DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 1 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
 #946226  autor: adacomp
 20 sie 2017, 16:54
Jestem_Janek pisze:Regulamin się nie zmienił, więc Reklamacja powinna załatwić sprawę przejścia do PNK RWK?
Próbował już Ktoś?
Dokładnie regulamin się nie zmienił więc reklamacja jest zasadna.
W Play24 nie mam opcji przejścia do PnKRWK Play Fresh oraz Fakt czyli wszystkie taryfy Play z RWK
Sprawdzałem na taryfach Play Fresh, RBM1 oraz PnK Start
Pod kodami *163# , *163*2# oraz *163*12# też nie działa.

https://forumplay.pl/showthread.php/463 ... kod-*163*2
Ostatnio zmieniony 20 sie 2017, 17:39 przez adacomp, łącznie zmieniany 2 razy.
 #946227  autor: adacomp
 20 sie 2017, 16:57
Na stronie Play nic nie ma o wycofaniu czy awarii więc PnKRWK powinno normalnie działać a nie działa niestety :(

http://www.play.pl/oferta/play-karta/pl ... -waznosci/

http://www.play.pl/resources/pdf/2015/R ... 122015.pdf

http://www.play.pl/resources/pdf/2017/C ... 062017.pdf
 #946229  autor: tomik0
 20 sie 2017, 17:00
24bis24 pisze:z taryf internetowych nie przejdziesz na głosowe
A da sie przejsc do faktu albo RBM ?
 #946232  autor: jarekt
 20 sie 2017, 17:02
@tomik0, FaktM i RBM (wszystkie) to taryfy głosowe, więc nie przejdziesz.
 #946233  autor: tomik0
 20 sie 2017, 17:03
jarekt pisze:@tomi0, FaktM i RBM (wszystkie) to taryfy głosowe, więc nie przejdziesz.
Czyli podanego nr nie moge wykorzystac już przy połączeniach głosowych, musi przepadnąć ?
 #946236  autor: bobiwr
 20 sie 2017, 17:12
jarekt pisze:Czyli podanego nr nie moge wykorzystac już przy połączeniach głosowych, musi przepadnąć ?
O ile dobrze pamiętam informacje od innych osób - możesz nr przenieść do innego operatora na taryfę głosową.
 #946238  autor: bobiwr
 20 sie 2017, 17:13
jarekt pisze:Czyli podanego nr nie moge wykorzystac już przy połączeniach głosowych, musi przepadnąć ?
O ile dobrze pamiętam informacje od innych osób - możesz nr przenieść do innego operatora na taryfę głosową.
 #946239  autor: adacomp
 20 sie 2017, 17:13
tomik0 pisze:
jarekt pisze:@tomi0, FaktM i RBM (wszystkie) to taryfy głosowe, więc nie przejdziesz.
Czyli podanego nr nie moge wykorzystac już przy połączeniach głosowych, musi przepadnąć ?
Można przenieść jednym sposobem ja tak kiedyś zrobiłem prawie 2 lata temu.
Przenosisz Play internetową do innej sieci po prostu np. Orange, Plus, TM itp.

Przeniosłem 2 numery PONK do Virgin Fremium a w tym roku normalnie przeniosłem te 2 numery z Virgin do PnK Start oraz RMB7MNP.
 #946241  autor: TomekErek
 20 sie 2017, 17:35
Tez u siebie zauważyliście, że nie można ani kodem ani przez 24.play.pl zmienić swojej obecnej taryfy na PnKRWK, MiniMax ani na Fresh?

Ktoś ma jakieś info czy to tylko "przypadkowa awaria" czy może coś w stylu "Polacy nic się nie stało" tak jak np. w przypadku DILa...

Co ciekawe - strony WWW z opisami taryf nadal działają:
http://www.play.pl/oferta/play-karta/pl ... -waznosci/
czy
http://www.play.pl/oferta/play-karta/pl ... -na-karte/

i nie ma żadnej wzmianki, że taryfy są zablokowane :D

Nas już jednak chyba Play przyzwyczaił, że najpierw robią, później myślą a na końcu ew. zmieniają regulamin, który na chwilę obecną oficjalnie pozwala na zmianę taryfy na PnKRWK czy na choćby MiniMaxa :D
 #946243  autor: adacomp
 20 sie 2017, 17:43
surface123 pisze:Jeszcze tylko wyłączą DILa i Play może iść na dno...

Baza klientów im się sporo skurczy ;)
Coś się w w systemie Play/RBM/Fakt posypało z taryfami z RWK - Play Fresh - 2 taryfy , PnKRWK oraz Fakt.
Na żadną z nich nie można od 2 dni przejść ani poprzez Play24 ani kodami USSD.

Ciekawe czy chociaż kod *111*692*1# na RWK działa ?

http://www.play.pl/uslugi/rok-waznosci-konta/

Sprawdzał ktoś może ?
 #946248  autor: 24bis24
 20 sie 2017, 17:52
Ciekawe czy chociaż kod *111*692*1# na RWK działa ?
działa
surface123 pisze:Jeszcze tylko wyłączą DILa i Play może iść na dno...
i jeszcze RWK nie zdobędziesz :D
Ostatnio zmieniony 20 sie 2017, 17:59 przez 24bis24, łącznie zmieniany 1 raz.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #946249  autor: adacomp
 20 sie 2017, 17:57
24bis24 pisze:
Ciekawe czy chociaż kod *111*692*1# na RWK działa ?
działa
Dzięki za sprawdzenie bo sam mam 2 karty Play Fresh i wpisywałem ten kod ussd w czerwcu a obecnie nie mogę włączyć RWK nim wyskakuje tylko że mogę sprawdzić stan.

Czy to znaczy ze kod *111*692*1# można wpisać tylko raz na 365 dni w Play Fresh i PnKRWK ?
 #946250  autor: 24bis24
 20 sie 2017, 18:00
adacomp pisze:Czy to znaczy ze kod *111*692*1# można wpisać tylko raz na 365 dni w Play Fresh i PnKRWK ?
właśnie tak
a masz na zielono w P24?
czy tak?
Przedłużenie ważności konta o 365 dni 0,00 zł
wyłączony
(możesz jeszcze włączyć 1)
włącz
Ostatnio zmieniony 20 sie 2017, 18:14 przez 24bis24, łącznie zmieniany 1 raz.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #946252  autor: adacomp
 20 sie 2017, 18:09
Tak mam na zielono więc jest aktywne.
  • Strona 1 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7