DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 15 z 36
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 36
 #949121  autor: asffaf
 05 wrz 2017, 11:30
Posiadam Plusha na kartę żona uparła się na ABO za 25 zł na czasie nieokreślonym.
1. Rozumiem że przeniesienie numeru przez www ? Kończy się jej umowa z Orange pod koniec listopada. Rozumiem że można złożyć wniosek na przeniesienie numeru ? Przez ten czas będę miał jakiś nr tymczasowy czy wszystko wejdzie po zakończeniu umowy z Orange ?
2. Numer w Orange ma zarejestrowany na pojedyncze nazwisko teraz ma podwójne. Musi zaktualizować dane czy przejdzie przeniesienie numeru na nowy dowód z podwójnym nazwiskiem ?
 #949145  autor: habish
 05 wrz 2017, 13:15
Numer możesz przenieść przez www lub w salonach inmedio / relay / 1minute.
Zaznacz na wniosku aby przeniesienie nastąpiło gdy skończy się umowa w Orange.
Na numerze tymczasowym włącz "Wakacje" wówczas nie będzie generował dodatkowych kosztów.

Dla świetego spokoju wcześniej bym zaktualizował dane personalne w Orange.
 #950440  autor: lalas
 13 wrz 2017, 11:56
To ja jeszcze raz dopytam.
Mam zamiar przejść do Plusha abo, umowa z TM końćzy mi się 2 grudnia, kiedy najlepiej złożyć wniosek przez www o przeniesienie numeru, już teraz czy np z dniem 1 listopada?
 #950447  autor: habish
 13 wrz 2017, 12:23
Możesz już teraz, pamiętaj tylko aby zaznaczyć że przeniesienie ma nastąpić po zakończeniu umowy z T-Mobile.

Plush da Ci numer tymczasowy który zapewne nie będzie Ci potrzebny, włącz na nim "Wakacje" aby nie generował Ci niepotrzebnych kosztów.
 #950455  autor: lalas
 13 wrz 2017, 12:46
Jak tak czytam, to widzę, że z tymi wakacjami to na razie loteria jest, ok zastanowię się i podejmie jakieś kroki, dzięki.
 #950970  autor: darekkkkkk
 17 wrz 2017, 11:48
Polkomtel uparcie trzyma się swojego awangardowego modelu biznesowego polegającego na obciążaniu abonentów nienależnymi kosztami.

Właśnie otrzymałem już piątą z rzędu fakturę, w której Polkomtel nie uwzglęnił rabatów tytułem Duetu. Problem doskonale jest mu znany z racji każdorazowo składanych (i uwzględnianych) reklamacji.
Ręki opadajom.

Halo, Polkomtel! Może wreszcie wypadałoby zatrudnić kogoś piśmiennego do wystawiania faktur.

Czy umiejętność wystawiania poprawnych faktur przerasta kompetencje polkomtelowskich kadr?
Co zamierza Polkomtel zrobić w tej sprawie?
Ile jeszcze razy Polkomtel zmusi abonentów do składania reklamacji aby wreszcie ktoś w Polkomtelu zrobił porządek?
 #951048  autor: TomLee
 17 wrz 2017, 19:55
A w a2mobile jest elegancko. Jak mi się pakiet nie uruchomił mimo środków na koncie to po telefonie do BOK od razu został włączony. Jedna karta sim przestała działać, na drugi dzień dostałem ją kurierem za ... uwaga ...0 zł.
 #951747  autor: xbox142
 20 wrz 2017, 22:29
@Darekkkkkk

Odpowiem Ci, faktury oczywiście są wystawiane przez system a sam system jest tak niewyborażalnie wadliwy że to co sie dzieje w Polkomtelu to są cuda. Co na to Polkomtel? Cieżko powiedzieć, oficjalnie nowe oprogramowanie szykuje firma Huawei ale są spore opóźnienia, a technicy Plusa do zdolnych raczej nie należą. Troche jeszcze to potrwa ;)
 #952425  autor: asffaf
 23 wrz 2017, 23:51
Jak można sprawdzić że wakacje są włączone w plush abo?
 #952432  autor: Kryniczanin
 24 wrz 2017, 07:24
Nie można

Brawa dla miśka brawa! Nowa faktura.

U mnie samodzielnie zmienili taryfę z10pln na 24,99 oczywiście wakacje od abonamentu mimo poprawnego włączenia są nieaktywne.
 #952656  autor: kr1st0
 25 wrz 2017, 12:19
Panie i Panowie,

Powiedzcie, jak przejść z abo w Plusie na Plush abo. Umowa wygasła wczoraj, numer jest od dziś w ofercie na kartę.
Niech ktoś napisze instrukcję krok, po kroku, bo nie ogarniam tematów tel-kom.

pozdr,
kris

PS. Interesuje mnie czas nieokreślony.
 #952734  autor: SACZI
 25 wrz 2017, 19:08
Dlaczegow salonach plusa notorycznie kserują dowody osobiste swoich klientów?
Czy przypadkiem nie jest to nadużycie?
 #953127  autor: maleczki
 27 wrz 2017, 21:49
opowiem wam historię.
10 lipca 2017 r. podpisana umowa o przeniesienie numeru.
15 lipca wysłany sms o treści WAKACJE
okres rozliczeniowy od 17 do 16.
Wakacje od abonamentu włączone na okres rozliczeniowy od 17 września do 16 października.
19 września wykonany telefon do BOK wszystko w porządku (nie podobały mi się wskazania w Plusonline) na minus. BOK stwierdził że są częste awarie i wszystko jest ok. dopiero 23 września BOK przyznał że jest włączona usługa WAKACJE od abonamentu.
Reklamacja odrzucona bo sms został wysłany 15 lipca a usługa została prawidłowo włączona na okres rozliczeniowy od 17 września.
Kto tu robi kogo w wała jeżeli zgodnie z regulaminem paragraf 11 ust. 3

Zlecenie aktywacji Usługi Wakacje od Abonamentu powinno zostać złożone przez Abonenta najpóźniej na 48 godzin przed końcem obecnego Okresu rozliczeniowego.
W przypadku późniejszego złożenia zlecenia,zmiana nie zostanie dokonana.



Zakładając że było mniej niż 48 godzin od 15 lipca do 17 to zmiana nie powinna być dokonana. nie mówiąc o tym że powinna być dokonana w sierpniu.
Reklamacja oczywiści odrzucona.

Odechciało mi się Plusha. i co tu dalej z tym robić bo poszło 170 zł z cennika. Chyba że źle rozumuje to mnie poprawcie.
 #953130  autor: maleczki
 27 wrz 2017, 22:02
Tak dopiero 23 września 2017 r. Gdzie w odrzuceniu reklamacji mam podane że sms wysłany był 15 lipca. Szczerze powiedziawszy nie pamiętam kiedy dokładnie był wysyłany sms, więc przyjmuje wersję z reklamacji. A niestety podgląd szczegółowy połączeń w plus online nie sięga wstecz, chyba że źle szukam.
  • Strona 15 z 36
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 36
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 36