DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 59 z 97
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 97
 #940535  autor: jarekt
 22 lip 2017, 18:30
@talibanek, kod *163*99# to przejście do rbmE (RBM Energy na Kartę - nie ma tam DILa), a kod *163*7# to przejście do taryfy PnKLT (Play na Kartę Lubię To! - nie ma tam DILa).
Kod *188# to z kolei SD (Stan Darmowy - darmowe rozmowy i SMSy w P4 czyli Play/RBM/Fakt/Virgin/itd.).
Kody *163*2# i ten następujący po nim to odpowiednio przejście do taryfy PnKRWK (Play na Kartę Rok Ważności Konta - nie ma tam DILa) i uruchomienie w niej usługi Rok Ważności Konta (otrzymujesz za darmo ważność 365 dni do przodu).

Nigdzie tam przy tych kodach ani w poście nie masz napisane, że to kody do przejścia do RBM5 gdzie jest DIL.
 #940543  autor: adacomp
 22 lip 2017, 19:07
talibanek pisze:no to już zgłupiałem, możecie podać kody DILa teraz mam Play na Kartę Lubię to!
PnKLT! -> Fakt -> RBM5
*163*12# -> *163#

Pamiętaj że nawet jak zrobisz w Fakt RWK to po przejściu do RBM5 konto ustawi się na 14dni
 #940571  autor: talibanek
 22 lip 2017, 21:07
po wpisaniu *163*12# pewnie z 40 razy próbowałem non stop wyskakuje
Niestety nie mozesz skorzystac z tego kodu, sprawdz dlaczego na http://www.play.pl albo Przepraszamy. Zarzadzanie kontem jest chwilowo niemozliwe. Sprobuj pozniej.
*163# wyskakuje
Brak dostepnych taryf, na ktore mozna by dokonac migracji.
 #940572  autor: jarekt
 22 lip 2017, 21:16
Kolejna zmiana taryfy tego samego dnia jest możliwa najwcześniej po 3-4 godzinach, czasami dłużej (do 24 godzin).
Zbyt wczesne próby zmiany taryfy będą się kończyć między innymi takimi właśnie komunikatami.

Ustal kiedy wpisałeś kod *163*7# (ostatni kod na zmianę taryfy z tamtej listy) - jeśli przed 17.00 to już powinno się dać zmienić ponownie taryfę (ale niekoniecznie), a jeśli koło 18:00 to jest jeszcze za wcześnie (jest 21:15 dopiero).

Jeśli dalej nie będzie działać to spróbuj najpierw przejść do PnKRWK znanym Ci już kodem *163*2#.

Zmiany taryf późnym popołudniem i wieczorem bardo często przedłużają się do kolejnego dnia.
 #945635  autor: LaBt3c
 17 sie 2017, 13:49
Hej, jeśli przeniosę nr do Red bull energy to otrzymam RWK, 20GB i 200 zł?

Druga rzecz, czy przeniesienie nr play-->fakt---> rbm -wystarczy aby uzyskać bonus czy muszę zrobić MNP do innej sieci typu orange?
Ostatnio zmieniony 17 sie 2017, 14:15 przez LaBt3c, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 59 z 97
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 97
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 97