DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 100 z 202
  • 1
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 202
 #950101  autor: leszekte
 11 wrz 2017, 14:15
Ja od 22 sierpnia nie mam netu . A złotówę codziennie kasują:-) Zgromadzenie geeków zwane "działem technicznym" chyba wróży z kocich flaczków zamiast po prostu zrestartować usługę :-) .
Sprawa zgłoszona do UKE - uporczywie uchylają się od świadczenia zamówionej i opłaconej usługi . Zobaczymy ,jak się to skończy .

T-Mobile - Najlepsza sieć .Tak się reklamują . Cieszę się że są też te gorsze, dzięki którym mogę napisać tego posta!

Info dla pracowników Heyach : nr 880xxx469
 #950111  autor: surface123
 11 wrz 2017, 15:57
Preapiad T-mobile pozostawia wiele do zyczenia ( szczególnie ta usługa )
Może po prostu platforma jest do kitu, nie wiem

Ale od 3 miesięcy mam kilka abonamentów w T-mobile i złego słowa nie da sie powiedzieć, wszystko działa na TIP-TOP i pełny no limit netu także
 #950115  autor: kaspeed
 11 wrz 2017, 16:20
Akurat mam karte z 25zl i 10gb neta i dziala ok.Tylko masz Złotówkę robi problem.Platforma t jest lepsza niz prepaid od Orange.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #950123  autor: Taki_tam
 11 wrz 2017, 17:18
Oferta za 25zl/mc jest zupełnie inaczej zrealizowana niż 1zł/dzień no-limit limitowana wersja. Dlatego jedna działa bez problemu, a druga już nie. Dlatego też jedna ma bardzo dobre wsparcie bo jest szeroko dostępna, a druga to wieczny test na ludziach. Zresztą, tak patrząc na niezawodność, w pierwszej usłudze raz ustawiasz dane na mc, a w drugiej 30 razy na miesiąc. Gdzie jest większa szansa na problem?
 #950127  autor: darekka
 11 wrz 2017, 17:53
Dobra SuperWróżko spraw aby numer T 532xxx762(zgłoszenie CRID00001545624) miał odkręconą samoczynną aktywację "Bez limitu za 1zł. dziennie" i powrócił(o ile przez ten błąd wypadł) do puli limitowanych starterów z naszą usługą, a i żeby nie zapomnięli ustawić prawidłowej ważności konta, że o bonusie za cyrk nie wspomne. :lol:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #950156  autor: Taki_tam
 11 wrz 2017, 21:02
@darekka - wg mnie twoja reklamacja zostanie odrzucona, bo sam włączyłeś tę usługę. Twój starter jest w limitowanej edycji i zawsze możesz włączyć limitowaną usługę. Realizuje to inny system. Pamiętaj proszę, że limitowana opcja ma niższy priorytet niż normalna z 300MB/dzień. Zatem, trzeba najpierw wyłaczyć tę z 300MB/dzień. Zgodnie z regulaminem po wyłaczeniu 300MB/dzień skróci ważność konta, zatem dobrze by było połączyć to z nowym RWK.
 #950160  autor: leszekte
 11 wrz 2017, 21:08
Taki_tam pisze:@leszekte - mowię jako super wróżka, zobacz jutro, będzie działać.
Поживём - увидим, доживём - узнаем, выживем - учтём. Jak to mówią starzy Niemcy:-)

Faktycznie - wstałem i działa !
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2017, 06:17 przez leszekte, łącznie zmieniany 1 raz.
 #950166  autor: darekka
 11 wrz 2017, 21:54
@Taki_tam nawet gdyby było jak piszesz to z jakiej paki pod kodem sprawdzającym stan usługi "Bez limitu za 1zł dziennie" mam ją nieaktywną, a po zalogowaniu do MiBOA już niby jest aktywna?
Druga sprawa, że kodem*101#(tego użyłem) sprawdza się stan konta, a nie uruchamia jakąkolwiek usługę. Wiem oczywiście, że mogę ją sam wyłączyć, konto się na 30dni ustawi i zdobyć mogę nowe RWK-co do efektu zgłoszenia to ciekaw jestem czy trafiłeś z tym odrzuceniem z jakoby mojej winy.
Jeśli by tak było to zrobię jak piszesz, wyłączę sam ją, zrobię nowe RWK za zgody(plan i tak taki miałem).

P.S. robisz dla nich?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #950202  autor: darekka
 12 wrz 2017, 07:40
Jeśli po terminie z regulaminu to rację mają w 100% niestety-na gest prokliencki bym nie liczył, bo ta usługa im mocno ciąży...chętnie by ją skasowali

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #950205  autor: babcia77
 12 wrz 2017, 08:08
Taki_tam pisze:@darekka - wg mnie twoja reklamacja zostanie odrzucona, bo sam włączyłeś tę usługę. Twój starter jest w limitowanej edycji i zawsze możesz włączyć limitowaną usługę. Realizuje to inny system. Pamiętaj proszę, że limitowana opcja ma niższy priorytet niż normalna z 300MB/dzień. Zatem, trzeba najpierw wyłaczyć tę z 300MB/dzień. Zgodnie z regulaminem po wyłaczeniu 300MB/dzień skróci ważność konta, zatem dobrze by było połączyć to z nowym RWK.

Ta... Sam włączył... Nie uwierzę. Przy każdym problemie z usługą włącza się pakiet z limitem 300 MB. I albo pobiera środki natychmiast jak są na koncie albo po doładowaniu. Przy czym dawniej BOK bez problemu wyłączał ten pakiet i zwracał środki a teraz - od maja mniej więcej - trzeba się kłócić. Przy ostatniej awarii wprost mi odpowiadali że zwrot mi się nie należy. Mimo że miałem aktywowaną naszą usługę to przy awarii włączyli 300 MB a potem mi próbowali wmówić że to jest moja wina.
 #950206  autor: babcia77
 12 wrz 2017, 08:11
Gdzieś mam nagrania rozmów gdzie jasno tłumaczę że nie chcę by mi włączali 300 MB po czym w kilkanaście minut po zakończeniu rozmowy usługa była włączana. Mimo że kilka razy jasno mówiłem jaką ja mam i jakiej nie chcę. ;-)
 #950216  autor: Taki_tam
 12 wrz 2017, 08:48
@surface123 W korporacji jest jak w wojsku, jak ktoś się uprze to ciężko zmienić decyzję, szczególnie jak ktoś jest mocno umocowany. Takie problemy można rozwiązać tylko na miękko. Trzeba wysłać kilka razy prośby w różnym czasie do admina systemu z prośbą o włączenie usługi z jakimś sensownym uzasadnieniem (żadne reklamacje). Jeśli jedna z nich rzeczywiście trafi do właściwej osoby wtedy jest szansa na sukces. Tam też pracują ludzie, nie komputery. Zgodnie z regulaminem pierwsze połączenie na karcie miało być zdaje się do końca kwietnia 2016. Jak trafisz na służbistę, a takich jest sporo to masz odmowę.
 #950241  autor: surface123
 12 wrz 2017, 11:44
Wiem, wcześniej oczywiscie próbowałem przez kilka ładnych tygodni :( i nic.

Jesteś w stanie pomóc jakoś ?

Szkoda by było takiej karty szczególnie że to rodzynek, a ja to zawsze mam pecha ;) szczególnie że wielu pisało że np aktywowali Heyah w grudniu lub nawet w tym roku i promocja im zadziałała :)
  • Strona 100 z 202
  • 1
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 202
  • 1
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 202