DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 11 z 127
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 127
 #944125  autor: sindikat
 09 sie 2017, 11:38
Patryk7588 pisze:...Na forum załatwisz od ręki, na BOK według kolejności zgłoszeń...
Czy Ty myślisz, że każdy ma czas z każdą pierdołą dzwonić do BOK, klikać w aplikacji czy rejestrować się na forum? :roll:

Płacę, więc wymagam. To niż, że w pre-paid i marne 25 zł, ale bez przesady żeby każdą usługę reklamować.

Ciekawe po ilu dniach dają bonus z piątego doładowania i po której interwencji? :twisted:

Co do jakości połączeń nie mam zastrzeżeń. Działa na pewno lepiej niż w Play.

Internet? Ping pozostawia wiele do życzenia. Zejść poniżej 75ms trudno. Przynajmniej w moim ogródku.
 #944137  autor: Remington
 09 sie 2017, 12:23
sindikat,
po trochu się zgadzam - systemy mają słabe, bok telefoniczny katastrofalny. Ale jak coś nie zadziała to zgłosić, drugi raz już zadziała. Niestety, w wielu miejscach (operatorzy, banki itp.) trzeba na początku "wygrzać" system pod siebie, potem już powinno być dobrze.
 #944175  autor: fidel29
 09 sie 2017, 16:03
Nie bardzo rozumiem pytania odnośnie kart... jest to zwykła karta 3 w jednej.
Patryk, zarejestrowałem się na forum, które poleciłeś i wczoraj wieczorem wysłałem prywatną wiadomość do specjalisty Plusa (p. Ewa). Odpowiedz otrzymałem o godz 14, że przekazano sprawę do pilnej weryfikacji. Od czasu doładowania minął tydzień i dalej lipa. Podobną informację o podobnej treści otrzymałem po raz kolejny z BOK Plus i w zasadzie można się w ten sposób bawić do 30 dni bo tyle mają czasu na odpowiedz na reklamację. Jak już pisałem wcześniej dla mnie jest to kpina---BOK Plusa, traktowanie klienta, sposób korespondencji i rozwiązywanie problemów z ewidentnej winy operatora jest po prostu żałosne. Jakbym się cofnął 25 lat i starał się coś załatwić w spółdzielni mieszkaniowej....
 #944457  autor: w12
 11 sie 2017, 09:06
Ustawienie limitów usług premium też wymaga wysłania wielu SMS-ów (każdy dwukrotnie). Jeszcze zastrzeganie danych, jeśli kogoś interesuje: SPRZECIW na 8050, 8051 i 8070 (też każdy dwukrotnie).
Zastrzeganie danych to konkretnie co to jest?
Jeden dotyczy spisu numerów a reszta?
I dlaczego dwukrotnie?

https://www.youtube.com/watch?v=y1xfTfy3gwQ
  • Strona 11 z 127
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 127
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 127