DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 47 z 54
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 54
 #960000  autor: rafmik
 07 lis 2017, 21:00
Też dzisiaj dzwoniłem w związku z końcem umowy w Lajt Mobile.
Oferta taka jak u kolego powyżej:

24,99 zł miesięcznie za no limit komórki/stacjonarne, sms/mms, 10GB netu, umowa na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem.

Jeśli zdecydujemy się na umowę 12 miesięcy, dostajemy to co wyżej i dodatkowo 50% rabatu przez 3 miesiące. Wychodzi 262,41 zł za umowę, 21,87 zł miesięcznie średnio.

Jeśli zdecydujemy się na umowę 24 miesięcy, dostajemy to co wyżej i dodatkowo 50% rabatu przez 6 miesięcy. Wychodzi 524,82 zł za umowę, 21,87 zł miesięcznie średnio - tak samo jak przy umowie na 12 miesięcy, co sprawia, że jest ona nie opłacalna (bo podwyżek w branży raczej się nie spodziewam).

Największy minus tej oferty, to to, że powyższa oferta zawiera już rabat "bonus krajowy" wynoszący 20 zł
Czyli np jakiekolwiek skorzystanie z internetu w roamingu UE, przekroczenie 50 minut/sms w ruchu wychodzącym oznacza nie naliczenie rabatu za dany okres rozliczeniowy.

Orientuje się ktoś, jak w tym bonusie krajowym wygląda sytuacja z limitem na połączenia przychodzące? Bo wygląda na to, że tego nie ma.
 #960771  autor: tomiangelo
 13 lis 2017, 10:36
Tak z ciekawości zapytam: zostajecie w Lajt czy przechodzicie gdzie indziej ?
Oferta Plush ten za 25 zł na czas nieokreślony plus internet który rośnie z czasem też bardzo fajnie się prezentuje.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
 #960882  autor: rafmik
 13 lis 2017, 20:11
Ja się własnie zastanawiam między tymi trzema opcjami:
- zostać w Lajt Mobile w opcji umowy na 12 miesięcy,
- przenieść numer do Plush w opcji umowy na czas nieokreślony
- przenieść numer do Plush w opcji umowy na 24 miesiące - koszt średni miesięczny 21,88 zł miesięcznie (tak jak Lajt Mobile, a mamy pełny roaming). Wada to jednak 2 letnie zobowiązanie. Chociaż taniej pewnie i tak już nie będzie. Wątpię, żeby ktoś się wyłamał i dał mniej jak 22 zł za pełny nolimit + >10GB netu.

Głównym plusem w Plushu jest bezpłatny roaming (a jednak co jakiś czas się jedzie do DE te kilkanaście km od granicy na zakupy - net się przyda np porównanie cen).
W Lajt Mobile cena za skorzystanie z internetu w roamingu (nawet pobranie kilku kb) to już 19,99 zł... Kosmicznie drogo.
 #960898  autor: Gregrin
 13 lis 2017, 21:22
rafmik pisze:- przenieść numer do Plush w opcji umowy na 24 miesiące - koszt średni miesięczny 21,88 zł miesięcznie (tak jak Lajt Mobile, a mamy pełny roaming). Wada to jednak 2 letnie zobowiązanie. Chociaż taniej pewnie i tak już nie będzie. Wątpię, żeby ktoś się wyłamał i dał mniej jak 22 zł za pełny nolimit + >10GB netu.
Moze opcja plush na kartę + 5te doładowanie gratis i doładowanie cykliczne w banku ?? Wyjdzie za 20zl* z 10GB. W cenie 20zl abo to chyba jedynie duet w plush abo dodatkowy numer w nju.

* a jak się wykorzysta jakaś promocje doładowań to jeszcze taniej ;) Ostatnio na haloween było 50% i parę razy w roku się podobno zdarza (nie używam plusa).
 #962292  autor: antekwars
 22 lis 2017, 17:07
Pod koniec grudnia mija mi rok oferty strzał w dziesiątkę. Zgodnie z umową ostatnie 2 miesiące miały być po 36 zł. Faktura mimo to przyszła na 10 zł a powinna na 36 zapłaciłem. dziś sobie uświadomiłem że powinna być wyższa więc żeby nie mieć nieprzyjemności zadzwoniłem aby sprawdzili bo po co po nie wiadomo jakim czasie upomną się o kasę jak błędu się dopatrzą. Pan sprawdził i faktycznie powinni wystawić wyższą więc mają mi niby korektę dosłać. Ja powiedziałem, że błąd jest ich i oni honorowo powinni błąd wziąć na siebie ze swojej winy a nie mnie błędem swoim obarczać. Dodałem, że każda szanująca się sieć kwotę błędu by wzięła w swoje koszty a nie ponownie wystawiała fakturę klientowi. On że oni i tak ją wystawią powiedziałem że złoże skargę jak dostanę wyższa ich błąd. on dodał że i tak by się z czasem dopatrzyli błędu więc lepiej, że ja to zgłaszam. Co radzicie złożyć skargę do urzędu ochrony konsumentów po wcześniejszej reklamacji u nich. Dodam, że od razu po tym fakcie powiedziałem, że składam wypowiedzenie po rozłączeniu się poszedłem do plusa i złożyłem u nich o przeniesieniu z lajta numeru.
 #962294  autor: Gregrin
 22 lis 2017, 17:19
antekwars pisze:Pan sprawdził i faktycznie powinni wystawić wyższą więc mają mi niby korektę dosłać.
antekwars pisze: złożyć skargę do urzędu ochrony konsumentów po wcześniejszej reklamacji u nich.
Błędy się zdarzają. Skargi na poprawną fakturę (korektę) raczej nie ma podstawy składać bo ona przywraca stan taki na jaki zgodziły się obie strony przy zawieraniu umowy. Gdyby naliczyli ci więcej a później to skorygowali to tez uznałbyś sprawę za załatwioną, nie ?? Czy pisałbyś ze nie chcesz korekty ;)

PS. Gdyby włączyli ci większy pakiet (wbrew umowie) np 20GB (a ty wszystko byś zużył) i wysłali większą fakturę a ty poinformowałbyś ich ze popełnili błąd to wtedy koszt tych GB (czyli błędu) musieli by wziąć na siebie.
Ostatnio zmieniony 22 lis 2017, 17:26 przez Gregrin, łącznie zmieniany 1 raz.
 #962295  autor: antekwars
 22 lis 2017, 17:24
Zapłacę to bo po co mieć większe problemy to tylko 20 zł ale myślę, że każda firma czy plus czy play wzięli by w swoje koszty tą różnicę umarzając tą różnicę klientowi. Tak czy siak numer już w trakcie przenoszenia o czym im powiedziałem a i dodałem że zaraz złożę o przeniesienie i drugiego numeru. sami tracą klientów na własną prośbę i dostają antyreklamę darmową.
 #962297  autor: macc
 22 lis 2017, 17:45
Widzę, że problem z fakturami nie tylko u mnie. 2 numery w trakcie przenoszenia a 3 zaraz po nowym roku z tej samej przyczyny co powyżej u kolegi.
 #962317  autor: MarekAG
 22 lis 2017, 20:03
antekwars pisze:Pod koniec grudnia mija mi rok oferty strzał w dziesiątkę. Zgodnie z umową ostatnie 2 miesiące miały być po 36 zł. Faktura mimo to przyszła na 10 zł a powinna na 36 zapłaciłem. dziś sobie uświadomiłem że powinna być wyższa więc żeby nie mieć nieprzyjemności zadzwoniłem aby sprawdzili bo po co po nie wiadomo jakim czasie upomną się o kasę jak błędu się dopatrzą. Pan sprawdził i faktycznie powinni wystawić wyższą więc mają mi niby korektę dosłać.
Na tym twój post powinien się skończyć. Błąd każdemu może się zdarzyć. Nie ucierpiałeś na tym i tak czy siak byś nie ucierpiał. Zgłosiłeś, bo chciałeś. Poprawili. Spoko.


antekwars pisze:Ja powiedziałem, że błąd jest ich i oni honorowo powinni błąd wziąć na siebie ze swojej winy a nie mnie błędem swoim obarczać. Dodałem, że każda szanująca się sieć kwotę błędu by wzięła w swoje koszty a nie ponownie wystawiała fakturę klientowi. On że oni i tak ją wystawią powiedziałem że złoże skargę jak dostanę wyższa ich błąd. on dodał że i tak by się z czasem dopatrzyli błędu więc lepiej, że ja to zgłaszam. Co radzicie złożyć skargę do urzędu ochrony konsumentów po wcześniejszej reklamacji u nich. Dodam, że od razu po tym fakcie powiedziałem, że składam wypowiedzenie po rozłączeniu się poszedłem do plusa i złożyłem u nich o przeniesieniu z lajta numeru.
Aha. Czyli zgłosiłeś to im, że niby jesteś taki spoko kul i w ogóle zgłaszasz to ci MUSZĄ umorzyć to co zgodnie z umową ZOBOWIĄZAŁEŚ się zapłacić?

Strasznie cebulackie zachowanie. Złóż wypowiedzenie w trybie natychmiastowym. Może ta 1/12 kary umownej przemówi ci co rozsądku i uświadomi jak głupio się zachowałeś i jak spaczony jest twój tok myślenia.

Mi wiele razy zdarzyło się w różnych sieciach, że naliczyli mi za dużo i wystarczył mejl żeby przysłali korektę. Na co liczyłeś w drugą stronę?

I nie. Inne sieci też nie umarzają prawidłowych opłat abonamentowych przez błąd w fakturze. Tak samo jak elektrownie, wodociągi itd.
 #962318  autor: niestela2
 22 lis 2017, 20:37
Reklamacja raczej nie ma sensu, ale decyzji o przeniesieniu gratuluję! korzystam z usług różnych sieci komórkowych od 1996 roku i takiej partyzantki jak Lajt to jeszcze nie widziałem. A błędy formalne to standard. Mnie pomylili PESEL z nr telefonu a numer telefonu wpisali zupełnie inny!!! Do tego zgubili druk polecenia zapłaty. Czyli już prawie rok go szukają,,, Natomiast wyrok wydali na siebie wyłączając mi rozmowy wychodzące na 4 dni. Do dzisiaj nie wiem dlaczego? Wszystko miałem zapłacone. Rozmowy wyłącznie krajowe. Internet też miałem zablokowany. Najlepsze jest to, że nie mogłem się dodzwonić na ich infolinię, bo takie połączenie jest traktowane jako zwykłe połączenie. Czyli było zablokowane. Do tego była sobota, w którą to "wyjątkowo" zrobili sobie wolne. Potem była planowo wolna niedziela, a potem regulaminowe 48 h na reakcję!!! Jeszcze kilka dni i żegnaj największa żenado w historii polskiej telefonii komórkowej :)
 #962319  autor: antekwars
 22 lis 2017, 20:41
To ich nie pierwsza pomyłka na fakturze sam zgłosiłem bo nie chcę mieć za 2 miesiące problemów po skończonej umowie. A przez ostatni rok 6 razy źle wystawiali faktury albo naliczali za neta albo naliczali za rozmowy na stacjonarne mimo wykupionego pakietu nielimitowanych. Jak przez połowę okresu umowy pół faktur źle wystawiali to chyba coś nie tak z operatorem a potem musiałem latać po bilingach i szukać którą rozmowę mi doliczyli aby im tą informację przesłać.
 #962336  autor: Gregrin
 22 lis 2017, 22:00
antekwars pisze:A przez ostatni rok 6 razy źle wystawiali faktury albo naliczali za neta albo naliczali za rozmowy na stacjonarne mimo wykupionego pakietu nielimitowanych. Jak przez połowę okresu umowy pół faktur źle wystawiali to chyba coś nie tak z operatorem a potem musiałem latać po bilingach i szukać którą rozmowę mi doliczyli aby im tą informację przesłać.
To za to trzeba było domagać się zadośćuczynienia oprócz zwrotu.
 #962576  autor: uki83
 24 lis 2017, 13:22
Witam, mam prośbe o opinie dziś chce wypełnić formularz przeniesienia do lajta numeru abonamentowego.W wątku sporo pojawia sie narzekań na sieć itd, czy faktycznie jest aż tak źle czy po prostu jak to bywa w życiu jak coś jest ok to sie nie wypowiada a jak coś nie gra to się robi negatywny PR.. ?( oczywiście potrzebny ). Czy faktycznie jest źle, może sa użytkownicy którzy nie mieli złych przygód i sa zadowoleni...będę wdzięczny z info.
 #962587  autor: obru
 24 lis 2017, 14:08
Ja i moja żona jesteśmy zadowoleni zarówno z jakości połączeń jak i prędkości internetu. Błędów związanych z fakturami nie zaważyłem.
 #962592  autor: niestela2
 24 lis 2017, 14:26
uki83 pisze:Witam, mam prośbe o opinie dziś chce wypełnić formularz przeniesienia do lajta numeru abonamentowego.W wątku sporo pojawia sie narzekań na sieć itd, czy faktycznie jest aż tak źle czy po prostu jak to bywa w życiu jak coś jest ok to sie nie wypowiada a jak coś nie gra to się robi negatywny PR.. ?( oczywiście potrzebny ). Czy faktycznie jest źle, może sa użytkownicy którzy nie mieli złych przygód i sa zadowoleni...będę wdzięczny z info.
Przede wszystkim jeśli nie korzystałeś z BTS Plusa, to sprawdź jaki masz zasięg Plusa. U mnie jest baaaardzo cienko. Śląsk cieszyński. LTE mam tylko przy dobrych wiatrach. Na Rynku regularnie rozłącza rozmowę, bo nie ma zasięgu!!! Na różnych telefonach sprawdzone. Do tego żeby np. sprawdzić zużyty transfer danych musisz zadzwonić na infolinię, która jest czynna 6 dni w tygodniu i nie całą dobę. No i jeszcze często się zdarza, że podaję błędne dane. Wymieniać by długo. Jestem w kontakcie z UKE i zaraz po przeniesieniu numeru rozpoczynam kampanię informacyjną o tym, dlaczego Lajt Mobile jest wg mnie najgorszą siecią w Polsce. Brak internetowego BOK-u, brak aplikacji itd, itp... To po prostu taka manufaktura. Co do faktur to mnie się akurat trafiły wszystkie poprawne. Ale to pewnie przez przypadek. Najbardziej się boję, że coś zawalą przy przenoszeniu numeru i utknę w tej firmie krzak na jeszcze dłużej....
 #962594  autor: tomiangelo
 24 lis 2017, 14:37
uki83 pisze:Witam, mam prośbe o opinie dziś chce wypełnić formularz przeniesienia do lajta numeru abonamentowego.W wątku sporo pojawia sie narzekań na sieć itd, czy faktycznie jest aż tak źle czy po prostu jak to bywa w życiu jak coś jest ok to sie nie wypowiada a jak coś nie gra to się robi negatywny PR.. ?( oczywiście potrzebny ). Czy faktycznie jest źle, może sa użytkownicy którzy nie mieli złych przygód i sa zadowoleni...będę wdzięczny z info.
Już rok jestem w Lajcie i żadnych problemów. Rachunki dobrze naliczone, z zasięgu bardzo zadowolony jestem także polecam.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  • Strona 47 z 54
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 54
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 54