Jakiś przykład? Z prepaidem ostatnio jest gorzej,bo zauważyłem sporo nowych. Ale generalnie, trzymają moim zdaniem bardzo wysoki poziom - znacznie wyższy niż infolinia któregokolwiek z operatorów.
Pamiętanie wszystkich regulaminów jest niemożliwe. Tych w ofercie na kartę w Orange jest co najmniej kilkadziesiąt, a różnią się one czasami ważnymi aspektami od pozostałych. Co do interpretacji, to ciężko się odnieść bez podania przypadku, gdyż to Twoja interpretacja może być błędna. A to jak działa system to inna sprawa
Przykład: Wybrane numery w Orange na kartę i punkt mówiący o tym, że "z usługi można
korzystać w okresie ważności konta" (pozostałe trzeba URUCHOMIĆ w tymże, czy usługi, które mają zapis:
-> że przepadają przy zmianie taryfy na taką, w której nie ma usługi
-> że nie przepadają przy zmianie taryfy na taką, w której usługa jest
-> w której nie ma żadnego takiego zapisu
-> w której są oba
Na czym polegają różnice. Polecam przewertować regulaminy migracji na Orange Yes oraz na Orange Free - zobaczysz fundamentalna różnicę w zapisie dotyczącym przepadania pakietów.
Gdy zmieniasz na Yes, w regulaminie migracji jest zapisane, że pakiety przepadają,
jeśli nie są dostępne w Yes.
W regulaminie migracji na Free, nie masz już tego co pogrubione. Pakiety przepadają.
Takich przypadków jest od groma więcej. Dlatego swego czasu, podziwiałem takich ludzi jak
Calm7, że są w stanie spamiętać jak co działa. Zwlaszcza w najbardziej porąbanej taryfie Nowe Orange Go
Na czacie średni poziom jest sporo większy od poziomu na infolinii. Dotyczy to także postpaida. Biznesu nie miałem okazji sprawdzać.
Ale wśród naprawdę bardzo dobrych (mam swoich faworytów) są też bardzo słabi, których nie wiem czemu trzymają (też mam "listę").