DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 112 z 308
  • 1
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 308
 #956994  autor: 3G
 21 paź 2017, 23:17
To chyba muszę wrzucić XEO, choć trochę nie chce mi się od nowa wszystkiego ustawiać, ale ogólnie dziś soft OPV nie ma już żadnej przewagi nad XEO - VoWiFi jak i VoLTE działa i tu, i tu. O ile działa. A na XEO dodatkowo mamy standarodowo HD voice w 2G. Dziś właśnie trochę się bawiłem i stwierdziłem brak HD voice w 2G na OPV. No to włączyłem. Znowu. Widocznie przy którejś aktualizacji się wyłączyło.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #956996  autor: kowal2200
 21 paź 2017, 23:35
Czy w XEO też się pokazuje ikonka HD podczas rozmowy jak w OPV?
 #957000  autor: f0ku5
 21 paź 2017, 23:55
Na S8 pokazuje w XEO, na TPL nie. Ale nie ma sie co tym sugerowac.
 #957008  autor: muddy
 22 paź 2017, 00:34
Ściągnąłem OPV z S8 i zajrzałem co tam w środku. Dobra wiadomość jest taka, że AMR-WB jest włączone w 2G.
Jest też zła wiadomość dla wszystkich którym chodzi po głowie przechodzenie między XEO a OPV i odwrotnie: nie ma takiej możliwości, chyba że jakimś cudem Samsung nie zablokował kodu na zmianę CSC (a blokuje go już nawet w S7).
Otóż zarówno OPV, jak i XEO nie są już dystrybuowane w plikach z pojedynczym CSC: OPV znajduje się w paczce multi-CSC nazwanej OGC, gdzie jest jeszcze FTM, AMO i ORS, a domyślnym kodem jest FTM. Po wgraniu tego firmware'u kod CSC zmieni się na FTM (Orange FR) i jeśli nie działa kod na zmianę CSC to bez roota nie uzyskamy OPV.
Identycznie z XEO: jest w paczce OXM - z większością krajów europejskich, gdzie domyślne CSC to XEU, czyli Wielka Brytania.
Innymi słowy: wgranie jakiegokolwiek oprogramowania na OPV lub XEO spowoduje UTRATĘ możliwości powrotu do OPV/XEO, a - co za tym idzie - utratę VoLTE oraz VoWiFi!
Edit: na innym forum czytam że ponoć da się ustawić odpowiednie CSC przez włożenie odpowiedniej karty SIM i Wipe w trybie Recovery - być może ostrzeżenie nie jest aktualne, w każdym razie miałem podobną sytuację w A5 2017 i tam w żaden sposób nie udawało się ustawić XEO po wgraniu ROMu multi-CSC: zawsze ustawiało się XEU.

MM
 #957009  autor: 3G
 22 paź 2017, 00:53
A jakby wrzucić jakiś starszy ROM i potem aktualizować przez OTA?

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #957010  autor: muddy
 22 paź 2017, 00:57
OK, ostrzeżenie nieaktualne dla S8: zrobili automatyczny wybór CSC na podstawie włożonej karty SIM. W A5 było to nie do obejścia. Przepraszam za FUDa ;-)

MM
 #957022  autor: kowal2200
 22 paź 2017, 09:47
Korzystam z alternatywnego softu, który jest kopią S8 i przy instalacji za pośrednictwem Aroma Instaler jest moźliwośc mi.n. wyboru dowolnego product code operatorów w tym wszystkich naszych
 #957030  autor: umcusumc
 22 paź 2017, 10:38
Mam pytanie dotyczące VoWiFi i nagrywania rozmów. Może ktoś pomoże. Żona używa Automated Call Recorder na Galaxy S8. Rozmowy wykonywane przez VoWifi nie nagrywają się. Podejrzewam, że ma to związek z jakimiś ustawieniami nagrywania. Ktoś coś?
 #957044  autor: bobekos1
 22 paź 2017, 11:55
Najlepiej taki post napisz na forum androida w wątku twojego telefonu...

Obrazek
 #957077  autor: Mixiorek
 22 paź 2017, 14:14
Ktoś dodał post by pokazać VoLTE czy zganić ich za prędkości w teście? :mrgreen:
Czekam z niecierpliwością na VoLTE w Plusie.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #957080  autor: habish
 22 paź 2017, 14:17
Zganić za prędkość.
Mixiorek, ty używasz non stop iPhone, czy jakiś inny komunikator może pokazywać czas połączenia w tym miejscu?
 #957091  autor: Mixiorek
 22 paź 2017, 14:51
Niestety (w tym przypadku) tak, np: whatsapp lub każdy inny komunikator, który oferuje połączenia głosowe.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #957105  autor: f0ku5
 22 paź 2017, 16:07
Przede wszystkim to nawet jak w Plusie w końcu pojawi się VoLTE to na iPhone go nie uświadczycie do momentu, aż Plus nie zostanie oficjalnym partnerem Apple.
 #957121  autor: myk6414
 22 paź 2017, 17:02
Czy ktoś kto ma Galaxy S8 może potwierdzić że dziala mu bez problemów vowifi za granicą w T-Mobile? U mnie żeby zadziało muszę włączyć tryb lotniczy i zrestartować telefon. Wyłączenie trybu lotniczego kończy przygodę z vowifi do następnego restartu. Masakra.
 #957154  autor: Fate
 22 paź 2017, 19:28
Czy jak kupię samsunga S8 w orange, to będzie mi działało wificalling w play? :>
 #957157  autor: f0ku5
 22 paź 2017, 19:34
Po wgraniu softu Playa tak, bez wgrania oczywiście nie.
 #957159  autor: f0ku5
 22 paź 2017, 19:39
Nie, nie jest potrzebny root ;) Zmiana softów na telefonach Samsunga to robota na 5 minut.
  • Strona 112 z 308
  • 1
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 308
  • 1
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 308