DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 96 z 308
  • 1
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 308
 #952511  autor: goral2099
 24 wrz 2017, 15:18
U mnie na trzech telefonach apka nie działa. Drugi konsultant niby sprawdzał i na koncie wszystko gra, usługa aktywna itp. Stwierdził, że telefon jezt zły. :) Do kogo trzeba zadzwonić żeby dowiedzieć się jak to jest naprawdę? :)
 #952513  autor: Mixiorek
 24 wrz 2017, 15:24
kozien70 pisze:Fakt, nie ten wątek http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 60#p951832
Brandowane Orange A3 i A5 2017 obsługują VoLTE od początku - jest na ich stronie.
VoWiFi nie wiem, na stronie Orange brak.
Fuckt. Chodziło mi o obie usługi bo robię przymiarki.
p2225 pisze:Sprawdziłem, obie wersje działają :)
Mi natywnie też działa (S7).
goral2099 pisze:U mnie na trzech telefonach apka nie działa. Drugi konsultant niby sprawdzał i na koncie wszystko gra, usługa aktywna itp. Stwierdził, że telefon jezt zły. :) Do kogo trzeba zadzwonić żeby dowiedzieć się jak to jest naprawdę? :)
Co to znaczy "zły telefon"? Niech jeszcze raz wyłączą i włączą usługę (restart). Poproś o przełączenie do działu technicznego.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #952514  autor: p2225
 24 wrz 2017, 15:33
@goral2099 oczywiście aktualizacje apki zrobiłeś? Ostatnio wyszły dwie poprawki. Może masz jakieś porty poblokowane na routerze? W telefonie w spisie VPN pojawiła się pozycja WiFi Calling? Wiem, że apka "lubi" nie zapytać o zgodę na jego utworzenie. Spróbuj zapytać na Nasz Orange. Tam admini czasem podpytują dział techniczny żeby dokładniej sprawdzili problem.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #952517  autor: goral2099
 24 wrz 2017, 16:11
p2225: Apka aktualna, w spisie nie ma WiFi Calling. Z jakich portów korzysta apka? I czemu aplikacja A2 działa bez problemu - od razu przyszedł sms i wszystko ruszyło.

Mixiorek: no stwierdził najpierw, że mój model telefonu jest nieobsługiwany, za chwilę że Android 7.1.1 i na końcu że ta wersja Androida na tym telefonie. Tylko że nie działa również na Androidzie 6.0 na LG G3 i G4. :)

To już i tak nieważne, bo zdecydowałem się przenieść do A2. Ale tak z ciekawości chcę się dowiedzieć o co tu chodzi i uruchomić to.
 #952563  autor: tyre23
 24 wrz 2017, 20:22
@goral2099, na czacie na stronie Orange napisz konsultantowi, żeby zrestartował usługę Wi-Fi Calling. U mnie pomogło, chociaż konsultant odpisał mi, że miał jakiś problem podczas restartu usługi i zrobi zgłoszenie techniczne, ale po zakończeniu czatu VoWiFi odpaliło bez problemu.
 #952615  autor: p2225
 25 wrz 2017, 06:46
Ciekawe czy będzie to wymagało aktualizacji oprogramowania? Ja już sobie zaznaczyłem w Hidden Menu opcję "SMS over IMS".
SMS po WiFi Calling jakoś się odznaczają w T-mobile i Play? Jakaś ikonka WiFi koło kontaktów w aplikacji wiadomości?

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #952625  autor: piotrzet
 25 wrz 2017, 08:54
Nie. Nie ma żadnej ikonki oprócz tej normalnej która jest zawsze przy wifi calling

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #952632  autor: muddy
 25 wrz 2017, 10:00
p2225 pisze:Ciekawe czy będzie to wymagało aktualizacji oprogramowania? Ja już sobie zaznaczyłem w Hidden Menu opcję "SMS over IMS".
W Samsungach raczej tak: dla Play i T-Mobile w ustawieniach CSC jest linia:
Kod: Zaznacz cały
<EnableSMSoverIP>true</EnableSMSoverIP>
natomiast dla Orange:
Kod: Zaznacz cały
<EnableSMSoverIP>false</EnableSMSoverIP>
To jest ustawienie "wbudowane" w system, w sekcji ustawień usług IMS. Można je zmienić posiadając roota, lecz jeśli ktoś chce zachować gwarancję i sprawność działania niektórych aplikacji (zwłaszcza finansowych) będzie musiał czekać na nową wersję oprogramowania. Obym był złym prorokiem: dla wersji OPV (brand Orange) może pojawić się stosunkowo szybko, jednak w XEO (ogólny na Polskę) o ustawienia dba sam Samsung, mogą "przeoczyć" zmianę ustawień dla Orange...

MM
 #952641  autor: goral2099
 25 wrz 2017, 11:22
Mixiorek, p2225, tyre23: dzięki za pomoc. Niestety zdaje się, że restart usługi niewiele pomógł. Nadal czekam na smsa weryfikacyjnego po restercie i reinstalacji.
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2017, 11:52 przez goral2099, łącznie zmieniany 1 raz.
 #952644  autor: p2225
 25 wrz 2017, 11:31
Może Orange poprzez uruchomienie SMS w Wifi Calling od razu dla wszystkich rozumie to, że puści wszystkim aktualizację?

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #952700  autor: ja.michal
 25 wrz 2017, 15:07
Kwestia jest jeszcze jedna. Na Androidzie to jedno, na iOS to drugie. Nad obydwoma rozwiązaniami muszą pracować oddzielnie, a już była informacja, że chcą uruchomić dla Androida i iOS jednocześnie.
 #952770  autor: p2225
 25 wrz 2017, 21:54
Kiedyś ta spójność może wyjść bokiem. Jak coś spierniczą to spierniczą od razu po całości wszystkim klientom. :P

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #952795  autor: harys
 26 wrz 2017, 11:13
Pytanie głównie do @p2225 bo widzę że masz g6.
Jak to jest z VoLTE w Orange? Wiadomo że teraz nie działa,ale jak kiedyś zacznie to w sofcie bez brandu pojdzie? Da się jakoś w miarę bezinwazyjnie wrzucić w razie czego soft od Orange?
  • Strona 96 z 308
  • 1
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 308
  • 1
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 308