Posiadam Plusha na kartę żona uparła się na ABO za 25 zł na czasie nieokreślonym.
1. Rozumiem że przeniesienie numeru przez www ? Kończy się jej umowa z Orange pod koniec listopada. Rozumiem że można złożyć wniosek na przeniesienie numeru ? Przez ten czas będę miał jakiś nr tymczasowy czy wszystko wejdzie po zakończeniu umowy z Orange ?
2. Numer w Orange ma zarejestrowany na pojedyncze nazwisko teraz ma podwójne. Musi zaktualizować dane czy przejdzie przeniesienie numeru na nowy dowód z podwójnym nazwiskiem ?
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Numer możesz przenieść przez www lub w salonach inmedio / relay / 1minute.
Zaznacz na wniosku aby przeniesienie nastąpiło gdy skończy się umowa w Orange.
Na numerze tymczasowym włącz "Wakacje" wówczas nie będzie generował dodatkowych kosztów.
Dla świetego spokoju wcześniej bym zaktualizował dane personalne w Orange.
Zaznacz na wniosku aby przeniesienie nastąpiło gdy skończy się umowa w Orange.
Na numerze tymczasowym włącz "Wakacje" wówczas nie będzie generował dodatkowych kosztów.
Dla świetego spokoju wcześniej bym zaktualizował dane personalne w Orange.
To ja jeszcze raz dopytam.
Mam zamiar przejść do Plusha abo, umowa z TM końćzy mi się 2 grudnia, kiedy najlepiej złożyć wniosek przez www o przeniesienie numeru, już teraz czy np z dniem 1 listopada?
Mam zamiar przejść do Plusha abo, umowa z TM końćzy mi się 2 grudnia, kiedy najlepiej złożyć wniosek przez www o przeniesienie numeru, już teraz czy np z dniem 1 listopada?
Możesz już teraz, pamiętaj tylko aby zaznaczyć że przeniesienie ma nastąpić po zakończeniu umowy z T-Mobile.
Plush da Ci numer tymczasowy który zapewne nie będzie Ci potrzebny, włącz na nim "Wakacje" aby nie generował Ci niepotrzebnych kosztów.
Plush da Ci numer tymczasowy który zapewne nie będzie Ci potrzebny, włącz na nim "Wakacje" aby nie generował Ci niepotrzebnych kosztów.
Jak tak czytam, to widzę, że z tymi wakacjami to na razie loteria jest, ok zastanowię się i podejmie jakieś kroki, dzięki.
Polkomtel uparcie trzyma się swojego awangardowego modelu biznesowego polegającego na obciążaniu abonentów nienależnymi kosztami.
Właśnie otrzymałem już piątą z rzędu fakturę, w której Polkomtel nie uwzglęnił rabatów tytułem Duetu. Problem doskonale jest mu znany z racji każdorazowo składanych (i uwzględnianych) reklamacji.
Ręki opadajom.
Halo, Polkomtel! Może wreszcie wypadałoby zatrudnić kogoś piśmiennego do wystawiania faktur.
Czy umiejętność wystawiania poprawnych faktur przerasta kompetencje polkomtelowskich kadr?
Co zamierza Polkomtel zrobić w tej sprawie?
Ile jeszcze razy Polkomtel zmusi abonentów do składania reklamacji aby wreszcie ktoś w Polkomtelu zrobił porządek?
Właśnie otrzymałem już piątą z rzędu fakturę, w której Polkomtel nie uwzglęnił rabatów tytułem Duetu. Problem doskonale jest mu znany z racji każdorazowo składanych (i uwzględnianych) reklamacji.
Ręki opadajom.
Halo, Polkomtel! Może wreszcie wypadałoby zatrudnić kogoś piśmiennego do wystawiania faktur.
Czy umiejętność wystawiania poprawnych faktur przerasta kompetencje polkomtelowskich kadr?
Co zamierza Polkomtel zrobić w tej sprawie?
Ile jeszcze razy Polkomtel zmusi abonentów do składania reklamacji aby wreszcie ktoś w Polkomtelu zrobił porządek?
A w a2mobile jest elegancko. Jak mi się pakiet nie uruchomił mimo środków na koncie to po telefonie do BOK od razu został włączony. Jedna karta sim przestała działać, na drugi dzień dostałem ją kurierem za ... uwaga ...0 zł.
@Darekkkkkk
Odpowiem Ci, faktury oczywiście są wystawiane przez system a sam system jest tak niewyborażalnie wadliwy że to co sie dzieje w Polkomtelu to są cuda. Co na to Polkomtel? Cieżko powiedzieć, oficjalnie nowe oprogramowanie szykuje firma Huawei ale są spore opóźnienia, a technicy Plusa do zdolnych raczej nie należą. Troche jeszcze to potrwa
Odpowiem Ci, faktury oczywiście są wystawiane przez system a sam system jest tak niewyborażalnie wadliwy że to co sie dzieje w Polkomtelu to są cuda. Co na to Polkomtel? Cieżko powiedzieć, oficjalnie nowe oprogramowanie szykuje firma Huawei ale są spore opóźnienia, a technicy Plusa do zdolnych raczej nie należą. Troche jeszcze to potrwa
Technicy Plusa tego nie wdrażają tylko Huawei wraz z Asseco więc nie filozofuj.
Plush Abo również w wersji z telefonem: https://www.plushbezlimitu.pl/
Jak można sprawdzić że wakacje są włączone w plush abo?
Nie można
Brawa dla miśka brawa! Nowa faktura.
U mnie samodzielnie zmienili taryfę z10pln na 24,99 oczywiście wakacje od abonamentu mimo poprawnego włączenia są nieaktywne.
Brawa dla miśka brawa! Nowa faktura.
U mnie samodzielnie zmienili taryfę z10pln na 24,99 oczywiście wakacje od abonamentu mimo poprawnego włączenia są nieaktywne.
Panie i Panowie,
Powiedzcie, jak przejść z abo w Plusie na Plush abo. Umowa wygasła wczoraj, numer jest od dziś w ofercie na kartę.
Niech ktoś napisze instrukcję krok, po kroku, bo nie ogarniam tematów tel-kom.
pozdr,
kris
PS. Interesuje mnie czas nieokreślony.
Powiedzcie, jak przejść z abo w Plusie na Plush abo. Umowa wygasła wczoraj, numer jest od dziś w ofercie na kartę.
Niech ktoś napisze instrukcję krok, po kroku, bo nie ogarniam tematów tel-kom.
pozdr,
kris
PS. Interesuje mnie czas nieokreślony.
Zamówienia złożysz tutaj:
https://www.plushbezlimitu.pl/abo/z-karty-abo/lista (błękitna opcją) migracja możliwa tylko za pomocą kuriera.
https://www.plushbezlimitu.pl/abo/z-karty-abo/lista (błękitna opcją) migracja możliwa tylko za pomocą kuriera.
Dlaczegow salonach plusa notorycznie kserują dowody osobiste swoich klientów?
Czy przypadkiem nie jest to nadużycie?
Czy przypadkiem nie jest to nadużycie?
opowiem wam historię.
10 lipca 2017 r. podpisana umowa o przeniesienie numeru.
15 lipca wysłany sms o treści WAKACJE
okres rozliczeniowy od 17 do 16.
Wakacje od abonamentu włączone na okres rozliczeniowy od 17 września do 16 października.
19 września wykonany telefon do BOK wszystko w porządku (nie podobały mi się wskazania w Plusonline) na minus. BOK stwierdził że są częste awarie i wszystko jest ok. dopiero 23 września BOK przyznał że jest włączona usługa WAKACJE od abonamentu.
Reklamacja odrzucona bo sms został wysłany 15 lipca a usługa została prawidłowo włączona na okres rozliczeniowy od 17 września.
Kto tu robi kogo w wała jeżeli zgodnie z regulaminem paragraf 11 ust. 3
Zlecenie aktywacji Usługi Wakacje od Abonamentu powinno zostać złożone przez Abonenta najpóźniej na 48 godzin przed końcem obecnego Okresu rozliczeniowego.
W przypadku późniejszego złożenia zlecenia,zmiana nie zostanie dokonana.
Zakładając że było mniej niż 48 godzin od 15 lipca do 17 to zmiana nie powinna być dokonana. nie mówiąc o tym że powinna być dokonana w sierpniu.
Reklamacja oczywiści odrzucona.
Odechciało mi się Plusha. i co tu dalej z tym robić bo poszło 170 zł z cennika. Chyba że źle rozumuje to mnie poprawcie.
10 lipca 2017 r. podpisana umowa o przeniesienie numeru.
15 lipca wysłany sms o treści WAKACJE
okres rozliczeniowy od 17 do 16.
Wakacje od abonamentu włączone na okres rozliczeniowy od 17 września do 16 października.
19 września wykonany telefon do BOK wszystko w porządku (nie podobały mi się wskazania w Plusonline) na minus. BOK stwierdził że są częste awarie i wszystko jest ok. dopiero 23 września BOK przyznał że jest włączona usługa WAKACJE od abonamentu.
Reklamacja odrzucona bo sms został wysłany 15 lipca a usługa została prawidłowo włączona na okres rozliczeniowy od 17 września.
Kto tu robi kogo w wała jeżeli zgodnie z regulaminem paragraf 11 ust. 3
Zlecenie aktywacji Usługi Wakacje od Abonamentu powinno zostać złożone przez Abonenta najpóźniej na 48 godzin przed końcem obecnego Okresu rozliczeniowego.
W przypadku późniejszego złożenia zlecenia,zmiana nie zostanie dokonana.
Zakładając że było mniej niż 48 godzin od 15 lipca do 17 to zmiana nie powinna być dokonana. nie mówiąc o tym że powinna być dokonana w sierpniu.
Reklamacja oczywiści odrzucona.
Odechciało mi się Plusha. i co tu dalej z tym robić bo poszło 170 zł z cennika. Chyba że źle rozumuje to mnie poprawcie.
Dzwoniłeś do BOK i tam potwierdzili że wakacje są aktywne?
Tak dopiero 23 września 2017 r. Gdzie w odrzuceniu reklamacji mam podane że sms wysłany był 15 lipca. Szczerze powiedziawszy nie pamiętam kiedy dokładnie był wysyłany sms, więc przyjmuje wersję z reklamacji. A niestety podgląd szczegółowy połączeń w plus online nie sięga wstecz, chyba że źle szukam.
Opisz tą sytuację tutaj:
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... &start=525
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... &start=525