DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 217 z 402
  • 1
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 402
 #956236  autor: ricki123
 16 paź 2017, 19:49
Dziś zauważyłem że cały pakiet internetowy (zbierany różnymi promocjami) został skasowany (mimo wpisania kodu z soboty). Gdzie można zgłosić reklamację?
poprzez play24 nie idzie, zostaje telefon a szczerze wolałbym coś na piśmie
 #956248  autor: kowal2200
 16 paź 2017, 20:53
A dostałeś informację, że pakiet 50 MB jest aktywny? Czy tylko że benefit został zlecony do aktywacji. Ja mam 2 numery i właśnie w sobotę mi nie wszedł na jednym numerze kod. Telefon na infolinię 2 razy, tak włączam panu pakiet, będzie aktywny za kilka minut, najpóźniej w ciągu 24h i nic. Dopiero za trzecim razem po skończonej rozmowie przyszedł SMS. Zastanawiam się czasami czy oni są jacyś niepiśmienni czy system jest jakiś lewy, natomiast każdy chce być dobrze oceniony po rozmowie.
Reklamację możesz złożyć na infolinii, na stronie Faktu albo mailem na ok@play.pl
 #956288  autor: blacQ1
 17 paź 2017, 07:50
Ja miałem taką samą sytuację co ricki123 wbiłem kod na 50MB jest aktywny ,lecz nie przesuneło mi daty w przód no i poszło 200MB ,ale dzwoniłem parę razy dałali mi 50MB no i oczywiście tak jak napis kowal2200 zależy od konsultanta ! czasem zastanawiam się czy nie wykupić pakietów na te 3 nr tel i doładowywać choć i tak systematycznie doładowuję co drugi mc pozdrawiam!
 #956450  autor: pablo82
 18 paź 2017, 12:35
Ja również dodam, że jeśli ktoś nie wykorzystał kodu z zeszłego roku o treści: BONUS1GB to kod ten również działa i daje 1GB internetu.
 #956609  autor: blacQ1
 19 paź 2017, 11:02
koledzy jak tam przyznali wam 10 min ja wysłałem sms-a przyszedł zwrotny Benefit został zlecony do aktywacji czyli rozumiem dodadzą -> w ciągu 24h? czy się może mylę? POZDRAWIAM!
 #956622  autor: pablo82
 19 paź 2017, 11:52
@blacQ1 dziś wpisałem kod z gazety o godz 9:00. Wiem, że najlepiej i najbezpieczniej jest go wpisać po godz 10:00 ale wtedy miałem akurat w rękach telefon syna, który jest w Fakt Mobile. Sms zwrotny z potwierdzeniem dodania 10 minut otrzymałem po około 15 minutach od wpisania kodu. Także z kodem z gazety jest wszystko ok.
 #956934  autor: sa
 21 paź 2017, 14:54
waldekgdynia pisze:Ile teraz trwa doładowanie Faktu?
Doładowałem wczoraj i jeszcze nie ma kasy na koncie.
Jakaś masakra!!
Wczoraj doładowywałam ticetem nabytym w ruchu i sms informujący o doładowaniu przyszedł praktycznie od razu a potem sprawdzenie stanu konta kodem i kasa była,więc ten kanał doładowań działa bez problemów.Chyba że doładowanie robiłeś przez konto przelewem elektronicznym,a w takim razie sprawdź czy w ogóle pobrało ci kasę z konta bo mnie kiedyś zdarzyło się że po kilkunastu minutach kasa z przelewu wróciła na konto a nr telefonu nie został zasilony i trzeba było ponownie wysłać przelew.Może bank miał jakieś problemy komunikacyjne z firmą "blue media" bo to oni głównie robią przelewy bankowe dla opów, czy co?Innych źródeł doładowań nie używam.
 #957012  autor: blacQ1
 22 paź 2017, 07:43
Ja wczoraj wbiłem kod na 50MB nie dodali mi nic chciałem wykupić pakiet za 9zł no i mało tego za 4zł jest jakis pakiet 0,5 no i skasowali mi te giga co miałem dzwoniłem do nich że wykupiłem pakiet za 9 zł oni na to że do 24 h jak tak dalej będzie zmieniam operatora jeszcze im dam szansę z jedem miesiąc a póżniej pa
 #957020  autor: kowal2200
 22 paź 2017, 09:39
Wczoraj próba aktywacji kodu przed g. 9 i komunikat "Błąd techniczny, przepraszamy. Spróbuj ponownie." Po godzinie 9 wszedł normalnie, ZAWSZE sprawdzam czy przedłużyło datę, jeśli nie od powiedzmy godziny od wbicia kodu, telefon na infolinię i aktywacja do skutku za pośrednictwem konsultanta choćbym miał dzwonić parę razy. Niestety trzeba im na ręce patrzyć.
 #957026  autor: Marcel82
 22 paź 2017, 10:26
To ja Wam powiem lepszy numer.
Wczoraj drugi raz otrzymałem SMSa, że pakiet 100/100/100 został odłączony choć go przedłużyłem.
Pakiet miałem ważny do wczoraj, w czwartek kupiłem nowy, który jak zawsze przedłużył wszystko.
Miesiąc temu, gdy dostałem pierwszy raz takiego SMSa, dzwoniłem na infolinię z pytaniem o co im chodzi - odpowiedziano mi, że jak są dobre daty, to nie mam się przejmować :lol: :-D
Wczoraj już mi się nie chciało dzwonić - sprawdziłem czy daty się nie zmieniły i jest ok - mam do listopada.
 #957033  autor: 24bis24
 22 paź 2017, 11:04
kowal2200 pisze:ZAWSZE sprawdzam czy przedłużyło datę, jeśli nie od powiedzmy godziny od wbicia kodu, telefon na infolinię i aktywacja do skutku za pośrednictwem konsultanta choćbym miał dzwonić parę razy.
wbiłem wczoraj kod, nic. Aktywacja przez konsultanta nic. Dzisiaj ponownie konsultant, data dłuzsza o tydzień.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #957325  autor: pavlosz7
 23 paź 2017, 23:11
Dzisiaj konsultant nie chciał odpalić kodu z soboty na 50mb.
Kazał wysłać skan kodu z gazety na e-mail.
Do tej pory zawsze przez infolinię odpalałem w sobotę kod z czwartku na minuty, a w poniedziałek kod z soboty na mb.
Czy coś się zmieniło?
 #957814  autor: blacQ1
 26 paź 2017, 10:02
Dziś u mnie po wysłaniu sms-a na moje 3 nr tel tak benefit został zlecony do aktywacji lecz jeszcze nie dodano 10 min ,wiem o tym iż mają 24 h na dodanie 10 min ! nie wiem ,jak tam u was koledzy?
 #957823  autor: motyl27
 26 paź 2017, 10:50
10:03 wysłałem kod i po 4 minutach minuty dodane,
Drugi numer 10:47 wysłany kod ... i czekam .... 11:44 SMS:
Błąd techniczny przepraszamy.
Spróbuj ponownie.
Co ciekawe SMS przyszedł z 4949 z polskimi znakami.
Ostatnio zmieniony 26 paź 2017, 11:46 przez motyl27, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 217 z 402
  • 1
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 402
  • 1
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 402