DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 85 z 193
  • 1
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 193
 #955946  autor: Majek7
 14 paź 2017, 15:34
Po wpisaniu tego kodu dostaje na ekranie: Zmiana taryfy w trakcie realizacji. Nie możesz zmienić taryfy przed dokończeniem poprzednio zleconej migracji.

Tylko kwestia jest taka, że ja żadnej migracji nie zlecałem czy to na stronie logowanie.play czy w apce czy kodem, bo go nie znałem :D

Czekać z tym tematem jeszcze czy jak się to do jutra nie zmieni to pozostaje męczyć na infolinii się?
 #955974  autor: 24bis24
 14 paź 2017, 20:07
Majek7 pisze:martwi to że nie mogę tej oferty zmienić z powodu błęu jak wyżej :/
Majek7 pisze:Poczekać jeszcze do jutra
tak
obecnie niektóre zmiany trwają dużo dłużej niż dotychczas

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #955976  autor: 3G
 14 paź 2017, 20:13
Jest to typowy komunikat oznaczający, że system musi jeszcze poprzednią zmianę "przemielić". Coś długo skoro upłynęły 24h, ale musisz jeszcze poczekać. Możesz próbować wyłączyć/włączyć tel. czy tam modem/router.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #956017  autor: AdamPolska
 15 paź 2017, 02:48
@Majek7
Ja bym poczekał jeszcze trochę. Piszę tak dlatego, że podobnie miałem z aktywacjami DIL w RBM. Czasem trwa to kilka minut na całość (włącznie z drugim SMSem, że już zrobiono). Najczęściej całość działa w godzinę. A raz LTE uruchomiło mi się dopiero po 2. dniach na obu kartach (jednocześnie z dodatkowym pakietem danych w 2G/3G, który zamówiłem z niecierpliwości). A to była zwykła aktywacja DILa. Rzadko, ale czasem nawet strona play24 częściowo "leźy" kilka dni (np. jakiś czas temu moduł doładowań). RBM wymaga czasem trochę wyrozumiałości. :)

BTW: Jeśli to ma być tylko do danych i masz jeden z "rozpracowanych" przez wirusy modemów, to możesz pomyśleć o aktywacji usługi "Blokada wszystkich usług Premium" oraz "Blokada połączeń międzynarodowych" w "Play24\Pakiety i usługi\Usługi dodatkowe" (o ile nie są już domyślnie włączone).


@grzesio0401, @kolor100, @3G, @bolek2004, @Antyfcb
Dziękuję za odpowiedzi na moje pytanie dot. prędkości LTE (str. 112)!
U mnie niby się poprawia, przy czym to jest taka "huśtawka", że w szczycie raz przez chwilę mam do 22Mb/s, najczęściej 5-12Mb/s, a czasem jest 0,1-0,3Mb/s. Ta najwolniejsza prędkość powtórzyła się w kolejnym dniu i w danym momencie nie było u mnie opadów atmosferycznych. Śmiesznie to wygląda, jak się włączy do ściągania plik 2GB i prędkość ściągania sukcesywnie spada, a czas do zakończenia się zwiększa i zwiększa... :)

Odnośnie uciekania do "radiówki", to akurat u mnie "radiówka" po kilku latach sobie bardzo źle radziła pomimo dość fajnej ogólnie oferty. W szczycie było obciążenie (wolny net) plus doszły jakieś zakłócenia i jakoś dziwnie zrywało tak, że nie dało się ściągać plików większych, niż kilka MB.

Natomiast na LTE RBM teraz (noc, godz. 02:15) po raz pierwszy w historii mam aż 40Mb/s w testach prędkości. Aż szkoda teraz dostać "lejek" za dane. :)

Pewnie trzeba przyjąć tak, jak napisaliście - że ten typ tak ma i nie ma co panikować. Panie z okienek pewnie szybciej sprzedają nowe karty, niż panowie montują nowe BTSy :).

Z droższych alternatyw LTE mnie się najbardziej podobało właśnie T-Mobile ze względu na podobno(!) brak limitu danych, ale na razie poopłacam do końca to nasze niszowe RBM skoro działają z taką ofertą. Dla mnie RBM wystarcza.


Podoba mi się to Forum. Dużo pomocnych odpowiedzi bezpośrednio na temat, zero spamu i hejtu.
Pozdrawiam serdecznie.
 #956065  autor: Majek7
 15 paź 2017, 13:26
oki dziś po zalogowaniu się na stronie play dało radę już wybrać interesującą mnie taryfę, potwierdziłem kodem z smsa i czekam dalej, mam nadzieję że easy RWK przejdzie i zostanie już tylko doładować konto za 30-35pln i uruchomić usługę. 48h czekałem ok aż się wszystkie poprzednie zmiany rozpropagowały w systemie playowym ;)
 #956081  autor: Majek7
 15 paź 2017, 14:32
Faktycznie, dzięki za wskazówkę:), dobije za 50 i przez 3 cykle będę odpalał tylko usługę z apki. Natomiast potem jak 'zgrać' start DIL z dniem wykupu pakietu. Po 100 dniach poczekać aż usługa się wyłączy z powodu nieaktywnego pakietu danych i wtedy wykupić te 600MB i aktywować DIL, ale narażając się, że poleci coś kasa z konta głównego jak dane nie będą aktywne (ew ustawić przypominajkę na dany dzień) czy inny patent macie ;)?
 #956084  autor: rudymax
 15 paź 2017, 15:06
Majek7 pisze:Faktycznie, dzięki za wskazówkę:), dobije za 50 i przez 3 cykle będę odpalał tylko usługę z apki. Natomiast potem jak 'zgrać' start DIL z dniem wykupu pakietu. Po 100 dniach poczekać aż usługa się wyłączy z powodu nieaktywnego pakietu danych i wtedy wykupić te 600MB i aktywować DIL, ale narażając się, że poleci coś kasa z konta głównego jak dane nie będą aktywne (ew ustawić przypominajkę na dany dzień) czy inny patent macie ;)?
Lepiej włącz pakiet cykliczny 600 MB za 5 zł pod koniec ważności tego z doładowania. Wtedy pakiet zsumuje się z niewykorzystanym i przedłuży. Później będzie się odnawiał automatycznie, a Ty będziesz tylko włączał DILa. Musisz tylko pilnować, żeby kwota na koncie nie spadła poniżej 30 zł, bo DIL się nie odnowi. W zależności od kwoty doładowania które kiedyś będziesz musiał wykonać, może się opłacić wyłączyć pakiet cykliczny, a następnie ponownie włączyć.
 #956125  autor: AdamPolska
 15 paź 2017, 21:27
@pakierhakierxd2
Dobrze wiedzieć, ale mnie osobiście na razie nie stać na takie luksusy. :)

@Majek7
Na pytanie dot. doładowania i pakietów już masz odpowiedzi wyżej (co jakiś czas doładowanie 50zł + dowolny CYKLYCZNY pakiet, nawet najtańszy wystarczy). Na koncie musisz w momencie aktywacji DILa mieć minimum 30zł wolnych środków. Pakiet cykliczny gwarantuje, że nie "zje" pieniędzy z konta niezależnie od ilości zużytych danych.

Ciekawostka zaczyna się przy aktywacjach DILa. Trzeba to robić co około miesiąc samemu. Aktywować można dopiero wtedy, gdy DIL się wyłączy. Metoda 1 to https://24.play.pl/ . Metoda 2 to kod *111*480*1# . Inne tu: https://www.redbullmobile.pl/sites/defa ... 4.2017.pdf

TL;DR: Rutery/modemy: Często jak nieświadomie zużyjemy cały net, to potrzebujemy innego połączenia do aktywacji DILa.
Jak to wygląda w praktyce? A to zależy w czym się używa karty. W telefonie przychodzi SMS i mamy powiadomienie na głównej, że DIL się skończył i wiemy, że wystukując kod mamy go od nowa.
Modemy/rutery często nie wyświetlają nowych okienek na głównej przy każdym nowym SMSie, więc nie wiesz kiedy się DIL skończy. Najczęściej to wygląda tak, że najpierw działa DIL, a gdy się kończy DIL, to "jedziemy" danymi z pakietu cyklicznego, a później już nie ma pakietów. I wtedy dostajemy "wolnego lejka" (liczony w kbit/s) i tak naprawdę najczęściej dopiero wtedy użytkownik się dowiaduje, że coś się skończyło. Cały problem polega na tym, że rutery mają często nie po drodze z kodami USSD, a na "wolnym lejku" otwarcie strony Play24 jest możliwe albo za którymś razem, albo wcale. Ja czasem do aktywacji DILa musiałem wykupić dodatkowo mały pakiet, bo mi się inaczej strona przy lejku nie otwierała, a przekładać karty mi się nie chciało. Inne metody, to użycie telefonu od konkurencji, na którym pakiet internetowy się marnował. Obecnie mam po prostu 2 karty RBM, przy czym ta druga w telefonie ma transfer miesięczny DIL na poziomie do 1GB. Jak mi "padnie" pierwsza, to kartą z telefonu (na niej zawsze są niewykorzystane megabajty) aktywuję DIL na obu przy pomocy Play24. Nie jest to tanie, ale jest w miarę wygodne. Internet "od koleżanki" też wystarczy.
Odnośnie "zgrywania" dni przy pomocy kalendarza, to w listopadzie będzie to jakiś dzień miesiąca, ale w maju będzie to już inny dzień miesiąca. :)
 #956200  autor: honorr
 16 paź 2017, 13:08
Dzisiaj byłem złożyć dyspozycję o przeniesienie numeru do RBM. W pierwszym salonie były karty:
Obrazek
System nie pozwalał na użycie tej karty do przeniesienia. Sytuacja dziwna, bo dwa pierwsze numery miałem przeniesione za pomocą takich starterów, w śroku były karty z możliwością wyłamania do microSIM.

W drugim salonie były karty takie:
Obrazek
Tu już wszystko przebiegło bez problemów. W środku karta w rozmiarze standardowym, bez możliwości wyłamania do mniejszych, czyli jakiś bardzo stary wypust. Niezły bajzel mają z tymi starterami.
 #956223  autor: kamil7777
 16 paź 2017, 16:53
@honorr ja też q sierpniu walczyłem z konsultantami play by przenieść numer do RMB, na początku nie było kart, więc je musieli dla mnie zamówić, gdy dotarły dokładnie takie jak na twoim zdjęciu żyli z charakterystycznym oznaczeniem 7 zł nie do sprzedaży, to wtedy nie chciały wchodzić w system, okazjonalnie byłem w innym mieście i tam dokładnie takie same karty nie sprawiały problemu pracownikowi salonu, zapytałem dlaczego tak się dzieje z odpowiedzi wywnioskowalem że dużo konsultantów nie zna systemu RMB i że numer seryjny karty nie może być skanowany tylko wpisany ręcznie to ważne , przed wcześniejszą adnotacją w systemie którą musi dokonać konsultant że chodzi o numer RMB a nie play. Następnego dnia udałem się do salonu w którym wcześniej próbowałem wielokrotnie przenieść numer, dzieląc się wiedzą z pracownikiem play jaką nabyłem dzień wcześniej udało się przenieść kolejny numer
 #956235  autor: rudymax
 16 paź 2017, 19:25
@kamil777 to cenna wiedza. O tym, że pomaga ręczne wpisanie numeru seryjnego karty, wiedziałem, ale o adnotacji i kolejności nie. Proszę jednak o sprecyzowanie, co ma być zrobione wcześniej, bo w tym co napisałeś jest sprzeczność.
kamil7777 pisze:numer seryjny karty nie może być skanowany tylko wpisany ręcznie to ważne , przed wcześniejszą adnotacją w systemie którą musi dokonać konsultant że chodzi o numer RMB a nie play
Jeżeli przed adnotacją, to nie wcześniejszą. Domyślam się, że jednak nie przed adnotacją, ale po wcześniejszej adnotacji. Sprecyzuj, bo warto to wiedzieć.
 #956273  autor: Majek7
 16 paź 2017, 22:57
Niezłe patenty tu sprzedajecie, ja też miałem atrakcje i zwiedzanie wszystkich salonów play w mieście u siebie, zanim po tygodniu dostałem smsa z salonu, że w końcu mają startery rbm do przenosin numerów... a też babeczki mi skanowały w 1 salonie numer seryjny karty i im niby 'nie działało' - teraz bym wiedział, że nr seryjny ma być wstukany ręcznie przed wskazaniem w systemie przeniesienia numeru do RB :), dobrze wiedzieć na przyszłość.

Druga sprawa, mała skarbonka, jaka zrobiła mi się na kończącej się simce, którą trzymam w modemie, ok 30pln kwota to chyba najlepiej spożytkować ją na jakieś smsy na siepomaga etc prawda? Bo innego pomysłu na wykorzystanie środków z konta głównego raczej nie mam tej kwoty.
  • Strona 85 z 193
  • 1
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 193
  • 1
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 193