DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 97 z 202
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 202
 #943199  autor: babcia77
 03 sie 2017, 11:31
Padło przedwczoraj. Wieczorem nie chciało mi się dzwonić an infolinię. Dziś zadziałało. Normalnie dziś pobrało złotówkę. Reklamacja na 2 dni awarii poleciała jak zwykle - za okres kiedy nie działało. Niby 31 lipca minęło 30 dni od aktywacji usługi ale ich system podawał że ta jest nadal jest włączona. Nie pobierało przez te 2 dni opłaty. Nie dostałem SMS-a że już mogę włączyć kolejny raz usługę na kolejne 30dni. Dziś testowo pchnąłem SMS na 80481 i dostałem zwrotnie 2: o tym że nie mogę włączyć usługi bo aktywna a godzinę potem że włączono ją na kolejny okres. Burdel w tym archeo mają niezły...

Pakiety normalnie pokazuje.
 #943267  autor: zoltan666
 03 sie 2017, 19:31
babcia77 pisze:Ta... Stan na teraz:

"Twoj numer juz zostal zgloszony do promocji. O możliwości ponownego zapisania poinformujemy Cie SMSem. Szczegoly oferty na http://www.t-mobile.pl"

W EBOA nie mam pakietów. 30 dni minęło 31 lipca. Od 1 sierpnia nie pobiera złotówki. Zgłoszenie serwisowe wczoraj plus reklamacja.
Sms o powyższej treści wcale nie oznacza, że usługa jest aktywna, tylko, że numer został zgłoszony do promocji. Na aktywację maja 72 godziny.
 #943785  autor: babcia77
 07 sie 2017, 10:51
Obiecywałem że opisze moje boje z supportem TMobile. Oto mail z 24 lipca jaki do nich wysmażyłem. Chodziło o awarię z przełomu czerwca/lipca a mimo kikakrotnego tego podnoszenia konsultant odpisywał z uporem maniaka podając awarię z maja:

" Nadal Pan chyba nie rozumie o co chodzi. To że Wasi konsultanci czy Wasz "system" włączał na tym koncie od 15 do 24 maja wymienione przez Pana usługi nie ma nic do rzeczy. Usługi te włączano zastępczo mi bo mieliście awarię i usługa "Masz złotówkę - masz no limit do wszystkich i na wszystko". Od 29 kwietnia miałem włączoną na 30 dni usługę "Masz złotówkę - masz no limit do wszystkich i na wszystko". Usługa ta powinna cały czas działać - niestety 14 maja mieliście jej awarię. I włączenie usługi "Bezpieczny Internet" nastąpiło dlatego że aktywna "Masz złotówkę - masz no limit do wszystkich i na wszystko" zaliczyła awarię. To był skutek awarii a nie tego że nie było środków na koncie - wcześniej wielokrotnie sami mi przyznawaliście rację bez problemu zwracają środki na konto. Tym razem uparliście się że awaria Waszej usługi to moja wina i ja mam za zapłacić.

Usługę "Bez limitu za 1 zł dziennie" włączyliście mi Wy mimo jasno wyrażonego mojego sprzeciwu. Bo nie jest to "Masz złotówkę - masz no limit do wszystkich i na wszystko". Usługa podobna ale jednak inna. Wielokrotnie Waszym konsultantom tłumaczyłem że "Masz złotówkę - masz no limit do wszystkich i na wszystko" to nie "Bez limitu za 1 zł dziennie". I że ja nie chcę "Bez limitu za 1 zł dziennie". Mimo to po rozmowie mi ją włączono.

Pakiety internetu 2 razy po 6 GB otrzymałem zamiast usługi "Masz złotówkę - masz no limit do wszystkich i na wszystko" która w dniach 14-26 mają nie działała z powodu jej awarii. Co nie przeszkodziło Wam pobierać regularnie przez cały czas awarii środków z konta oraz odliczać czas ważności konta. Usługa włączona, środki na koncie były, środki pobieraliście, usługa nie działała. Za to z automatu włączyliście mi 2 razy "Bezpieczny internet". Pakiet 6 GB miał być dodany jednorazowo - jednak na koniec miesiąca okazało się że i to wykonaliście niechlujnie i chce on się przedłużyć na kolejny okres mimo że o nic takiego nie prosiłem.

Wszystko to powyżej miało miejsce w maju. I nie odnosi się do mojego rozpoczynającego posta.

Ja natomiast pisałem o czymś do czego Pan się nie odniósł. O awarii która rozpoczęła się 24 CZERWCA i potrwała do 2 LIPCA 2017. Znów nie działa aktywna usługa "Masz złotówkę - masz no limit do wszystkich i na wszystko" mimo że były środki na koncie i konto było ważne. Znów przy awarii włączyliście mi "Bezpieczny internet". Zamiast "Masz złotówkę - masz no limit do wszystkich i na wszystko". I w rozmowie z konsultantem miałem dostać zwrot kosztów plus pakiet internetowy 2GB który pozwoliłby mi pracować. Niestety - pakietu nie dostałem. Zwrotu za "Bezpieczny internet" też nie chcieliście mi zrobić - ale jak widzę operator się pomylił i zwrócił za nie środki. Za to w niedzielę 2 lipca pobraliście mi po usunięciu awarii opłatę 3 razy. Znów mimo awarii przez tydzień biegła ważność konta. I uważacie że to moja wina? Że nie należy mi się zwrot kosztów i wydłużenie konta za czas gdy mieliście awarię usługi "Masz złotówkę - masz no limit do wszystkich i na wszystko"? Że nie należy mi się żadna rekompensata? Chyba Pan żartuje?

Czy to ja mam ponosić koszty za wszelkie awarie usługi jakoby "dla specjalnych klientów"? Tego że gdy jest aktywna usługa "Masz złotówkę - masz no limit do wszystkich i na wszystko" to każda awaria powoduje obciążanie mnie jej kosztami i koniecznością wielogodzinnych sesji z Waszą infolinią by wyszarpać zwrot tego co mi niesłusznie zabraliście? Czy nie potraficie po prostu powiedzieć "Przepraszamy za awarię", zwrócić to co zostało nienależnie pobrane i dać za to jakąś rekompensatę? Czy naprawdę wolicie by niezadowolony klient jasno mówił że nei warto z Wami mieć do czynienia? "


No i teraz clou programu - odpowiedź na tego maila od obsługującego zgłoszenie. Po jej treści wnioskuję że ich celem wcale nie jest niezawodne działanie usługi ale spowodowanie byśmy z tej usługi wkurzeni sami zrezygnowali. Oto ich odpowiedź:

"Witam

W opisanej sytuacji korzystania z oferty specjalnej nie spełniającej Pana oczekiwań, mogę dokonać na podstawie Pana zgłoszenia całkowitego wykluczenia Pana numeru z korzystania z niej.
W przypadku chęci dalszego korzystania z tej oferty proszę o kontakt niezwłocznie po zauważeniu niepokojących symptomów. Zapewniam, iż pomimo zakończenia oferowania tej usługi postaram się zapewnić jej wsparcie.


Z pozdrowieniami
Andrzej Poświata
Biuro Obsługi Abonenta
"
 #943789  autor: krzysiek_
 07 sie 2017, 11:11
Jak dla mnie to taka zachęta, żeby z tej oferty zrezygnować, bo nolimit GB boli, boli. Może im się kasa na usługę wyczerpała.

"Masz złotówkę..." to opcja usługowa, a nie promocja. Ciekawe jak tmobile może ją legalnie wyłączyć? Za 30dniowym okresem wypowiedzenia?
 #943795  autor: kaspeed
 07 sie 2017, 11:40
Padniesz.Osoba ktora odpisuje czyli Andrzej Poświata jest to bardzo wazny pracownik ktory w heyah byl na forum jednym z guru.Kto pamieta forum to kojazy tego czlowieka.Walczylem wtedy o stacjonarne moze.ktos tez pamieta I mialem prywatne jazdy z tym czlowiekiem.Z konta wyparowalo mi 1500zl I bezczelnie kazda reklamacje odrzucal ba dzwonil ze jak nie przeprosze na forum nie odda kasy.Dawne dzieje I widze ze mętalnie dalej sie zachowuje tak samo.W zyciu bym nie wpadl ze on dalej pracuje a minelo lat15? On sporo moze.Bilingi mi kasowal dzwonil z nr bok a sladu nie mieli.Ja bym uwazal na niego przez wglad ze sporo z nim przeszedlem....

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #943852  autor: darekka
 07 sie 2017, 18:03
Ach kochani konsule...widać już nader jasno i wyraźnie, że usiłują naszej usłudze zrobić kuku(dawno temu to sugerowałem jak "naprawy" trwały naet miesiąc) ale trzyma ich za pysk jej regulamin(dokładnie to brak mozliwości jej wycofania z powodu braku umozliwiającego takie działania zapisu regulaminu ani brak mozliwości dopisania czegokolwiek do regulaminu celem jej skasowania)-będą nas męczyć "awariami", długotrwałymi i bezsensownymi przepychankami reklamacyjnymi itp. Wszystko to po to abyśmy sami zrezygnowali, bo operator nie ma podstaw prawnych(regulamin) do wycofania oferty...powiem jedno NIEDOCZEKANIE ICH 8) (4simki mam i nie odpuszcze) :!: :!: .

Koledzy po kiego Wy się z panem kosnulem przepychacie w tych dyskusjach-napiszcie oficjalnie reklamacje to stosowny dział na to popatrzy i ogarnie temat.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #943859  autor: babcia77
 07 sie 2017, 19:12
Reklamacja swoją drogą. Nawet pismo z żądaniem wypełnienia żądań bo 30 dni bez reakcji minęło już poszło. Ten mail to reakcja na post napisany przeze mni prawie misiąc temu na ich walki na FB. OT takie kopa ile konia z cielawości co koń nowego wymyśli. Odpowiedź na moje maile zajmuje im około tygodnia. Teraz też dostanie zjadliwy mail w którym oczywiście noe zgodzę się na ich propozycje. Za to zaproponuję by tę usługę włączyli na innym moim numerze. ;-)
 #943873  autor: kaspeed
 07 sie 2017, 19:50
Reklamacje u mnie nic nie dają;) Andrzej odrzuca.( to przełozony tego pana co mi ogarnia reklamacje.....) Na dziś czekam na UKE reakcje

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #944671  autor: darekka
 12 sie 2017, 10:35
W Heyah za 5zł. o 100dni jeszcze powinno się dać, w T już raczej nic nie działa poza promocją "RWK za zgody marketingowe", która chyba obecnie nie obowiązuje ale pojawia się dla obu Heyah i T-mobile.
Pozostaje chyba tylko doładowanie za 50zł.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #945001  autor: Taki_tam
 14 sie 2017, 10:18
Aby mieć rok ważności konta możesz włączyć narmalną ofertę 1zł/dzień no limit (oficjalną dla wszystkich). Usługa ustawi ci ważność na rok. Raz na pół roku musisz wykonać jakąś akcję na karcie. Jak będziesz chciał powrócić do naszej oferty wyłaczasz standardową ofertę 1zł/dzień no-limit i włączasz naszą ofertę SMS'em pod 80481. Pamiętaj, że po wyłaczeniu standardowej oferty ważnośc konta ustawi na 14 dni. Nie sprawdzałem tego sposobu ale powinno to działać. Obie oferty są realizowane na zupełnie innych systemach.
 #945022  autor: darekka
 14 sie 2017, 11:58
Z doświadczeń kolegów wynika, że takie akcie mają prawie 100% pewność zrobienia kuku naszej ofercie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 97 z 202
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 202
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 202