PawlusG pisze:Ktoś wie co się dzieje z Virgin? Przecież to jakaś masakra co się dzieje. Jedna osoba z rodziny ma tam numer i od 3 dni czeka na aktywację pakietu. Do boku nie da się dodzwonić, a na maile nie odpowiadają. Myślałem, że z tym pakietem to wyjątkowa sprawa, ale popytałem u znajomych co mają Virgin i byli lekko zaskoczeni, jak sprawdzili, że kasa schodzi z konta, a pakiety nie są aktywne i też od razu powysyłali reklamacje. Patrząc na to co się dzieje na ich profilu FB, to jest to chyba jakaś grubsza sprawa. Może czas zabierać numer z tej sieci?
Czas, czas, notoryczne błędy w systemie, jakość obsługi dramatycznie spadła, oferta też niczym szczególnym już się nie wyróżnia na tle innych firm. Zupełnie nie widzę sensu siedzenia w tej sieci, no chyba że ktoś ma Freemium i wystarcza mu 30 minut/smsów, to tak, jedynie ta oferta ma u nich sens.