DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 214 z 402
  • 1
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 402
 #946473  autor: Gregrin
 21 sie 2017, 16:37
blacQ1 pisze:Interesuje mnie stronka jak ktoś z was ma do zgłoszenia te co podał odkrywca1 są nie aktywne ,
Bo oficjalnym kanałem dla fakt'u jest infolinia i tam szukaj pomocy (z numerów play i RBM z SD połączenia są darmowe). Sztuczki które pozwalały korzystać z portalu p24 do obsługi zgłoszeń w fakcie już nie działają.

Ja mam z kolei pytanie do pakietów cyklicznych (konkretnie tego za 19,95). Regulaminowo gdy nie ma się kasy na koncie powinien się wyłączyć. Znajoma miała go do wczoraj i doładowała dopiero dziś po południu. W p24 pakiet był ciągle aktywny (włączony w pakietach) ale nie pobrało kasy ani nie dodało jednostek wiec postanowiłem wyłączyć i włączyć ponownie ten pakiet. Po 2h oczekiwania na wyłączenie zmuszony bylem włączyć pakiet w opcji jednorazowej i ten zaskoczył szybko mimo ze na p24 jeszcze długo wisiał w statusie "w trakcie modyfikacji".

Teraz pytanie. Czy jeśli dziś włączę pakiet cykliczny (żeby nie musieć tego pilnować za miesiąc) to teraz z braku pieniędzy się nie włączy i spróbuje się włączyć za miesiąc (czyli dokładnie wtedy gdy skończy się pakiet jednorazowy) gdy (prawdopodobnie) będą już środki na koncie ??
Czy może odnowi się gdy pojawi się wystarczająca kwota na koncie (co byłoby już całkiem sprzeczne z regulaminem...) ?? Ktoś testował ??

PS. Regulaminowo powinno tez być 44640min a znajoma ma 44790. Nie żebym się czepiał ale denerwują te "drobiazgi" w regulaminach.
 #946479  autor: 24bis24
 21 sie 2017, 16:56
Gregrin pisze:Bo oficjalnym kanałem dla fakt'u jest infolinia i tam szukaj pomocy (z numerów play i RBM z SD połączenia są darmowe). Sztuczki które pozwalały korzystać z portalu p24 do obsługi zgłoszeń w fakcie już nie działają.
a to niby czemu?
jeśli strona Twojego numer na P24 wyświetla się na fioletowo czyli jesteś w PLAY a taryfę masz w FAKCIE tak mówią konsultanci :D to korzystasz ze zgłoszeń ze strony PLAY i to jak najbardziej działa,
jeśli jesteś na P24 w FAKCIE strona czerwona zgłoszenia przez kontakt https://www.faktmobile.pl/kontakt/
i również działa.
Nie trzeba nigdzie dzwonić, wystarczy pisać
Gregrin pisze:Regulaminowo powinno tez być 44640min a znajoma ma 44790
ta druga wartość jest prawidłowa dla 31 dni

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #946487  autor: codizwierzak
 21 sie 2017, 18:06
blacQ1 pisze:Interesuje mnie stronka jak ktoś z was ma do zgłoszenia te co podał odkrywca1 są nie aktywne ,a chcę sobie zobaczyć zgłoszenie jedno ponieważ jakiś czas temu napisałem do nich i nie mam wglądu!
Ja wysyłam maila na ok@pomocplay.pl(najszybsza odpowiedź) z prośbą o wysłanie rozwiązania zgłoszenia na maila. Zazwyczaj po dwóch dniach mam na mailu.
 #946498  autor: blacQ1
 21 sie 2017, 19:37
Przykro mi niestety nic takiego na mojego maila nie przychodzi ,ale z drugiej strony ,jak będę robił zgłoszenie ,a przyjdzie rozwiązanie sprawy to zostaje tel na infolinie .Konsultant zapewniał mnie też iż po zalogowaniu się na stronkę play24.pl mogę przeczytać swoje rozwiązanie sprawy przeszukałem nie znalazłem nie wiem gdzie to jest.POZDRAWIAM!
 #946500  autor: 24bis24
 21 sie 2017, 19:48
blacQ1 pisze:po zalogowaniu się na stronkę play24.pl mogę przeczytać swoje rozwiązanie sprawy przeszukałem nie znalazłem nie wiem gdzie to jest
Jest w ZGŁOSZENIA

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #946510  autor: Gregrin
 21 sie 2017, 21:03
24bis24 pisze:Jest w ZGŁOSZENIA
Ale to jest watek o fakt. Zakładając ze ma normalna stronę z p24 (ta z faktu) to klikniecie w zgłoszenia przekieruje go na stronę faktu... Niepoprawnie przeniesione numery (dawno) miały normalna stronę z p24 (fioletowa) ale chyba już dawno to naprawili ?? Czy jest jeszcze ktoś kto ma fakt a fioletową struną ??

PS. Przypominam się z pytaniem o włączenie pakietu odnawialnego...
 #946512  autor: codizwierzak
 21 sie 2017, 21:06
24bis24 pisze:
blacQ1 pisze:po zalogowaniu się na stronkę play24.pl mogę przeczytać swoje rozwiązanie sprawy przeszukałem nie znalazłem nie wiem gdzie to jest
Jest w ZGŁOSZENIA
Po kliknięciu w zgłoszenia przenosi na stronę faktu.
blacQ1 pisze:Przykro mi niestety nic takiego na mojego maila nie przychodzi ,ale z drugiej strony ,jak będę robił zgłoszenie ,a przyjdzie rozwiązanie sprawy to zostaje tel na infolinie .Konsultant zapewniał mnie też iż po zalogowaniu się na stronkę play24.pl mogę przeczytać swoje rozwiązanie sprawy przeszukałem nie znalazłem nie wiem gdzie to jest.POZDRAWIAM!
Po dostaniu wiadomości sms ,że zgłoszenie zostało rozwiązane wysyłam maila na ok@pomocplay.pl
z prośbą o wysłanie rozwiązania na mojego maila (podaję również numer tego zgłoszenia). Po dwóch dniach od wysłania wiadomości email (na ok@pomocplay.pl) dostaję rozwiązanie zgłoszenia na skrzynkę.
Gregrin pisze:
blacQ1 pisze:Interesuje mnie stronka jak ktoś z was ma do zgłoszenia te co podał odkrywca1 są nie aktywne ,
Bo oficjalnym kanałem dla fakt'u jest infolinia i tam szukaj pomocy (z numerów play i RBM z SD połączenia są darmowe). Sztuczki które pozwalały korzystać z portalu p24 do obsługi zgłoszeń w fakcie już nie działają.

Ja mam z kolei pytanie do pakietów cyklicznych (konkretnie tego za 19,95). Regulaminowo gdy nie ma się kasy na koncie powinien się wyłączyć. Znajoma miała go do wczoraj i doładowała dopiero dziś po południu. W p24 pakiet był ciągle aktywny (włączony w pakietach) ale nie pobrało kasy ani nie dodało jednostek wiec postanowiłem wyłączyć i włączyć ponownie ten pakiet. Po 2h oczekiwania na wyłączenie zmuszony bylem włączyć pakiet w opcji jednorazowej i ten zaskoczył szybko mimo ze na p24 jeszcze długo wisiał w statusie "w trakcie modyfikacji".

Teraz pytanie. Czy jeśli dziś włączę pakiet cykliczny (żeby nie musieć tego pilnować za miesiąc) to teraz z braku pieniędzy się nie włączy i spróbuje się włączyć za miesiąc (czyli dokładnie wtedy gdy skończy się pakiet jednorazowy) gdy (prawdopodobnie) będą już środki na koncie ??
Czy może odnowi się gdy pojawi się wystarczająca kwota na koncie (co byłoby już całkiem sprzeczne z regulaminem...) ?? Ktoś testował ??

PS. Regulaminowo powinno tez być 44640min a znajoma ma 44790. Nie żebym się czepiał ale denerwują te "drobiazgi" w regulaminach.
W pkt II ust.7 Regulaminu oferty promocyjnej "Rozmowy do wszystkich sieci ,100 sms i 1GB internetu" jest napisane:W przypadku braku środków na koncie lub nie posiadania przez Użytkownika kwoty odpowiadającej wysokości opłaty za pakiet Cykliczny, pakiet zostanie dezaktywowany.
Więc teoretycznie pakiet w przypadku braku środków dezaktywuje się i po doładowaniu trzeba go ponownie aktywować.Ale jak jest w praktyce to nie wiem.
 #946574  autor: kowal2200
 22 sie 2017, 09:34
Czy może komuś przechodząc do Faktu z którejś taryf Playa udało się zmigrować WiFi Calling, która to nie jest normalnie dostępna w Fakcie?
 #946661  autor: 24bis24
 22 sie 2017, 16:15
Gregrin pisze: Czy jest jeszcze ktoś kto ma fakt a fioletową struną ??
przenosiłem numer z Play-a do Fakt-u z tydzień temu i mam właśnie fioletową :D
wcale nie zamierzam tego naprawiać

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #946696  autor: blacQ1
 22 sie 2017, 19:15
Ja natomiast miałem taki przypadek dokładnie o co chodzi tak ,jak pisze 24bis24 miałem kartę fioletową lecz nie miałem przy niej możliwości zrobienia karty mikro sim lub nano sim czy jakoś tak byłem w salonie play prosić o wymianę katy mogła być fioletowa mi to nie przeszkadzał ,ale Pani jak zobaczył ,jaką mam taryfę czyli fakt (mobile) powiedziała mi iż nie ma takiej możliwości ja się pytam jej dlaczego ponieważ mam inną taryfę ,a przy wymianie karty musiał bym zmigrować do play na kartę taryfa obojętna ,ja natomiast powiedziałem iż nie ma takiej możliwości po odwiedzeniu 2 salonu play wracając ponownie do drugiego z nich inny przedstawiciel play powiedział mi tak -> nie ma najmniejszego problemu wyciągneła z pudełka kartę sim z napisem fakt (mobile) ,a ta kierowniczka tego salonu powinna sama na siebie napisać zażalenie lub coś w tym słowie do czego zmierzam iż przy wymianie karty trzeba się z nimi trochę pokłócić lub powiedzieć iż dana osoba pisze na tą zażalenie !
 #947131  autor: Tomexj
 24 sie 2017, 22:44
Wie może ktoś do kiedy będzie można aktywować kod na bezpłatny pakiet 1GB z wydania "Opowieści o miłości" wydawnictwa Fakt?Ciekawe do kiedy będą te same kody z ankiet panelu fakt bo co najmniej od 26maja są niezmiennie te same?
 #947479  autor: kowal2200
 27 sie 2017, 13:10
Ja wczoraj aktywowałem u konsultanta bo nie wszedł mi kod z gazety. Po raz kolejny nauczka że jeśli sms nie przyjdzie po paru minutach to trzeba znów dzwonić. Chociaż mam na miesiąc spokój także Free1gb wciąż działa.
 #947706  autor: Pawelek0787
 28 sie 2017, 16:45
Witam, zamierzam wyjechać za granicę we wrześniu, do UE. Czy da radę aktywować pakiety z UE na 10 minut 28 września? Rozumiem, że ceny połączeń będą jak w Polsce. A czy wiecie jak będą schodzić minuty, smsy i dane z pakietów przedłużalnych?
  • Strona 214 z 402
  • 1
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 402
  • 1
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 402