DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

Czy uważasz, że taka forma kontaktu (czat) jest dobrym pomysłem?

Zdecydowanie tak
11
58%
Raczej tak
6
32%
Nie mam zdania
Brak głosów
0%
Raczej nie
Brak głosów
0%
Zdecydowanie nie
2
11%
 #938871  autor: forum_tg
 15 lip 2017, 13:28
ja mogę potwierdzić powyższe stwierdzenia, gdyż kontakt dla klienta biznesowego a prywatnego (prepaid) to przepaść jak niebo i ziemia. Dla Prepaid to czasami "ręce opadają" jak konsultanci "popisują" się znajomością regulaminów sieci Orange. A gdy już im się poda konkretny link to czasami można zapoznać się z ich prywatną interpretacją regulaminu, która mija się z prawdą.
Ciekawi mnie, czy pracownicy mają szkolenia oraz egzaminy z posiadanej wiedzy i jak to często wygląda.
Nie mam na myśli tego pierwszego szkolenia przed przyjęciem do pracy i chwile po, tylko jakies cykliczne dotyczące promocji, regulaminów. Pracownicy to też ludzie, więc jeśli nie będą się doszkalali to będą wprowadzali w błąd klientów.
 #938880  autor: Blank
 15 lip 2017, 14:11
Jakiś przykład? Z prepaidem ostatnio jest gorzej,bo zauważyłem sporo nowych. Ale generalnie, trzymają moim zdaniem bardzo wysoki poziom - znacznie wyższy niż infolinia któregokolwiek z operatorów.
Pamiętanie wszystkich regulaminów jest niemożliwe. Tych w ofercie na kartę w Orange jest co najmniej kilkadziesiąt, a różnią się one czasami ważnymi aspektami od pozostałych. Co do interpretacji, to ciężko się odnieść bez podania przypadku, gdyż to Twoja interpretacja może być błędna. A to jak działa system to inna sprawa ;)

Przykład: Wybrane numery w Orange na kartę i punkt mówiący o tym, że "z usługi można korzystać w okresie ważności konta" (pozostałe trzeba URUCHOMIĆ w tymże, czy usługi, które mają zapis:
-> że przepadają przy zmianie taryfy na taką, w której nie ma usługi
-> że nie przepadają przy zmianie taryfy na taką, w której usługa jest
-> w której nie ma żadnego takiego zapisu
-> w której są oba

Na czym polegają różnice. Polecam przewertować regulaminy migracji na Orange Yes oraz na Orange Free - zobaczysz fundamentalna różnicę w zapisie dotyczącym przepadania pakietów.
Gdy zmieniasz na Yes, w regulaminie migracji jest zapisane, że pakiety przepadają, jeśli nie są dostępne w Yes.
W regulaminie migracji na Free, nie masz już tego co pogrubione. Pakiety przepadają.

Takich przypadków jest od groma więcej. Dlatego swego czasu, podziwiałem takich ludzi jak Calm7, że są w stanie spamiętać jak co działa. Zwlaszcza w najbardziej porąbanej taryfie Nowe Orange Go :)

Na czacie średni poziom jest sporo większy od poziomu na infolinii. Dotyczy to także postpaida. Biznesu nie miałem okazji sprawdzać.
Ale wśród naprawdę bardzo dobrych (mam swoich faworytów) są też bardzo słabi, których nie wiem czemu trzymają (też mam "listę").

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #938907  autor: forum_tg
 15 lip 2017, 17:12
przykładów konkretnych nie pamiętam, ale odczucie podczas pytań o jakieś szczegóły.
ostatnio chociażby scedowanie odpowiedzialności pomiędzy Orange a Orange Finanse na temat bonusu za otwarcie konta i zwrotu 10 zł za wydanie 350 zł.
Przyznaje je Orange, a pracownicy nie wiedzą czy na konto główne, na promocyjne, czy gdzieś indziej...
 #939190  autor: orson_dzi
 17 lip 2017, 11:29
Blank pisze:@orson_dzi, wydaje mi się, że mamy 2017? :)
Chat w aktualnej, powiedzmy, formie działa ponad 1,5 roku. Nie wszystkie rzeczy da się załatwić, więc odsyłanie do innych kanałów kontaktu jest od zawsze i nigdy nie było zabronione. Od lipca 2017 nic się nie zmieniło.
tomektg pisze:scedowanie odpowiedzialności pomiędzy Orange a Orange Finanse na temat bonusu za otwarcie konta i zwrotu 10 zł za wydanie 350 zł.
Tym się zajmuje wyłącznie Orange Finasne. Jak w ogóle wszystkimi bonusami związanymi z prowadzeniem konta. BOK po stronie Orange nawet nie ma pojęcia czy masz konto w banku czy nie.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #952759  autor: Blank
 25 wrz 2017, 20:35
W starej wersji aplikacji, tak jest. W nowej wersji, masz już wybór.

Udało mi się skontaktować ze znajomym. Niepotrzebnie się martwiłem. Czat prepaid jest dziś niedostępny z przyczyn, które określił jako "proceduralne". Jutro ma być dostępny.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament