DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 213 z 405
  • 1
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 405
 #945577  autor: Pandyzowany_Kapiez
 17 sie 2017, 10:48
Zgodnie z regulaminem:
https://www.faktmobile.pl/download/regu ... mobile.pdf
który ktoś tutaj przytoczył, nie macie możliwości nawet kontaktować się z infolinią, czy robić zgłoszeń w sprawie kodów, ponieważ zgodnie z obowiązującym regulaminem pakietów promocyjnych istnieje jedynie możliwość aktywacji za pośrednictwem SMS-a na numer 4949.
 #945609  autor: Pandyzowany_Kapiez
 17 sie 2017, 12:25
kolor100 pisze:Kody nie wchodzą bo nie mija 7 dni od wysłania poprzedniego kodu. Np. tydzień temu wysłaliśmy kod o 10:00:00, to dzisiaj, żeby wszedł musimy go wysłać o 10:00:01, lub później...
Gratuluje, pierwszy od tylu postów, który do tego dotarł. Prawdziwa magia, szczególnie, że w regulaminie napisane jest, że jednocześnie może być uruchomiony jeden pakiet.
 #945953  autor: Gregrin
 18 sie 2017, 21:33
Pandyzowany_Kapiez pisze: kolor100 napisał(a):
Kody nie wchodzą bo nie mija 7 dni od wysłania poprzedniego kodu. Np. tydzień temu wysłaliśmy kod o 10:00:00, to dzisiaj, żeby wszedł musimy go wysłać o 10:00:01, lub później...

Gratuluje, pierwszy od tylu postów, który do tego dotarł. Prawdziwa magia, szczególnie, że w regulaminie napisane jest, że jednocześnie może być uruchomiony jeden pakiet.
Gdyby play miał godzinowe ważności pakietów to jeszcze można by uwierzyć a tak to się nawet kupy nie trzyma i znowu użytkownik po prostu troluje.
 #945987  autor: blacQ1
 19 sie 2017, 09:43
Panowie mam małe pytanie znacie stronkę do obejrzenia swojego zgłoszenia czyli przykład ja zgłaszam zgłoszenie konsultant po jakimś czasie pisze mi w sms-ie abym zapoznał się z rozwiązaną sprawą w ... jak znacie to proszę podajcie pozdrawiam!
 #945996  autor: odkrywca1
 19 sie 2017, 10:08
Spróbuj dopisać na końcu Complains

https://24.play.pl/Play24/Welcome <- to masz na starcie
https://24.play.pl/Play24/Complains <- to ma być

jednak jak teraz sprawdzałem to wyświetla się brak dostępu może coś zmienili w systemie więc może nie zadziałać ??
 #946004  autor: 24bis24
 19 sie 2017, 10:59
Tym razem po wpisaniu kodu na 50MB WZXR zamiast 50MB przyszło 50 SMS i dopisało się do tych co są ważne do poniedziałku.
Nie ogarniam tego FAKTU :mrgreen: .

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #946065  autor: Jarekk
 19 sie 2017, 16:05
Nie ma znaczenia, czy kod wyśle się tuż przed upływem tygodnia, czy tuż po od ostatniego kodu. Obecnie i tak przychodzi komunikat "operator nie aktywował pakietu". Dzisiejsze MB dodane od razu, pomimo tego komunikatu.
 #946387  autor: blacQ1
 21 sie 2017, 11:33
Nie wiem ,jak u Was u mnie dziś pisze tak
Dziękujemy za rejestracje kodu.Wypróbuj również pakiet 100 min /sms/MB za 9 zł! Wyślij sms o treści 9999 na nr 4949. do czego zmierzam zawsze pisało operator nie aktywował pakiety ,a tu niespodzianka :)
 #946392  autor: Marcel82
 21 sie 2017, 11:49
A widzisz, u mnie też inaczej niż zwykle, tzn. w dalszym ciągu "operator nie aktywował pakietu", ale... tym razem faktycznie pakiet nie doszedł :D
Dobrze, że mam z zagranicy rozmowy po 7 gr. w przeliczeniu :P
To był mój ostatni kod, za dwa dni przechodzę z nolimitem SMS do pakietów min/SMS/MB.
Powodzenia napaleńcy ;)
 #946434  autor: Konoko
 21 sie 2017, 14:56
blacQ1 pisze:... zawsze pisało operator nie aktywował pakiety...
NIE ZAWSZE,
Przeważnie było "Dziękujemy za rejestrację kodu.Kolejnych kodów szukaj w Fakcie. Poniedziałek:smsy,czwartek:minuty, sobota:internet.Regulamin usługi na faktmobile.pl"

Od września 2016 było" Twój pakiet został zarejestrowany.Dziękujemy!"

od połowy stycznia 2017" Dziękujemy za rejestrację kodu. Pamiętaj o rejestracji swojego numeru do 02.02.2017"

a od końca maja 2017 "Dziękujemy za rejestrację kodu. Wypróbuj również pakiet 100min/sms/MB za 9zł!Wyslij sms o treści 9999 na numer 4949"

ale od początku sierpnia standardem było "Przepraszamy, operator nie aktywował pakietu"
 #946442  autor: blacQ1
 21 sie 2017, 15:06
Interesuje mnie stronka jak ktoś z was ma do zgłoszenia te co podał odkrywca1 są nie aktywne ,a chcę sobie zobaczyć zgłoszenie jedno ponieważ jakiś czas temu napisałem do nich i nie mam wglądu!
  • Strona 213 z 405
  • 1
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 405
  • 1
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 405