DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 87 z 173
  • 1
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 173
 #945916  autor: negra
 18 sie 2017, 17:14
Jak wyślą to jest zle , jak nie wysyłają to jest żle . Naprawdę trudno mi zrozumieć niektórych ludzi...
 #945921  autor: p2225
 18 sie 2017, 18:08
Jak dla mnie to powinna być na bieżąco informacja co dzieje się z numerem dostępna do sprawdzenia na ich stronie. Przez tydzień brak informacji, a jak już ją dostaję to podwójną. Gdzie tu logika?

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #945926  autor: WybrzezeKosciSloniowej
 18 sie 2017, 18:36
Przez tydzień brak informacji, bo tyle idą dokumenty. Dostałeś maila o wyznaczeniu daty i przypominającego o zbliżającym się dniu, to, że dla Ciebie to ten sam dzień to przypadek, niektórzy przenoszą w odleglejszym terminie i mogą zapomnieć.
 #945929  autor: aeroxd
 18 sie 2017, 18:41
Też mnie to dziwi, jak można się irytować e-mailami czy smsami, chyba lepiej wiedzieć o wszystkim, niż później płakać, że ktoś czegoś nie powiedział, zapomniał, po co te nerwy ludzie.
 #945968  autor: zolvio
 18 sie 2017, 23:22
aeroxd pisze:Też mnie to dziwi, jak można się irytować e-mailami czy smsami, chyba lepiej wiedzieć o wszystkim, niż później płakać, że ktoś czegoś nie powiedział, zapomniał, po co te nerwy ludzie.
Nie ma co się denerwować takimi drobiazgami. W razie problemów/niejasności zawszę dzwonię na BOK i naprawdę potrafią pomóc.
Przeniosłem do nich w sumie 5 numerów, z czego tylko dwa poszły bezproblemowo. Z ostatnim numerem mam dosyć ciekawy problem, mianowicie nie dochodzą mi doładowania (to już drugi raz, czyli problem wygląda na "systemowy"). Miał tak ktoś?
Z przenosinami (Klucz->a2mobile) zauważyłem ciekawą sytuację: godziny "przejścia" (wyłączenia starej/aktywacji nowej karty) były gdzieś pomiędzy 9 a 11 godziną. Poprzednie moje karty wyłączane były po północy, zaś o 6 godzinie już były w nowej sieci.

Chodzi o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów
 #945979  autor: p2225
 19 sie 2017, 08:29
Numer przeniesiony, żadnych problemów z połączeniami. Na wyświetlaczu widnieje "Plus". Pakiety są uruchamiane momentalnie. Szkoda, że nie ma możliwości stworzenia konta do zarządzania numerem na ich stronie.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #945981  autor: Traker
 19 sie 2017, 09:09
p2225 pisze:Numer przeniesiony, żadnych problemów z połączeniami. Na wyświetlaczu widnieje "Plus". Pakiety są uruchamiane momentalnie. Szkoda, że nie ma możliwości stworzenia konta do zarządzania numerem na ich stronie.
dokładnie, mogliby chociaż podać jakiś przybliżony termin wprowadzenia aplikacji. Słuchanie, że ciągle trwają testy i że już niedługo...
 #946006  autor: grzesio0401
 19 sie 2017, 11:09
Przeniosłem ojcu nr do a2mobile no i jest problem. Na tel Nokia 2600 z którego korzysta karta nie loguje się do sieci, sieć można ręcznie wyszukać ale tel się do niej nie może zalogować - "odmowa dostępu do sieci", tak samo jest na innych klasycznych telefonach Nokia 6300, Nokia 1209, SEW200i. Na smartfonach Samsung Galaxy S2, chińczyku Goclever loguje się normalnie na tym drugim jest LTE. Nie wiem co z tym robić. Ojciec nie chce nawet słyszeć o smartfonie. Na Nokii 6300 dodatkowo od razu przy włączaniu jest komunikat czy chcę uruchomić tel bez karty sim. Dodatkowo jestem niemile zaskoczony prędkością internetu, zarówno na LTE jak i 3G nie udłao się przekroczyć 2Mb/s nawet o 3 w nocy a mieszkam na wsi gdzie BTSy nie są tak przeciążone, co prawda nie mam żadnej karty sim Plusa żeby sprawdzić prędkość ale Play w roamingu zawsze trzyma 1,5Mb/s a w a2 przeciętnie jest około 500kbit/s choć na tej karcie internet nie będzie wykorzystywany a jedynie rozmowy. Siła sygnału a2 to 50 - 75 proc na smartfonie w LTE.
 #946011  autor: wooke
 19 sie 2017, 11:36
@grzesio0401 a próbowałeś włączyć roaming krajowy? Ja miałem tak w starym telefonie, że nie łapał zasięgu a po tym zadziałało. W menu ikonka Aero2 powinna być.
 #946022  autor: grzesio0401
 19 sie 2017, 12:18
chyba się pospieszyłem z tym postem bo po tym jak włożyłem do smartfona(drugi raz) po rundce na tych starych tel. karta działa już normalnie. Aktywowana była na smartfonie zanim włożyłem do klasycznych. Nie wiem co to mogło być, mam tylko nadzieje że będzie już działać stabilnie.
 #946164  autor: trecik
 20 sie 2017, 11:24
Chyba najbardziej brakuje mi smsów po rozmowie. Ciągle mi się wydaje, że znika mi gdzieś kasa. Jest jakiś sposób na darmowe dostanie się do bilingu? Trzeba się kontaktować z BOK? W cenniku widzę tylko "szczegółowy wykaz" za 25zł
 #946234  autor: aeroxd
 20 sie 2017, 17:04
Możecie sprawdzić u siebie czy możecie się dodzwonić na numer zaczynający się na prefix 600 z a2mobile bo mi odrzuca sieć zajęta z 3 numerów a2mobile a z innych sieci normalnie mi łączy.
 #946431  autor: adijos93
 21 sie 2017, 14:50
Witam, wiecie może jaki jest czas na aktywację startera od otrzymania go od kuriera?

Bo jeszcze mam dużo neta na dotychczasowym numerze a testy chciałem wykonać jak wytracę te GB z promocji Fanty
 #946547  autor: ja.michal
 21 sie 2017, 23:32
Starter jest aktywny od razu po odbiorze od kuriera. Doładuj konto za 5 zł, nie aktywuj żadnych pakietów, konto będzie ważne rok. Każde doładowanie w A2M przedłuża ważność konta o rok.
 #946604  autor: Luks
 22 sie 2017, 13:04
Ja już powoli mam serdecznie dość tej sieci.
Od niedawna blokują numer na jakiś czas. Rozmów trochę jest, ale bez przesady.
Nie podam dokładnie, bo... brak billingu.
 #946662  autor: kamil7777
 22 sie 2017, 16:16
Mnie też drażni głównie zasięg nie wiem jak to wydała w innych miejscach, np w mieście nie ma problemu z zasięgiem ale kilka 5-7 km od miasta totalny brak, inne sieci dużo lepiej sobie z tym radzą mieszkam w mazowieckim więc nie powinno być takich dziur w zasięgu...
 #946741  autor: negra
 22 sie 2017, 21:47
Ja mieszkam w dzielnicy oddalonej od dużego miasta 8 km i od czasu przejścia do a2 nie miałem żadnych problemów z zasięgiem , jakością rozmów telefonicznych , czy transferem danych LTE. Poprzedni operator Virgin Mobile tego mi nie zapewniał więc go opuściłem i jestem teraz zadowolony z usług obecnego operatora.
 #946748  autor: jutek
 22 sie 2017, 22:56
Luks pisze:Ja już powoli mam serdecznie dość tej sieci.
Od niedawna blokują numer na jakiś czas. Rozmów trochę jest, ale bez przesady.
Nie podam dokładnie, bo... brak billingu.
Możesz dokładniej to opisać? To znaczy blokują numer pod pretekstem rzekomego generowania sztucznego ruchu i musisz do nich dzwonić, żeby odblokowali? Blokują i sami odblokowują po kilku godzinach?
  • Strona 87 z 173
  • 1
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 173
  • 1
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 173