DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 95 z 308
  • 1
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 308
 #951676  autor: goral2099
 20 wrz 2017, 18:40
No mi się nie chce apka uruchomić. "Trwa weryfikacja. Oczekuj na sms." I tak od kilku godzin. A więc czekam i czekam. :)
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2017, 18:42 przez goral2099, łącznie zmieniany 1 raz.
 #951690  autor: goral2099
 20 wrz 2017, 19:22
Dzwoniłem do BOK i konsultant stwierdził, że były problemy z aplikacją, była wyłączona i czas oczekiwania z 10 min wydłużył się do 24h. Także czekam nadal. :)
 #951779  autor: Cobretti
 21 wrz 2017, 01:25
U mnie na S7 z XEO nadal nie działa VoLTE Orange.
A w plusie wogóle jest coś takiego jak VoLTE? Działa w prepaidzie?
 #951780  autor: kozien70
 21 wrz 2017, 01:28
VoLTE jest tylko w Orange (abo i prepaid) i w T-Mobile (tylko abo).
W Orange VoLTE od zeszłego tygodnia nie działa, awaria platformy.
 #951811  autor: Cobretti
 21 wrz 2017, 10:30
kozien70 pisze:VoLTE jest tylko w Orange (abo i prepaid) i w T-Mobile (tylko abo).
W Orange VoLTE od zeszłego tygodnia nie działa, awaria platformy.
Dzięki, tak tak, wiem że padła im ta platforma i grzebią przy tym, tylko myslałem że może już się poskładali (od nich niczego się nie dowiesz), jak pytam BOK Orange czy mi zadziała volte na xeo w S7 to mi babka odpisała że mam mieć "dedykowane oprogramowanie na odpowiednim telefonie", zero słowa że im coś padło:-)
 #951813  autor: 3G
 21 wrz 2017, 10:49
A w dodatku wcale nie musisz mieć dedykowanego.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #951990  autor: goral2099
 21 wrz 2017, 19:57
Działa wam pomarańczowa apka do VoWiFi? U mnie nadal weryfikacja trwa.

Po wczorajszym telefonie do BOK dowiedziałem się, że są problemy z apką, była wyłączona i mam czekać 24h. Dziś z kolei usłyszałem, że mój telefon i wersja Androida nie jest wspierane i muszę czekać na aktualizacje alikacji. :D Pas. Moja przygoda z VoWiFi w Orange skończyła się zanim się na dobre zaczęła. A więc zostaje A2. :)
 #952056  autor: bobekos1
 22 wrz 2017, 09:01
W a2 mobile masz tylko WiFi Calling

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Obrazek
 #952141  autor: Jan1682
 22 wrz 2017, 13:27
goral2099 pisze:Działa wam pomarańczowa apka do VoWiFi? U mnie nadal weryfikacja trwa.

Po wczorajszym telefonie do BOK dowiedziałem się, że są problemy z apką, była wyłączona i mam czekać 24h. Dziś z kolei usłyszałem, że mój telefon i wersja Androida nie jest wspierane i muszę czekać na aktualizacje alikacji. :D Pas. Moja przygoda z VoWiFi w Orange skończyła się zanim się na dobre zaczęła. A więc zostaje A2. :)
Miałem podobnie jak włożyłem inna kartę sim, u mnie pomogło wejście w ustawienia telefonu, ustawienia aplikacji lub menedżer aplikacji lub coś w tym stylu i wyczyszczenie danych aplikacji apki VoWiFi. Po tym proces zadziałał. Inna sprawa jak masz apke OrangeVoIP właczoną to ja wyłacz bo te dwie się gryzą
 #952152  autor: Cobretti
 22 wrz 2017, 13:41
Orangowa platforma do VoLTE dalej leży. A odpowiedź z BOKu:
Oni chyba nie informują tych konsultantów że im cała platforma nie działa i piszą takie bzdury:

Dzień dobry,
w odpowiedzi na Pana zgłoszenie dotyczące działania usługi VoLTE wyjaśniamy, że po naszej stronie usługa jest włączona prawidłowo.

Do lipca/sierpnia 2017 dla telefonów Samsung S7 z oprogramowaniem XEO usługa nie była dostępna. Dopiero aktualizacja oprogramowania telefonu do najnowszej wersji umożliwiła korzystanie z VoLTE.

Prosimy o sprawdzenie wersji oprogramowania i jego aktualizację.

Pozdrawiamy,
Orange
Marcin - - - -, Doradca ds. Klienta
 #952492  autor: Mixiorek
 24 wrz 2017, 14:44
Ponawiam pytanie o obsługę VoLTE i WiFi Calling w Orange przez:
Samsung A3 2017
Samsung A5 2017

Do tego czy z brandem czy bez? Ktoś, coś?
Kozien pisał, że A5 bez brandu chyba miał. Ktoś ma inne doświadczenia?

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #952495  autor: kozien70
 24 wrz 2017, 14:47
@Mixiorek, leniu, przejrzałbyś ten wątek parę dni wstecz :P
Obydwa bez brandu obsługują.
 #952500  autor: Mixiorek
 24 wrz 2017, 15:00
Forum od pewnego czasu źle mi się czyta. Same filozofie, strategie dla zarządów i właścicieli, konsulting 24/7 po taniości, dzielenie pasm. A zdjęć stacji, penetrowania terenu i wyłapywania nowych odpaleń jak na lekarstwo.

Ok, przejrzałem od 01.09. Nic nie znalazłem :P
Pytanie nieco ważniejsze - czy A3 i A5 z brandem Orange mają już VoLTE i WiFi Calling?

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #952502  autor: goral2099
 24 wrz 2017, 15:02
Zadzwoniłem poraz trzeci i dostałem kolejną wersję informacji. Tym razem usłyszałem, że VoWiFi jest wyłączone, trwają prace modernizacyjne i usługa będzie ponownie działać koło środy.
 #952504  autor: p2225
 24 wrz 2017, 15:06
Może chodziło im o VoLTE tylko nie dostali dokładnej informacji z działu technicznego? U mnie działa. :roll:

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #952506  autor: kozien70
 24 wrz 2017, 15:07
Mixiorek pisze: Ok, przejrzałem od 01.09. Nic nie znalazłem :P
Fakt, nie ten wątek http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 60#p951832
Brandowane Orange A3 i A5 2017 obsługują VoLTE od początku - jest na ich stronie.
VoWiFi nie wiem, na stronie Orange brak.

;-)
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2017, 15:10 przez kozien70, łącznie zmieniany 1 raz.
 #952507  autor: goral2099
 24 wrz 2017, 15:10
p2225: A używasz apki, czy masz natywną obsługę. Bo może to tylko o apkę chodzi. W każdym razie BOK w Orange też leży i kwiczy. ;)
 #952510  autor: p2225
 24 wrz 2017, 15:15
Sprawdziłem, obie wersje działają :)

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
  • Strona 95 z 308
  • 1
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 308
  • 1
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 308