Telekomunikacja jak na dłoni






Virgin Mobile w Polsce cz.3

Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderatorzy: darkangel, Kaczy, thonka, Pawrzes, Moderatorzy

Wiadomość
Autor

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez Patryk7588 » 19 wrz 2017, o 21:44

Zamiast a2mobile lepiej weź Plusha.
Wątek na temat modernizacji i rozbudowy sieci Plus: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 95#p216866
Patryk7588
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 2933
Dołączył(a): 27 lis 2011, o 12:09
Model telefonu: Samsung Galaxy S7
Sieć: Plus

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez lordbyd » 19 wrz 2017, o 21:59

Z własnego doświadczenia mogę stwierdzić, że najlepiej obecnie załatwić coś przez facebook-a.
CMOK na maile odpowiada średnio po czterech dniach, a dodzwonić się tam nie można.
Na profilu FB sieci jest wiele skarg na problemy z pakietami, które same się nie dezaktywują. Nawet Freemium się podobno w wielu przypadkach nie aktywuje ponownie.
Jeśli mowa o ofercie VM to rzeczywiście obecnie "szału nie ma" - jedynie Freemium się broni z pakietami półdarmo.
Dziwi mnie tylko dlaczego nikt nie może tam opanować sytuacji z pakietami i odbieraniem telefonów. Wizerunkowo słabo to wygląda.
lordbyd
Stały bywalec
Stały bywalec
 
Posty: 217
Dołączył(a): 9 lut 2017, o 15:10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Model telefonu: Nokia 6310i, Huawei Y5 II
Sieć: nju, T-Mobile

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez PawlusG » 19 wrz 2017, o 22:39

Patryk7588 napisał(a):Zamiast a2mobile lepiej weź Plusha.

Nie opłaca się, potrzebne jest ok. 100 min miesięcznie i tu się sprawdzał Freemium + pakiet za 5 lub 8 zł.
Teraz spokojnie wystarczy a2m z pakietem nielimitowanych rozmów za 9,90 zł miesięcznie.
Minus, że trzeba będzie znowu czekać prawie dwa tygodnie na przeniesienie.
Na FB owszem starają się odpowiadać, ale widać, że jest to inna ekipa. Co z tego że się starają, bo widać to po sposobie i szybkości odpisywania, jak potem w CMOKu to zaprzepaszczają. Taka ciekawostka, okazało się, że formularz do zgłaszania reklamacji dostępny w Virgin po zalogowaniu, nie działa i reklamacje idące tą drogą nie docierają.
:)
PawlusG
Zapalony dyskutant
Zapalony dyskutant
 
Posty: 325
Dołączył(a): 8 lut 2016, o 21:06
Model telefonu: Honor 7 + Xiaomi Redmi 4X
Sieć: Orange + Orange + Aero2

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez Gregrin » 19 wrz 2017, o 23:53

PawlusG napisał(a):potrzebne jest ok. 100 min miesięcznie i tu się sprawdzał Freemium + pakiet za 5 lub 8 zł.
Teraz spokojnie wystarczy a2m z pakietem nielimitowanych rozmów za 9,90 zł miesięcznie.

Minuta jest tam po 10gr wiec może nawet pakietu nie trzeba ;)
Gregrin
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 2770
Dołączył(a): 1 kwi 2014, o 16:29

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez grzesio0401 » 20 wrz 2017, o 19:52

Co może być przyczyną, że na karcie VM internet działa tylko na zasięgu Play w roamingu krajowym(trzy pozostałe sieci) działają rozmowy i sms ale nie internet. Opcja korzystania danych w roamingu w ustawieniach sieci jest zaznaczona. Na karcie Play przy tych samych ustawieniach(jedynie przełożenie kart) wszystko dobrze działa. Testowane na 2 telefonach i modemie LTE. Nie działa zarówno LTE jak i 3G w roamingu.
grzesio0401
Cichy Czytelnik
Cichy Czytelnik
 
Posty: 78
Dołączył(a): 1 gru 2016, o 18:26

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez PawlusG » 20 wrz 2017, o 23:09

Gregrin napisał(a):Minuta jest tam po 10gr wiec może nawet pakietu nie trzeba ;)

Tylko, że 100 min wyjdzie 10 zł, 10 gr drożej niż no limit :D
grzesio0401 napisał(a):Co może być przyczyną, że na karcie VM internet działa tylko na zasięgu Play w roamingu krajowym(trzy pozostałe sieci) działają rozmowy i sms ale nie internet.

Zgłoś to do BOKu, wyślij do nich maila i od razu napisz na FB, że wysłałeś maila, szybko u mnie zadziałali.
Na razie wszystko działa, ale nr raczej pójdzie do a2m.
:)
PawlusG
Zapalony dyskutant
Zapalony dyskutant
 
Posty: 325
Dołączył(a): 8 lut 2016, o 21:06
Model telefonu: Honor 7 + Xiaomi Redmi 4X
Sieć: Orange + Orange + Aero2

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez grzesio0401 » 22 wrz 2017, o 18:37

zajeli się tą sprawą ale, resetują ustawienia karty, kazali przesłać zrzuty ekranu ale nic to nie daje, PawlusG ty miałeś taki sam problem(brak internetu w roamingu)?
grzesio0401
Cichy Czytelnik
Cichy Czytelnik
 
Posty: 78
Dołączył(a): 1 gru 2016, o 18:26

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez cyanoone » 22 wrz 2017, o 19:04

Sprawdź ustawienia APN. Na telefonie siostry musiałem zmienić, wtedy zaczął działać internet w roamingu.
Plus-->Play (2015)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)
cyanoone
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 2588
Dołączył(a): 24 wrz 2013, o 18:54
Lokalizacja: Poddębice/Łódź
Pochwały: 63
Model telefonu: Xiaomi Mi4i
Sieć: Play Lajt

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez grzesio0401 » 22 wrz 2017, o 19:11

ustawiłem wg strony VM mobile
https://virginmobile.pl/pomoc/pierwsze- ... oj-telefon
nie wiem gdzie ustawić
Numer dostępowy: *99#
DNS: dynamiczny

zrzuty ekranu z aktywnego APN
https://www.dropbox.com/sh/9vs87s4sq620 ... XqR0a?dl=0

nie wiem co mam jeszcze ustawić
grzesio0401
Cichy Czytelnik
Cichy Czytelnik
 
Posty: 78
Dołączył(a): 1 gru 2016, o 18:26

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez grzesio0401 » 22 wrz 2017, o 20:00

ok już wszystko działa, nazwa apn ma być virgin-internet a nie internet jak podają na stronie
grzesio0401
Cichy Czytelnik
Cichy Czytelnik
 
Posty: 78
Dołączył(a): 1 gru 2016, o 18:26

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez kamil7777 » 23 wrz 2017, o 10:58

Witam jestem zainteresowany planem 2 w grupie w moim przypadku to 2 numery jeden z nich jest używany tylko do dzwonienia, często też na stacjonarne, drugi numer to no limit na wszystko, umowa rozumiem jest na czas nieokreślony?
kamil7777
Stały bywalec
Stały bywalec
 
Posty: 239
Dołączył(a): 9 maja 2017, o 18:49

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez PawlusG » 23 wrz 2017, o 14:32

grzesio0401 napisał(a):PawlusG ty miałeś taki sam problem(brak internetu w roamingu)?

Nie było takich problemów.
:)
PawlusG
Zapalony dyskutant
Zapalony dyskutant
 
Posty: 325
Dołączył(a): 8 lut 2016, o 21:06
Model telefonu: Honor 7 + Xiaomi Redmi 4X
Sieć: Orange + Orange + Aero2

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez marokmon » 6 paź 2017, o 20:58

Mam do Was takie 2 pytania:
Czy wszystkie startery Virgina mają ważność bezterminową?
Ile razy można aktywować freemium bez doładowywania salda?
marokmon
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 24 gru 2016, o 16:58

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez lordbyd » 6 paź 2017, o 21:42

Ile razy można aktywować freemium bez doładowywania salda?

Według mnie dwa razy (2 x 6 miesięcy), później kończy się rok ważności konta.
Przy założeniu, że Freemium aktywujemy (a właściwie zostanie aktywowany) w ten sam dzień co doładujemy konto.
Obecnie z pakietami w VM są duże problemy - pakiety się nie odnawiają, nie można ich aktywować mimo iż są nieaktywne, itp. Na CMOK trudno się dodzwonić ponieważ "wielu klientów zainteresowanych jest nową ofertą VM" - cytat z FB sieci :)
Polecam poczytać FB a szczególnie posty gości.
Mi np. pakiet Freemium sam się nie odnowił - chociaż powinien :) Ale ponieważ to testowy numer to nie będę tego zgłaszać tylko poczekam :)
Czy wszystkie startery Virgina mają ważność bezterminową?

Te które widziałem, rzeczywiście nie miały podanego terminu ważności. Ale pewny nie jestem :)
lordbyd
Stały bywalec
Stały bywalec
 
Posty: 217
Dołączył(a): 9 lut 2017, o 15:10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Model telefonu: Nokia 6310i, Huawei Y5 II
Sieć: nju, T-Mobile

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez jarekt » 6 paź 2017, o 21:53

@lordbyd, mijasz się z prawdą. #Freemium możesz uruchamiać wielokrotnie (bez ograniczeń).
Dodatkowo, każde uruchomienie #Freemium (co pół roku) wydłuża ważność konta o rok od momentu jego uruchomienia.

Więc jeśli #Freemium nie zostanie wycofane, możesz na nim jechać i 100 lat bez doładowania konta.
jarekt
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 1183
Dołączył(a): 27 paź 2015, o 16:19

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Oferta prepaid i mix

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości