bobekos1 pisze:Ja wyłączyłem na S7 VoLTE i mam spokój. Ludzie mówili że dzwonili do mnie, słyszeli że abonament jest nieosiągalny lub po za zasięgiem.... Ja byłem kilkaset metrów dalej, generalnie Orange w mojej lokalizacji pod tym katem kuleje + vowifi które pojawia się i znika :/
kozien70 pisze:Wyłączyłem właśnie w pracy po tygodniu testów VoLTE T-Mobile u kilku osób. Problemy takie same, jak tu opisywane: komunikaty " nie ma takiego numeru", kontrahenci nie mogli się dodzwonić itd.
Oczywiście problemy nie występowały ciągle, tylko w niektórych chwilach. Ale było to na tyle problematyczne, że usługa poszła w odstawkę.
Czyli idziecie w moje ślady. Niestety nie widzę na dziś innej opcji niż wyłączenie tych usług. Jeżeli ktoś rozmawia mało może pozwolić sobie na eksperymenty. U mnie to odpada.
kozien70 pisze:Po prostu technologia jest u nas świeża i wymaga jeszcze dużo pracy po stronie sieci.
Dlatego teraz w sumie rozumiem politykę T-mobile, która klientom korporacyjnym ostatnio dała możliwość aktywacji VoLTE/VoWiFi, ale usługa jest domyślnie wyłączona.
Ciekawe, że zarówno Orange i TMobile wpadli w konfiguracyjne tarapaty. W przypadku Orange można mówić o słabej platformie i braku kompatybilności z innymi systemami.