DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 2 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
 #946256  autor: TomekErek
 20 sie 2017, 18:36
Ja tez potwierdze, ze na moim takim tam starym numerze w Play Fresh z aktywnym "Zbieraj minuty" mam możliwe do wyboru:

Przedłużenie ważności konta o 365 dni
0,00 zł
wyłączony
(możesz jeszcze włączyć 1)
włącz


no i teoretycznie mam możliwość włączenia przedłużenia konta o rok

pzdr
 #946257  autor: TomekErek
 20 sie 2017, 18:39
pamietam, ze jak jakies 2 czy 3 miesiące chciałem przejść z MiniMaxa do FAKTU to po ok 10 próbach się poddałem. Wpisałem wtedy kod *163*99# zeby przejść na RBM Energy i po 4 godzinach za pierwszym razem przeskoczyłem bez problemu do Faktu

Ale czy dzis przejście do faktu jest możliwe to nie wiem
 #946261  autor: lee
 20 sie 2017, 18:49
Przecież nikt nikogo nie zmusza do niczego. Jeżeli masz daną taryfe to ją będziesz mieć.
Niestety jeżeli taki mają zamiar to strzelają sobie sami nie w stopę czy kolano tylko między nogi.
Pozdrawiam
 #946266  autor: playmax
 20 sie 2017, 19:10
Nie chcę was zasmucać, ale pragnę zauważyć, że jak wejdziemy na stronę sieci PLAY z opisem marketingowym taryf na kartę,
tutaj: http://www.play.pl/oferta/play-karta/
to właśnie brak na niej tych skasowanych taryf (RWK, Fresh, MiniMax), są tam tylko 4 taryfy (OdNowa, Formuła, LubięTo, PNK 0).
Chyba nikt się już nie łudzi, że to jest jakiś przypadek.
 #946328  autor: playmax
 21 sie 2017, 05:41
Tak, widziałem już od kilku miesiecy, że lista opisów taryf na oficjalnej stronie jest uszczuplona, ale to nic nie zmienia, właśnie na tym polega stopniowe wygaszanie starszych taryf.

Najpierw usuwa się opisy, później możliwość migracji do tych taryf, a może kiedyś nawet przeniosą na siłę użytkowników tych taryf na którąś z nowszych taryf, bo tak kiedyś zrobiła Era przy likwidacji tych swoich pierwszych taryf na kartę.
 #946333  autor: rymi
 21 sie 2017, 07:48
wg mnie coś się im w weekend zwaliło - zarejestrować numeru też nie mogę przez play24 [przez SMSa też nie]

przyjdą za chwilę tęgie głowy do pracy i będzie trzeba sprawdzić za kilka godzin jak to jest
 #946359  autor: Rebeliant
 21 sie 2017, 10:13
Jeżeli faktycznie zablokowali, to bardzo dobrze zrobili. Wszystkie ich taryfy pod logiem Play powinny kojarzyć się ze stanem darmowym, a utrzymanie w nich konta jest tak tanie, że po co komu RWK?
Jak ktoś bardzo chce tego RWK w plejowatych to ma opcję Fakt Mobile.
Oby tylko nie zmuszali tych, którzy mają ZM w Play Fresh, ale raczej nie powinno być z tym problemu.
 #946364  autor: adacomp
 21 sie 2017, 10:27
W P24 mam już PnKRWK ale nadal nie mam dostępnego Fakt ani 2 taryf Play Fresh.
Miałem je wcześniej w taryfie Play Fresh oraz PnkStarter
 #946370  autor: jarekt
 21 sie 2017, 10:36
Kod *163*2# (migracja do PnKRWK) również już działa.

Kod *111*692*1# na 365 dni Ważności Konta (365dWK) w taryfie PnKRWK również działa i po 30 sekundach ważność się wydłużyła o rok do przodu.
Ostatnio zmieniony 21 sie 2017, 11:29 przez jarekt, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Strona 2 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7