DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 27 z 73
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 73
 #962965  autor: Drawiec23
 26 lis 2017, 20:50
Witam. Jestem w trakcie testów internetu. Moja lokalizacja Głuchów pow. Łańcut podkarpackie. Korzystam z Lte 800 TM oddalonego ode mnie jakieś 400 m. Dotychczasowe wyniki rzędu 15/10 mnie zadowalaly lecz od 5 dni mam 2-3/11-12 mb/s. Czyżby takie mocne przeciążenie BTS się pojawiło?
 #962970  autor: pakierhakierxd
 26 lis 2017, 20:55
wszystko zalezy od pory ja tez mam zazwyczaj 30-35 mb ,ale bywaja pory gdzie jest 15/5 ,to net mobilny pamietaj i tu na szybkosc ma wplyw wiele rzeczy ;)
mi to az tak nie przeszkadza bo na kablu mialem 15 mb i wieczne awarie.

Pozdrawiam :)
 #962972  autor: piotrzet
 26 lis 2017, 20:57
Logujesz się na pewno do tego samego nadajnika? W jakich godzinach są takie prędkości? I jaki router?
Ostatnio zmieniony 26 lis 2017, 21:00 przez piotrzet, łącznie zmieniany 2 razy.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #962974  autor: piotrzet
 26 lis 2017, 21:01
Dokładnie z tego co patrzę na nadajniku są pozwolenia na LTE 2600 i 1800 więc pewnie go ulepszą nie długo. Napisz do BOK i spytaj czy nie planują modernizacji

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #962975  autor: aree1987
 26 lis 2017, 21:05
Witam, czy jest możliwość wykupienia dodatkowej karty sim w tej ofercie i czy z tej ze zestawu można zrobić nano sim bez dodatkowego wycinania?
 #962981  autor: piotrzet
 26 lis 2017, 21:24
Dokładnie sprawdź w całym domu gdzie działa najlepiej u mnie w jednym pokoju jest 10-12 a w drugim 40-45 Mb/s więc różnica spora i napisz tego emaila do BOK bo może coś już kombinują

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #962990  autor: piokuk
 26 lis 2017, 22:14
Ja niestety dwukrotnie tę ofertę oddałem (tzn. odstąpiłem od umowy). Przez pierwsze trzy tygodnie wszystko było w porządku, potem popołudniami korzystanie z internetu było bardzo utrudnione (pingi po 200-300). Bałem się, że po zakończeniu okresu testowego lepiej nie będzie. Co mi po 60 Mb/s do w godzinach nocnych i wczesnoporannych? Z bólem serca oddałem (za drugim razem miałem ofertę za 44 miesięcznie z włączonym rabatem - 20% Ambasador). Zostawiłem sobie natomiast ofertę BC 10/10/10. 10 złotych za 10 giga i nielimitowany BC od północy do 9 rano to koszt pomijalny.
 #962995  autor: Drawiec23
 26 lis 2017, 23:13
W obecnym miejscu mam - 95 dbm na L800. Owszem jeśli router postawie w innym pomieszczeniu sygnał odbieram z innych BTS i prędkości ponad 20 mb lecz sygnał wifi który dociera do pokoju jest już na tyle słaby że obniża prędkość do 1-2 mb.
 #963022  autor: patrix-83
 27 lis 2017, 09:48
piokuk pisze:Ja niestety dwukrotnie tę ofertę oddałem (tzn. odstąpiłem od umowy). Przez pierwsze trzy tygodnie wszystko było w porządku, potem popołudniami korzystanie z internetu było bardzo utrudnione (pingi po 200-300). Bałem się, że po zakończeniu okresu testowego lepiej nie będzie. Co mi po 60 Mb/s do w godzinach nocnych i wczesnoporannych? Z bólem serca oddałem (za drugim razem miałem ofertę za 44 miesięcznie z włączonym rabatem - 20% Ambasador). Zostawiłem sobie natomiast ofertę BC 10/10/10. 10 złotych za 10 giga i nielimitowany BC od północy do 9 rano to koszt pomijalny.
Bo jesteś z Krakowa tak jak ja i u Nas niestety Networks (Orange/T-mobile) sieje tym LTE niezbyt dobrze, prędkości są niskie albo wysokie ale na zewnątrz i z moich testów przeprowadzonych na wszystkich operatorach w tym mieście najszybciej działa Plus i Play bo mocno sieją tym LTE natomiast NETWORKS ma jakieś takie wyciszone to LTE.
Ja sam w mieszkaniu używam internetu mobilnego od Plusa (35-50mb/s) bo Networks oferuje mi internet o prędkości 2-4mb/s w LTE które też zanika jak inaczej router ustawie w mieszkaniu-tak właśnie NETWORKS buduje sieć w Krakowie. Problem rozwiązało by na pewno LTE800 ale oni się nie spieszą bo przecież mają czas.

P.S. Problem z pingami to nie tylko problem u Ciebie, mam wrażenie że to jakiś problem w Krakowie. Sam zgłaszałem operatorowi Orange że na mojej karcie abonamentowej Orange są wysokie pingi (200,180ms) w pewnych rejonach Krakowa w technologii LTE i niestety oni nie wiedzą dlaczego. Restart karty i transmisji danych nie pomógł. To samo jest na karcie T-mobile.
Spaprana konfiguracja po modernizacji sieci czy może trwająca jakaś modernizacja o której nikt nic nie wie w Orange???
 #963124  autor: JFK2016
 27 lis 2017, 17:19
patrix-83 pisze: P.S. Problem z pingami to nie tylko problem u Ciebie, mam wrażenie że to jakiś problem w Krakowie. Sam zgłaszałem operatorowi Orange że na mojej karcie abonamentowej Orange są wysokie pingi (200,180ms) w pewnych rejonach Krakowa w technologii LTE i niestety oni nie wiedzą dlaczego. Restart karty i transmisji danych nie pomógł. To samo jest na karcie T-mobile.
Spaprana konfiguracja po modernizacji sieci czy może trwająca jakaś modernizacja o której nikt nic nie wie w Orange???
Pisanie po raz kolejny jakoby to istniał stały problem z pingami/opóźnieniami u operatora jest całkiem nie wiarygodne (takie przypadki mogą się losowo zdarzać przy lokalnych awariach sieci). Po prostu link radiowy nie działa Wam prawidłowo ze względu na kiepskie parametry sygnału, dodatkowo gdy rośnie obciążenie u operatora jeszcze bardziej się on zawęża (większość osób pracujących na infoliniach operatora nie ma o tym nawet "bladego pojęcia" i nie wiedzą co mają przekazać klientowi...). Przykład mocno dojechanej sieci Plusa Obrazek z 4x wyższym upload, a pingi do onetu wyglądają tak
Kod: Zaznacz cały
 64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=3563 ttl=52 time=48.593 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=3564 ttl=52 time=48.591 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=3565 ttl=52 time=50.371 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=3566 ttl=52 time=52.417 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=3567 ttl=52 time=51.680 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=3568 ttl=52 time=54.167 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=3569 ttl=52 time=58.841 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=3570 ttl=52 time=53.993 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=3571 ttl=52 time=60.654 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=3572 ttl=52 time=51.101 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=3573 ttl=52 time=50.170 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=3574 ttl=52 time=51.845 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=3575 ttl=52 time=50.011 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=3576 ttl=52 time=56.050 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=3577 ttl=52 time=66.260 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=3578 ttl=52 time=47.110 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=3579 ttl=52 time=38.453 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=3580 ttl=52 time=47.845 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=3581 ttl=52 time=53.731 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=3582 ttl=52 time=50.737 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=3583 ttl=52 time=54.271 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=3584 ttl=52 time=48.118 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=3585 ttl=52 time=51.732 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=3586 ttl=52 time=48.032 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=3587 ttl=52 time=51.865 ms 
, równolegle na łączu występuje ciągły ruch w przedziale 128kbps-1MBs, także nie idą w sieć gołe pingi, w LTE1800 Orage/Networks pingi są o połowę niższe
Kod: Zaznacz cały
 64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=4271 ttl=53 time=29.832 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=4272 ttl=53 time=35.550 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=4273 ttl=53 time=31.138 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=4274 ttl=53 time=30.175 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=4275 ttl=53 time=28.129 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=4276 ttl=53 time=38.386 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=4277 ttl=53 time=30.757 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=4278 ttl=53 time=32.757 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=4279 ttl=53 time=29.221 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=4280 ttl=53 time=33.519 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=4281 ttl=53 time=30.655 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=4282 ttl=53 time=31.708 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=4283 ttl=53 time=29.190 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=4284 ttl=53 time=30.244 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=4285 ttl=53 time=36.196 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=4286 ttl=53 time=30.881 ms
64 bytes from 213.180.141.140: icmp_seq=4287 ttl=53 time=30.567 ms
bo obciążenie o wiele mniejsze i transfery wyższe. Pingi po 300ms to widziałem ostatnio na EDGE, na późniejszym HSDPA oscylowały w okolicy 150ms, 300ms na LTE tzn. że połączenie jest nieprawidłowo zestawione na poziomie linku radiowego.
 #963165  autor: aree1987
 27 lis 2017, 19:14
aree1987 pisze:Witam, czy jest możliwość wykupienia dodatkowej karty sim w tej ofercie i czy z tej ze zestawu można zrobić nano sim bez dodatkowego wycinania?
Odpowie ktoś?
 #963231  autor: martin87
 28 lis 2017, 10:58
Z poziomu routera można sprawdzić jak silny zasięg jest LTE/HDSPA. Najlepiej go postawić blisko okna. Co do wifi (DWR-921) to moc sygnału ustawiłem na całkowite minimum i tak on złapie całe mieszkanie bez większych problemów. Sam sobie obniżyłem do opcji 20Mb/s, transfery mają tu skoki od 10-50Mb/s, nie ma sensu płacić za coś co pojawia się czasami. Upload nadal utrzymuje poziom tych 20Mb/s.
 #963383  autor: aree1987
 28 lis 2017, 21:45
A nie wiecie czy są jakieś profity dla przenoszących się z netem z innej sieci w tej ofercie?
Można z tej karty microsim co jest w zestawie wyciągnąć nanosim, ma perforacje?
  • Strona 27 z 73
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 73
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 73