DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 607 z 692
  • 1
  • 605
  • 606
  • 607
  • 608
  • 609
  • 692
 #945891  autor: Janek11
 18 sie 2017, 15:20
Witam

W taryfie tej za 25 no limit z 10 GB z Tv II i potem lejek jaki są koszta za granicą dzwonienia i odbierania połączeń w Unii
 #945896  autor: Karlos20
 18 sie 2017, 15:30
Janek11:
minuta przychodząca głosowa - bez limitu
minuta wychodząca głosowa - bez limitu - zgodnie z abo
SMS (odbieranie i wysyłanie) i MMS (wysłanie) - zgodnie z abo - bez limitu.
Net w UE: ok. 1,25 GB, a po ich wyczerpaniu 0,04 zł za 1 MB (naliczanie co 1kB).
Reszta płatna: odebranie poł. video: 1 zł/min (takt. 30s/30)

Dokładne info nt. cen w roamingu UE uzyskasz pod darmowym numerem tel. +48790500115

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #946303  autor: m.mietek
 20 sie 2017, 21:57
ja wczoraj przedłużyłem umowe na stan nielimitowany replay solo z rabatem na abonament I + za 25 zł na czas nieokreslony. Nie było żadnych kłopotów pomimo że w maju tego roku już przedłużałem umowę na czas nieokreslony. Powiedziałem tylko konsultantowi że mam taki regulamin i dokładnie to chce mieć :)
 #946363  autor: Alkowski
 21 sie 2017, 10:25
Ja również wczoraj sfinalizowałem ofertę 25 zł na czas nie określony solo no limit, od razu powiedziałem czego oczekuję i nie było problemu.
 #946376  autor: linden
 21 sie 2017, 10:45
Dwa pytania:
1. Czy oferta replay solo 25zł jest dostępna dla firm?
2. Czy jeżeli "przedłużałem" umowę w styczniu, na ofertę bezterminową 30zł/5GB to teraz mogę przedłużyć ją jeszcze raz bezterminowo?
 #946385  autor: Janek11
 21 sie 2017, 11:23
Karlos20 pisze:Janek11:
minuta przychodząca głosowa - bez limitu
minuta wychodząca głosowa - bez limitu - zgodnie z abo
SMS (odbieranie i wysyłanie) i MMS (wysłanie) - zgodnie z abo - bez limitu.
Net w UE: ok. 1,25 GB, a po ich wyczerpaniu 0,04 zł za 1 MB (naliczanie co 1kB).
Reszta płatna: odebranie poł. video: 1 zł/min (takt. 30s/30)

Dokładne info nt. cen w roamingu UE uzyskasz pod darmowym numerem tel. +48790500115

Witam

Jeszcze jedno pytanie czy w tej ofercie dzwoniąc z kraju do UE płacę czy też nie jeśli jest no limit ?
 #946421  autor: Alkowski
 21 sie 2017, 14:25
ale dzwonisz na numer polski, który wyjechał zagranicę czy na zagraniczny który jest w ue?

1. jeśli na polski nie
2. jeśli na zagraniczny tak bo to połączenie międzynarodowe
 #946518  autor: Cichy51
 21 sie 2017, 21:17
linden pisze:Dwa pytania:
1. Czy oferta replay solo 25zł jest dostępna dla firm?
2. Czy jeżeli "przedłużałem" umowę w styczniu, na ofertę bezterminową 30zł/5GB to teraz mogę przedłużyć ją jeszcze raz bezterminowo?
Odp.1 - nie. To taryfa dla klientów indywidualnych.
Odp.2 - Oczywiście. Z reguły trzeba odczekać 3 miesiące ale w twoim przypadku już dawno okres minął. Dzwoń do BOK i mów od razu czego chcesz. Dostaniesz.
 #946534  autor: cinek1111
 21 sie 2017, 22:11
koledzy.
Konczy mi sie umowa 19 wrzesnia.
Dziś zadzwoniłem do Playa bez rozwiazywania umowy i dostałem oferte 25 zł na cza nie okreslony bez problemu.
Czyli nie trzeba rozwiazywac umowy :)
Tylko zastanawiam sie czy nie przejsc z żoną do Nju mobile.
 #946554  autor: facet_
 22 sie 2017, 01:09
Karlos20 pisze:Janek11:
minuta przychodząca głosowa - bez limitu
minuta wychodząca głosowa - bez limitu - zgodnie z abo
SMS (odbieranie i wysyłanie) i MMS (wysłanie) - zgodnie z abo - bez limitu.
Net w UE: ok. 1,25 GB, a po ich wyczerpaniu 0,04 zł za 1 MB (naliczanie co 1kB).
Reszta płatna: odebranie poł. video: 1 zł/min (takt. 30s/30)

Dokładne info nt. cen w roamingu UE uzyskasz pod darmowym numerem tel. +48790500115
Net w solo z tv II jest 2.5 GB a w tej nowej 1.25gb

Wysłane z mojego EDI-AL10 przy użyciu Tapatalka
 #946566  autor: linden
 22 sie 2017, 08:33
Cichy51 pisze:
linden pisze:Dwa pytania:
1. Czy oferta replay solo 25zł jest dostępna dla firm?
2. Czy jeżeli "przedłużałem" umowę w styczniu, na ofertę bezterminową 30zł/5GB to teraz mogę przedłużyć ją jeszcze raz bezterminowo?
Odp.1 - nie. To taryfa dla klientów indywidualnych.
Odp.2 - Oczywiście. Z reguły trzeba odczekać 3 miesiące ale w twoim przypadku już dawno okres minął. Dzwoń do BOK i mów od razu czego chcesz. Dostaniesz.
A jakie warunki, najbardziej zbliżone do replay solo, można na chwilę obecną ugrać dla firmy?
 #946586  autor: Karlos20
 22 sie 2017, 11:30
linden pisze:A jakie warunki, najbardziej zbliżone do replay solo, można na chwilę obecną ugrać dla firmy?
Bardzo identyczne, zapraszam do kontaktu z OK *600

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #946607  autor: silent11
 22 sie 2017, 13:08
Przy ofercie za 25zł faktycznie jest nielimitowany internet i TIDAL w tej cenie przy umowie na czas nieokreślony? Jeżeli tak, to jest to naprawdę wyśmienita oferta. Aż się nie chce wierzyć, że tak tanio.
 #946611  autor: Karlos20
 22 sie 2017, 13:22
silent11: Tak, to prawda. TIDAL jest oferowany promocyjnie, w ramach Stanu Nielimitowanego.
Nielimitowany Internet to 10 GB na pełnej prędkości, potem bez limitu danych na 1 mbps. Za 15 zł można zdjąć lejek.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #946688  autor: tarinQ
 22 sie 2017, 18:54
Cześć,
W chwili obecnej mam ofertę RePlay FORMUŁA SOLO Tylko SIM + za którą płacę 25 PLN. (umowa bezterminowa) którą podpisałem we wrześniu tamtego roku. :)
Czy załatwiając nową umowę też muszę składać wypowiedzenie, jeśli mam bez lojalki?
Czy opłaca mi się przechodzić na nową ofertę? Co w niej zyskam? Teraz mam chyba 7 GB internetu, albo 6. Czy w nowym pakiecie ten internet jest faktycznie nielimitowany? Czy z lejkiem? Jakim?
Czy do nowych ofert także dołączany jest pakiet TIDAL? Bardziej na nim mi zależy niż na TV.

Jeśli ktoś posiada regulamin nowej aktualnej oferty, to proszę o link ;) :smt006

Pozdrawiam :wink:
 #946690  autor: Karlos20
 22 sie 2017, 19:02
tarinQ pisze:Czy załatwiając nową umowę też muszę składać wypowiedzenie, jeśli mam bez lojalki?
Nową ofertę bezterminową możesz załatwić max po 3 pełnych okresach rozliczeniowych od zawarcia aneksu. Postępowanie podobne, lecz konsultanci mogą kręcić nosem, uważaj.
tarinQ pisze:Czy opłaca mi się przechodzić na nową ofertę? Co w niej zyskam? Teraz mam chyba 7 GB internetu, albo 6. Czy w nowym pakiecie ten internet jest faktycznie nielimitowany? Czy z lejkiem? Jakim?
Jest, 10 GB na pełnej prędkości, potem 1 mbps. Za 15 zł kupujesz kolejne 10 GB, które zdejmuje lejek, więc jeśli ktoś chce więcej szybszego neta, teraz jest taka możliwość :)
tarinQ pisze:Czy do nowych ofert także dołączany jest pakiet TIDAL?
Jest.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #946703  autor: tarinQ
 22 sie 2017, 19:32
Dzięki za obszerne informacje. Widzę, że TV tej jest dawane w tym pakiecie, jak to jest z tym TIDALem, nie mogę wyczytać nic w regulaminie. On jest do każdej umowy dokładany? Na jaki czas? Czy muszę się o to wykłócić?
TV jest na 12 miesięcy free tak? Potem płatne dodatkowo?
 #946704  autor: Karlos20
 22 sie 2017, 19:38
tarinQ pisze:jak to jest z tym TIDALem, nie mogę wyczytać nic w regulaminie.
Jest to opcja promocyjna. Po 24 miesiącach usługa wchodzi w tryb płatny za 19,99 zł mies. Transfer danych w ramach aplikacji zapewniasz Ty - rozliczany z wifi lub z GB w ramach abonamentu. Za 5 zł/mies. zerujesz transfer danych w ramach aplikacji, ale tej opcji nie polecam, skoro playlisty posłuchasz offline.
Info o dostępności promocji: http://promocje.play.pl/tidal/
TV w danym pakiecie jest na całą umowę, przez 12m masz usługi dodatkowe, np. oglądanie programów z opóźnieniem 7-dniowym, potem usługa jest dezaktywowana, albo możesz ją włączyć za dodatkową opłatą.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #946717  autor: tarinQ
 22 sie 2017, 20:26
Super to opisałeś! Przyda się wszystkim :wink:
Ciekawe tylko jak to będzie jeśli teraz już mam włączonego TIDALa? Czy okres 24 mc zacznie obowiązywać od nowa? Czy dalej leci od momentu włączeniu usługi... A włączyłem ją na początku stycznia.
Swoją drogą czytam ten regulamin i wyszczególnione są tylko nowe taryfy Solo stan nielimitowany i ich odmiany wymagane do włączenia usługi?

Probował ktoś na dniach włączyć usługę z tą taryfą? :roll:
 #946719  autor: Karlos20
 22 sie 2017, 20:34
tarinQ pisze:Ciekawe tylko jak to będzie jeśli teraz już mam włączonego TIDALa? Czy okres 24 mc zacznie obowiązywać od nowa? Czy dalej leci od momentu włączeniu usługi... A włączyłem ją na początku stycznia.
Też mnie to zastanawia. Tu bym dopytał konsultantów.
tarinQ pisze:Swoją drogą czytam ten regulamin i wyszczególnione są tylko nowe taryfy Solo stan nielimitowany i ich odmiany wymagane do włączenia usługi?
Zgadza się, tylko nowe taryfy kwalifikują się do promocji.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 607 z 692
  • 1
  • 605
  • 606
  • 607
  • 608
  • 609
  • 692
  • 1
  • 605
  • 606
  • 607
  • 608
  • 609
  • 692