DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 123 z 139
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 139
 #954951  autor: Karlos20
 08 paź 2017, 15:34
PabloIT pisze:Czyli musiałbym przenieść się do RBME. tak zapytam, do jakiego najlepiej operatora przenieść z RBME żeby potem znowu do Play na kartę?
Idź do dowolnego salonu T-Mobile, Plusa czy Orange. Oni przenoszą numer w ciągu 24h, więc od Play będzie zależało, w jakim czasie odda numer. Musisz wybrać sam co lepsze.
PabloIT pisze:Czyli RWK powinno zostać gdyby po przeniesieniu z innej sieci do RBM7, potem zmienić taryfe na RBME i wtedy aktywować bonus.
Play załatał dziurę i ważność konta po migracji na inną ofertę wynosi 14 dni. Bonusy nie będą możliwe do aktywacji, jeśli zmienisz ofertę. Tak samo: gdy bonusy włączysz w RBM7MNP i postanowisz zmienić ofertę, tracisz je.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #954956  autor: 24bis24
 08 paź 2017, 16:23
Karlos20 pisze: RWK.
uzyskasz po przeniesieniu numeru i włączeniu bonusu w Play24 lub kodem, ale w ramach taryfy RBM7 MNP. Jeśli zmienisz taryfę, stracisz bonusy, a ważność konta głównego ustawi się na 14 dni.
zmieniając na RBM5 ustawi się rok oczywiście nie regulaminowo

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #954960  autor: Karlos20
 08 paź 2017, 16:51
zmieniając na RBM5 ustawi się rok oczywiście nie regulaminowo
Co jak co, ale na cholerę RWK skoro przechodząc do RBME RWK jest tracone.
Jeśli potrzeba rozmów+SMSów+MMSów i trochę netu, RBM7MNP i RBM5 tego nie zapewnią.

Prawda jest taka, RWK po każdym doładowaniu (bez łaski) z rozmowami i SMSami oraz netem można pogodzić z taryfą Fakt Mobile. Na resztę Play nie pozwoli. Dziwicie się, czemu dał 500 zł na KP, 50 GB oraz RWK jednorazowo w taryfie PNK 0 gr do Play, która jest jedną z najgorszych od powstania Play Fresh? Bo w niej nic nie ma, prócz darmówek do Play w cenniku tejże taryfy.
Nie uratuje fakt, że są pakiety cykliczne 30 zł w RBM Energy, skoro trzeba doładować konto tak naprawdę za 100 zł, żeby mieć te 3 miesiące swobody z netem, rozmowami, SMSami i MMSami.
Kasa, kasa i jeszcze raz kasa + parcie na abo się kłania. :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #954961  autor: adik
 08 paź 2017, 16:56
co innego jak komuś zależy tylko na DIL-u ,wtedy RWK ma znaczenie.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #954970  autor: Karlos20
 08 paź 2017, 17:41
adik pisze:co innego jak komuś zależy tylko na DIL-u ,wtedy RWK ma znaczenie.
DIL aktualnie jest dobry tylko na smartfony, przy zużyciu większym niż między 115 a 230 GB miesięcznie, można znaleźć lepsze oferty, bez limitowania prędkości neta i zamartwiania się o doładowania, pakiety za 5 zł z marnym 600 MB albo doładowanie 100 zł, ważne 150 dni oraz posiadaniem 30 zł, których szybko nie możesz wykorzystać, aby aktywować promocję. Należy wspomnieć, że DIL to promocja, w porównaniu do pakietów w starych taryfach głosowych w abonamencie, która może zostać odwołana.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #954978  autor: 24bis24
 08 paź 2017, 18:34
skoro DiL-a z RWK konta można mieć za 74 zł na rok z czego zostanie 30 zł na koncie głównym to nie wiem czy to słaba oferta.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #954986  autor: Karlos20
 08 paź 2017, 19:13
24bis24 pisze:skoro DiL-a z RWK konta można mieć za 74 zł na rok z czego zostanie 30 zł na koncie głównym to nie wiem czy to słaba oferta.
Przypominam, DIL to promocja i limitowana ilość GB po których jest 2 mbit/s i pełno kombinowania oraz 5 zł miesięcznie, żeby net nie był na prędkości 32 kbit/s.

Wróćcie do tematu (RBME).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #955019  autor: krzysiek_
 08 paź 2017, 21:17
Potrzebowałem rwk i sd. Po 'upgrade' playa rozbiłem to na 2 startery: jeden zwykły play z rwk (nr do sms z banku), drugi rbme ze zmianą taryfy przed snem co 10 dni (mógłbym co 14 dni, ale żeby play system zatrybił bezpieczniej co 10 dni). Do rbme powrót następnego dnia rano. I hula.
 #955178  autor: PabloIT
 09 paź 2017, 20:10
Karlos20 pisze: Na chwilę (1-2 dni) do innego operatora, a potem MNP do Play na Kartę, gdzie dostajesz po aktywacji kodem lub w Play24 łącznie:
> 504 zł na promocyjnym - ważne 150 dni
> 1 zł na wszystko - ważne 365 dni (RWK)
> 50 GB - ważne 150 dni
> NIELIMITOWANE minuty + SMSy do sieci Play ZASZYTE W CENNIKU TARYFY - RWK (na 365 dni).
Bonusy dostępne BEZ doładowania konta.
A czy jeśli rok temu odbierałem bonus za przeniesienie do play(100zł 10GB czy coś takiego) to teraz też będę mógł?
 #955183  autor: Karlos20
 09 paź 2017, 20:31
PabloIT pisze:A czy jeśli rok temu odbierałem bonus za przeniesienie do play(100zł 10GB czy coś takiego) to teraz też będę mógł?
Pewnie, że będziesz mógł. Jesteś traktowany jako nowy klient.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #955204  autor: Karlos20
 09 paź 2017, 21:08
Jeśli systemy billingowe Playa nie będą wariować, nie ma przeciwwskazań, aby skorzystać z promocji. Przypomnę, że net jest darmowy (pakiet 50 GB), więc za darmo nie dostaniemy super prędkości transferu danych - narzucony lejek 7,2 na 1 mbps.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #955684  autor: masseter
 12 paź 2017, 12:16
Czy dzisiaj jest jakaś awaria Play24? Próbowałem włączyć pakiet 100 minut w aplikacji Play24 i 2x wyskoczył błąd, potem próbowałem kodem USSD i było w trakcie włączania. Od godz. 7 do teraz pakiet jest w trakcie zmian.
 #955686  autor: Karlos20
 12 paź 2017, 12:22
masseter: Możliwe, że zlecenie włączenia zostało przyjęte, zanim wyskoczył błąd. Przypomnę, że operator daje 24 godziny na aktywację pakietu. Poczekaj cierpliwie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #955697  autor: jarekt
 12 paź 2017, 13:17
Od wczoraj jest wielka awaria Play24 i krótkich kodów i ogólnie kilku systemów Play/RBM/Fakt.
Kody nie działają (zbyt długie oczekiwanie - Request Timeout), sypią błędami i to niezwiązanymi z wpisanym kodem i często są absurdalne (np. "Brak kasy aby wykonać migrację" przy czym każda migracja w P4 jest bezpłatna!).

Nawet 20-30 prób potrzeba aby kod w końcu zadziałał (aby przyjęto zlecenie) ale... usługa/pakiet nie jest włączana/y jak to zwykle bywa w ciągu 1-15 minut. Mija wiele godzin i wszystko wciąż wisi jako "w trakcie"(włączania lub wyłączania).
Mijają 24 godziny i wszystko dalej wisi. Kilkunastogodzinne oczekiwanie to norma od wczoraj.

To samo jest w Play24. Dodatkowo dochodzi przedziwne jego zachowanie, np. gdy wykonasz jakąś operację na jakimś numerze, to gdy chcesz zmienić numer lista numerów jest pusta! Niezbędne jest przelogowanie i ponowne wprowadzenie hasła jednorazowego i tak za prawie każdym razem gdy chcesz zmienić numer.
Jak by tego było mało Play24 działa strasznie wolno - oczekiwanie po kliknięciu trwa czasami kilkadziesiąt sekund!!!

Po prostu masakra - nigdy czegoś takiego nie było, przy czym to narastało już od kilku tygodni (pisałem o tym wcześniej) i wczoraj/dzisiaj osiągnęły te opóźnienia absurdalne wartości.
Tak jakby wymieniono cały osprzęt w P4 na 100 razy wolniejszy i częściowo niesprawny i dodatkowo zamiast łączy internetowych 1000Mbit/s między systemami operatora przełączono się na awaryjne łącze 1Mbit/s od neostrady (albo samemu sobie Play założył lejek 1Mbit/s w wyniku pomyłki).

Katastrofa.
 #955867  autor: piokuk
 13 paź 2017, 19:03
masseter pisze:Czy dzisiaj jest jakaś awaria Play24? Próbowałem włączyć pakiet 100 minut w aplikacji Play24 i 2x wyskoczył błąd, potem próbowałem kodem USSD i było w trakcie włączania. Od godz. 7 do teraz pakiet jest w trakcie zmian.
Mam analogiczny problem. Na Play 24 przy próbie włączenia pakietu 100 minut pojawia się komunikat: "Ten rodzaj pakietu jest już aktywny na Twoim koncie. Możesz włączyć inny pakiet lub poczekać aż wygaśnie ważność obecnego. Sprawdź w Play24." Analogiczną informację o niemożliwości uruchomienia pakietu za 10 zł przy aktywnym pakiecie za 20 zł otrzymałem od 2 konsultantów RMB. Czyżby koniec eldorado?
 #955870  autor: 24bis24
 13 paź 2017, 19:38
wczoraj było wielkie sprzątanie wiele operacji co technicy mogli ręcznie wklepać zostało definitywnie usuniętych ze starego systemu.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #955901  autor: masseter
 13 paź 2017, 22:10
masseter pisze:Od godz. 7 do teraz pakiet jest w trakcie zmian.
Włączył się po ok. 12 godzinach, minuty się przedłużyły.
 #955913  autor: piokuk
 14 paź 2017, 08:20
A u mnie się nie udało - minuty przepadły.
  • Strona 123 z 139
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 139
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 139