoją droga dopiero 4-ty konsultant, czwarta próba - spowodowała, że się udało zlecić na infolinii zmianę taryfy xD po 5 minutach taryfa się zmieniła, a po kolejnych 5 aktywował pakiet na rozmowy :)
  • Strona 68 z 97
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 97
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 97