Telekomunikacja jak na dłoni






Darmowy Internet LTE w Red Bull Mobile 5 (koniec w RBM7MNP)

Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderatorzy: darkangel, Kaczy, thonka, Pawrzes, Moderatorzy

Wiadomość
Autor

Re: Darmowy Internet LTE w Red Bull Mobile 5 (koniec w RBM7M

Postprzez jarekt » 16 sie 2017, o 10:24

@paolo, numer z innej sieci (nie-Play, nie-RBM i nie-FaktM) przenosi się (MNP) do RBM w salonie Play. Nie ma na to kodu :)
jarekt
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 1266
Dołączył(a): 27 paź 2015, o 16:19

Re: Darmowy Internet LTE w Red Bull Mobile 5 (koniec w RBM7M

Postprzez TomLee » 16 sie 2017, o 10:26

Musisz przyjść do salonu Play z zarejestrowanym starterem innej sieci. Dokonujesz przeniesienia tego numeru do RBM i z automatu ten numer jest w RBM 7. Aktywujesz bonus za przeniesienie kodem i rejestr. numer w play24. Następnie przechodzisz do taryfy RBM 5 ( np. przez Play24)
TomLee
Ostrożny rozmówca
Ostrożny rozmówca
 
Posty: 136
Dołączył(a): 29 cze 2017, o 10:49
Model telefonu: Moto E, Samsung B2100
Sieć: a2mobile, Orange

Re: Darmowy Internet LTE w Red Bull Mobile 5 (koniec w RBM7M

Postprzez TomLee » 16 sie 2017, o 10:27

Ale jak widać z ostatnich postów, może ci nie przejść RWK
TomLee
Ostrożny rozmówca
Ostrożny rozmówca
 
Posty: 136
Dołączył(a): 29 cze 2017, o 10:49
Model telefonu: Moto E, Samsung B2100
Sieć: a2mobile, Orange

Re: Darmowy Internet LTE w Red Bull Mobile 5 (koniec w RBM7M

Postprzez Jestem_Janek » 16 sie 2017, o 10:40

Jak w ogóle znajdzie salon w którym pracownicy łaskawie będą mieć ochotę na takie darmowe dla nich zabawy z przenoszeniem do RBM. Zawsze mają wymówkę, że brak simek do przeniesienia.

TomLee,
Edytuj posty
Jestem_Janek
Ostrożny rozmówca
Ostrożny rozmówca
Avatar użytkownika
 
Posty: 125
Dołączył(a): 29 sty 2016, o 01:47

Re: Darmowy Internet LTE w Red Bull Mobile 5 (koniec w RBM7M

Postprzez 3G » 16 sie 2017, o 22:33

Nie, RBM7MNP można uzyskać tylko przenosząc numer z innej sieci.
Z tych pokazanych starterów możesz zmigrować do RBM5 i też uzyskasz DIL, ale trzeba będzie ładować 50zł co 100 dni.
Obrazek
3G
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1488
Dołączył(a): 11 mar 2009, o 23:47
Lokalizacja: ERW/WPI
Model telefonu: LG G4, S7 Edge, LG X-mach, Nokia E51, E52
Sieć: W4

Re: Darmowy Internet LTE w Red Bull Mobile 5 (koniec w RBM7M

Postprzez paolo » 17 sie 2017, o 11:04

3G napisał(a):Nie, RBM7MNP można uzyskać tylko przenosząc numer z innej sieci.
Z tych pokazanych starterów możesz zmigrować do RBM5 i też uzyskasz DIL, ale trzeba będzie ładować 50zł co 100 dni.


Dzięki wszystkim za informacje, na razie i tak stoję w miejscu bo myślałem ze mi TP pójdzie na modele HSPA+ a tu lipa bo DHL chyba na samym LTE działa wiec muszę poszukać jakiegoś dobrego a taniego routera mobilnego LTE. Może jakieś modele macie sprawdzone?
paolo
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 7 lut 2010, o 18:09
Lokalizacja: Polska
Model telefonu: Samsung Galaxy Grand Neo I9060 DS
Sieć: PLAY, Cyfrowy Polsat, Virgin Mobile

Re: Darmowy Internet LTE w Red Bull Mobile 5 (koniec w RBM7M

Postprzez pakierhakierxd » 17 sie 2017, o 13:57

Tylko lte polecam e5372 ja mam w tablet telefon wbudowany modem lte ale czasem go uzywam 100 dalem na allegro.

Wysłane z mojego LG-H870DS przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam :)
pakierhakierxd
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 5387
Dołączył(a): 20 sty 2011, o 21:12
Lokalizacja: Supraśl
Pochwały: 60
Model telefonu: P1 lte ,G6 Dual
Sieć: Play Virgin Orange Rbm A2m

Re: Darmowy Internet LTE w Red Bull Mobile 5 (koniec w RBM7M

Postprzez 3G » 17 sie 2017, o 17:17

Tylko pamiętaj paolo, że DIL jak sama nazwa wskazuje nie działa na 3G :)
Obrazek
3G
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1488
Dołączył(a): 11 mar 2009, o 23:47
Lokalizacja: ERW/WPI
Model telefonu: LG G4, S7 Edge, LG X-mach, Nokia E51, E52
Sieć: W4

Re: Darmowy Internet LTE w Red Bull Mobile 5 (koniec w RBM7M

Postprzez paolo » 17 sie 2017, o 18:29

3G napisał(a):Tylko pamiętaj paolo, że DIL jak sama nazwa wskazuje nie działa na 3G :)

No teraz to wiem i szukam fajnego i taniego routera mobilnego lte
paolo
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 7 lut 2010, o 18:09
Lokalizacja: Polska
Model telefonu: Samsung Galaxy Grand Neo I9060 DS
Sieć: PLAY, Cyfrowy Polsat, Virgin Mobile

Re: Darmowy Internet LTE w Red Bull Mobile 5 (koniec w RBM7M

Postprzez matek451 » 17 sie 2017, o 19:46

Na Allegro nie brak E5573 pochodzących z Plusa czy Play za około 100 zł. Współpracują z LTEWatchH i Toolbox 0.9. Dzięki nim wymusisz na E5573 konkretne pasma LTE. W Play który korzysta z LTE2600, LTE1800, LTE2100 czy LTE800 to przydatna funkcja.
matek451
Ostrożny rozmówca
Ostrożny rozmówca
 
Posty: 140
Dołączył(a): 4 paź 2014, o 17:26

Re: Darmowy Internet LTE w Red Bull Mobile 5 (koniec w RBM7M

Postprzez grzesio0401 » 18 sie 2017, o 22:20

Korzystam z tego internetu, jakiś czas tu nie zaglądałem, DIL ważny do końca grudnia tego roku. Mam 2 karty z RBM7MNP przeniesione, nierozpakowane, miały czekać na aktywację pod koniec tego roku, ale widzę że nie wszystkim przechodzi RWK. Czy gdybym się zdecydował na aktywację jednej z nich obecnie to procedura wg której robiłem to przy obecnej karcie jest aktualna? Czy trzeba jeszcze o czymś pamiętać
- mam kartę z RBM7MNP
- rozpakowuje, wykonuję połączenie
- na Play24 zakładam konto do numeru loguję się i aktywuję bonusy za rejestrację, czekam aż przyznadzą RWK(bonus).
- Na Play24.pl migruję do RBM5 na kartę
- Przelewem zasilam konto(minimum 30 zł) optymalnie 75zł
- Włączam DIL na Play24.pl
- Po trzech miesiącach włączam autoodnawiającą się paczkę 600MB internetu(5zł/mc)
grzesio0401
Cichy Czytelnik
Cichy Czytelnik
 
Posty: 79
Dołączył(a): 1 gru 2016, o 18:26

Re: Darmowy Internet LTE w Red Bull Mobile 5 (koniec w RBM7M

Postprzez 24bis24 » 18 sie 2017, o 22:54

grzesio0401 napisał(a):Po trzech miesiącach włączam autoodnawiającą się paczkę 600MB internetu(5zł/mc)
przy doładowaniu min. 50zł
24bis24
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
 
Posty: 751
Dołączył(a): 26 sty 2017, o 17:36

Re: Darmowy Internet LTE w Red Bull Mobile 5 (koniec w RBM7M

Postprzez kamil7777 » 20 sie 2017, o 22:30

Witam mam pytanie bonusowe 200 zł za przeniesie można tylko wykorzystać na dzwonienie, ponieważ wykorzystałem 20 GB i myślałem że dalej będzie brało te 200 na internet a teraz lejek muli się strasznie za te promocyjne też nie można wykupić żadnego pakietu...
kamil7777
Stały bywalec
Stały bywalec
 
Posty: 239
Dołączył(a): 9 maja 2017, o 18:49

Re: Darmowy Internet LTE w Red Bull Mobile 5 (koniec w RBM7M

Postprzez kamil7777 » 20 sie 2017, o 22:30

Witam mam pytanie bonusowe 200 zł za przeniesie można tylko wykorzystać na dzwonienie, ponieważ wykorzystałem 20 GB i myślałem że dalej będzie brało te 200 na internet a teraz lejek muli się strasznie za te promocyjne też nie można wykupić żadnego pakietu...
kamil7777
Stały bywalec
Stały bywalec
 
Posty: 239
Dołączył(a): 9 maja 2017, o 18:49

Re: Darmowy Internet LTE w Red Bull Mobile 5 (koniec w RBM7M

Postprzez adacomp » 20 sie 2017, o 23:44

Pakiet Złotówek o wartości 200 zł, który można wykorzystać na krajowe połączenia głosowe, wideo, SMS i MMS do wszystkich sieci komórkowych w Polsce i na krajowe połączenia głosowe do krajowych sieci stacjonarnych, realizowane z sieci Telekomunikacyjnej, z wyłączeniem numerów specjalnych, infolinii i audiotekstowych zwartych w Cenniku Oferty Red Bull MOBILE na kartę z której korzysta Użytkownik. Pakiet jest ważny przez 60 dni kalendarzowych od dnia jego przyznania.

https://www.redbullmobile.pl/sites/default/files/pdf/red-bull-mobile-na-karte/REGULAMIN_OFERTY_PROMOCYJNEJ_%E2%80%9EPRZENIE%C5%9A_NUMER_DO_RED_BULL_MOBILE_NA_KART%C4%98_I_ODBIERZ_BONUS%E2%80%9D_3.02.2017.pdf
adacomp
Młody wyjadacz
Młody wyjadacz
Avatar użytkownika
 
Posty: 434
Dołączył(a): 22 gru 2016, o 18:25
Lokalizacja: ZS
Model telefonu: Samsung Huawei MyPhone Manta
Sieć: Play RBM Virgin Orange A2 Plush TM

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Oferta prepaid i mix

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Feedfetcher, Ryszard Lubicz i 22 gości