@24bis24, nie masz racji, odpowiedź błędna jest @Karlosa, a moja była poprawna ale ją @Karlos usunął.
Tak napisał @Karlos:
Karlos20 pisze:mają 10 dni wychodzących + 70 dni na odbieranie
I ona jest niepoprawna.
Ja napisałem poprawnie, że ważność jest 10dni wychodzących + 60dni przychodzących.
Kluczem jest ten "plus", który podał @Karlos i ja.
Ten "plus" należy rozumieć tak, że dodatkowa ważność na przychodzące 60 dni jest liczona od momentu utraty połączeń wychodzących.
Więc jeżeli używasz tego "plusa" to podajesz 10+60, a nie 10+70 jak błędnie podał @Karlos.
Natomiast jeśli podajesz ważność na przychodzące licząc od pierwszego dnia ważności (w formie jaką podałeś w swoim poście) to lepiej z kolei pasuje 70dni przychodzących, ale musisz wtedy odjąć od ilości przychodzących ilość wychodzących aby dowiedzieć się ile dni po utracie wychodzących będziesz mógł jeszcze odbierać rozmowy.
W mojej notacji (10+60) nic nie musisz liczyć i od razu wszystko wiesz: 10dni wysyłasz , a potem jeszcze 60dni odbierasz.
W zapisie @Karlosa 10+70, myślisz, że po wychodzących jest jeszcze 70 dni przychodzących (można stracić numer 61 dnia!!!!) ale jeśli wiesz, że te 70 dni to jest liczone od pierwszego dnia (a nie każdy to wie), to aby obliczyć ile masz faktycznie jeszcze czasu to musisz wykonać dodatkowe działanie.
Zresztą Play/RBM stosuje obydwie notacje w zależności od widzi mi się, rozsiewając zamęt i niepokój.
Przykład:
W takim zapisie ważność przychodzących jest właśnie liczona od dnia utraty ważności na wychodzące i jest oczywiście stała dla danej taryfy (dla tej akurat PInK to 90 dni).
Tyle z mojej strony.
PS. @Karlos jest moderatorem, więc może sobie kasować co chce