DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 106 z 202
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 202
 #960268  autor: Karlos20
 09 lis 2017, 12:36
darekka pisze:2017-07-31" , a z tego wynika, że i nas on obowiązuje.
Link do cennika nazywa się również tak:
"Cennik Taryfy Frii w systemie T-Mobile na kartę (obowiązujący Użytkowników, którzy wykonali pierwsze połączenie po 18.04.2017)"
To dlaczego macie - z powodu błędu - opłatę za "BI", skoro w cenniku występuje tylko 10 gr/ 500 kB transmisji poza pakietami?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #960271  autor: darekka
 09 lis 2017, 12:54
Z systemami T tosam wiesz, że cuda są w szczególności w prepaidzie. Zakładam, że masz rację i nas obowiązuje starsza wersja bez opłaty za wymianę SIMki-tylko teraz w razie czego trzeba będzie tłumaczyć to osobie w salonie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #960302  autor: aupol
 09 lis 2017, 17:17
Cennik Taryfy Frii w systemie T-Mobile na kartę (obowiązujący Użytkowników, którzy wykonali pierwsze połączenie po 18.04.2017)
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 007717.pdf

i

Cennik Taryfy Frii w systemie T-Mobile na kartę
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 006674.pdf
 #960447  autor: Adriaan02
 10 lis 2017, 17:03
Niestety trzeba było zapłacić za wymianę karty, ale trudno. Jak to z tym RWK za zgody, po wysłaniu kodów dostaliście jakieś potwierdzenie ze RWK będzie przyznany? u mnie brak jakiegokolwiek SMS-a, wg. regulaminu jest do 14 dni, tylko jak coś nie zaskoczy to będzie problem, na szczęście z usługa Masz złotówkę masz no limit jest okej :)
 #960471  autor: darekka
 10 lis 2017, 19:39
Po każdym kodzie powinien pojawić się komunikat o przyjęciu do realizacji ale najpewniejsze jest wyrażenie tych zgód dzwoniąc do BOA(choć u mnie 100% skuteczności kody mają). Jesli po 14dniach od ich wyrażenia nie przyjdzie SMS z informacją o przyznaniu RWK to trzeba dzwonić lub pisać reklamację aby konto wydłużyli. Po uzyskaniu nowej ważności konta zalecam odwołanie tych 3 zgód.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #960749  autor: babcia77
 13 lis 2017, 08:33
Dobra - rada potrzebna. ;-)

Jak eskalować awarię? Jak pisałem od 3 tygodni mam limit prędkości - 32 kbps jak pomierzyłem. Usługa aktywna. Kasę pobierają co 24h. Odpowiedzieli na reklamację i ją uznali. Po małej awanturze dostałem to co chciałem - tu jest OK. Problem w tym że mimo pozytywnej reklamacji problem nadal nie jest rozwiązany co potwierdzają e-maile z BOK i rozmowy z infolinią. Jasno przyznają że problem nie jest rozwiązany. Wpierw mówili o 5 dniach, po ich upływie o kolejnych, obecnie zrobiło się 21 od wystawienia zgłoszenia serwisowego. Kontakt z BOK i infolinią nic nie daje poza odsyłaniem mnie z informacją że technicy pracują a każde kontakt powoduje że są poganiani.

Cy jest jakiś sposób eskalacji awarii w ramach T-M? Zanim zacznę eskalować moim prawnikiem?
 #960773  autor: darekka
 13 lis 2017, 10:43
Napisz do nich oficjalne żądanie rozpoczęcia świadczenia Usługi zgodnie z jej regulaminem z podanym terminem ostatecznym, napisz również, że w przypadku braku oczekiwanej reakcji(usunięcie usterki) sprawa zostanie przekazana do UOKiK oraz UKE celem wyciągnięcia przez te instytucje stosownych konsekwencji od operatora.
Sprawęmożesz przenalizować za darmo z Rzecznikiem Konsumentów i ten może wysłać do Nich stosowne dokumenty.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #961507  autor: darekka
 17 lis 2017, 10:34

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #961703  autor: kaspeed
 18 lis 2017, 15:14
Stało sie 3zł pobrało:) po 2mies działania ok. Reklamacja i zgłoszenie zrobione 50zł oczekuję.Oddano 3zł dano 10gb na 7dni :mrgreen: Edit: 10gb sladu brak;)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #961804  autor: darekka
 19 lis 2017, 14:42
A ja na 1 numerze T(u rodziny) od 8listopada wojuję o internet-pobrało tego dnia 9zł.(po reklamacji oddali ale o "bonusie" nie chcą słyszeć, bo niby nie działało tylko 1 dzień-nie działa wcale od tego dnia). Od tamtego dnia ze 3 zgł.techniczne, reklamacje na reklamacje, bo wg. Działu Reklamacji działa-a faktycznie nie działa, bo system mimo 2 pozycji doładowanie po każdorazowym pobraniu 1zł. nie daje pakietu GB. Nie pomagają resety, zdejmowania limitu prędkości, bo nie ma przecież GB do zużycia, a kasę kosi co dziennie.

Wnerwiła mnie baba z Działu Reklamacji, która 2 razy już odpisała, że nie ma podstaw do reklamacji i Rekompensaty, bo uwaga przeciez działa-faktycznie nie działa(Brak paczki internetu).Nawet kod USSD potwierdza brak GB. Jeszcze chwila i do UKE sprawę wyślę, bo cierpliwość ma swoje granice, a robienia ze mnie de.la nie trawię, a bździungwa imputowała, że żeruję na zwrotach choć są ku temu podstawy. Chętnie byśmy płacili te 30zł. pod warunkiem, że Operator będzie solidnie i zgodnie z warunkami oferty ją świadczył nie przewanie przez 30dni.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #961808  autor: kaspeed
 19 lis 2017, 15:20
U mnie jest wesoły temat.Obecnie nawet płatnego neta nie mogą dodać.System wisi na modyfikacji usług.:) W wypadku neta. Zgłoszenie również drugie skrobli.A net? nie dostane bo niema.Płatny probowałem sam i tez nie przechodzi. :mrgreen: UKE też powiadomił bym na twoim miejscu.U mnie 3 reklamacje olali UKE dopiero pomogło.Działało 2 miesiące prawidłowo.az do wczoraj.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #961809  autor: darekka
 19 lis 2017, 15:42
Ja na 2 starterach miałem elegancko ale zachowywałem 1 dniowy okres karencji-reaktywowałem usługę dopiero z rana dnia nastepnego po dniu przyjścia zaproszenia. Na nr.T gdzie dupło 8ego "urzyszkodnik" olał moje rady i wysłał SMSa reaktywacyjnego w dniu otrzymania zaproszenia i zgodnie z moim "czarnowidzctwem" zdechło.
Co do skargi do UKE to chyba jedyna nadzieja, że ogarną problem-dywagować z babą z Reklamacji to jak kopać się z koniem niby można ale efekt żaden-nadziej, że Reklamacja, którą napiszę trafi do kogoś bardziej ogarniętego.
Dumam jeszcze nad skargą na pracownice Dziłału Reklamacji za robienie z klienta de.la poprzez wciskanie, że jakoby działa i sugerowanie żerowania na reklamacjach. Owszem od czasu do czasu cos tam od nich wpada ale to za ich błędy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #961827  autor: kaspeed
 19 lis 2017, 17:20
To nie jest tak prawda jak piszesz.U mnie nie miało to zadnego znaczenia, poprostu padło i tyle. :mrgreen: GB miałem 90moze 140;) jak padlo czy

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #961858  autor: darekka
 19 lis 2017, 18:52
Zależność wiem, że nie musi tu występować ale znacznie spada szansa na pad usługi jeśli odczekamy ten darmowy dzień. Oczywiście wiemy, że zdechnąć może ot tak samo z siebie i często tak bywa.

EDIT:
Poszła gruba reklamacja(jaj od 8.11.2017)/skarga(na pracownika od reklamacji) ze stosownym żądaniem za cyrk i insynuacje-jak nie pomoże to i UKE się ucieszy. :lol:

Za dzisiejsze globalne problemy(problemy z wczytywaniem stron, a w szczególności HTTPS:/) w T jutro wyślę, bo za coś w końcu płacę im. 8)

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #961884  autor: darekka
 19 lis 2017, 21:29
He,he-nie żeruję tylko mam zasadę, że wymagam tylko tego za co płace(Nju chciało 16gr. za zapłatę po terminie-z ich winy oczywiście. Nie dopuściłem i musieli przeprosić i anulować Notę Odsetkową), a skoro operator daje ciała to mu nie odpuszczam-takie mamy prawo. Jeśli Operator ma dość płacenia to przecież go nie zmuszam do niewłaściwego wywiązywania się z jego obowiązków zapisanych jasno w Regulaminie Usługi, może przecież świadczyć wszystko jak trzeba(do tego go motywuję w każdej reklamacji), bo 1,5roku już testuje moją cierpliwość.

Chętnie z familią płacilibyśmy te 30zł. ale Operator swoim niepoważnym podejsciem do swoich obowiązków zmusza nas(mnie :lol: ) do bicia na larum i wzywania Operatora do wywiązania się z jego obowiązków-ja swoją część obowiązków sumiennie wypełniam(aktywuję usługę, zapewniam kasę na numerze-innych obowiązków nie mam). Jak zaczną udostępniać to za co płacę to będę z porzyjemnością płacił i siedział cichutko ale do tego czasu punktowałem ich i będę to robił na każdym kroku i nieodpuszcze nawet 1zł. Jak tak dalej będą pogrywać to UKE czeka-z Playem o dodanie RWK jako Bonus za rejestrację w 9/9 sprawach wygrałem i mieliśmy po blisko 2 lata konta ważne i tu też T-mobile ogon podkuli jak przyjdzie co do czego.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #961907  autor: Gregrin
 20 lis 2017, 00:13
darekka pisze:za robienie z klienta de.la poprzez wciskanie, że jakoby działa i sugerowanie żerowania na reklamacjach.
Poważniej zabrzmi jak napiszesz ze sugerują ci (próbę?) wyłudzanie i oszustwo bo przecież usługa działa a ty twierdzisz dokładnie co innego, oczywiście dla kasy ;)
 #961915  autor: babcia77
 20 lis 2017, 08:19
Ciekawe kiedy zbiorowo wezmą się za problemy. Od 24.10 mam nadal lejek. 2 reklamacje, 3 zgłoszenia serwisowe. Teraz już schodzi kasa z uznanej pierwszej reklamacji. Z mojego punktu widzenia w mojej sprawie od 4 tygodni nic nie robią.
  • Strona 106 z 202
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 202
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 202