Witam.
Od 21.07 walczę z ustawieniami internetu/MMS w telefonie Blackberry Z10 i niestety ale nie mogę sobie z tym poradzić, biuro obsługi a2mobile również.
Poniżej podaję ustawienia, z różnymi kombinacjami...
Ustawienia internetu:
APN: a2mobile.pl / internet / default
Nazwa: pusto
Hasło: pusto
Ustawienia MMS:
APN: a2mobile.pl / a2mms / mms
Nazwa: pusto
Hasło: pusto
Adres URL MMSC:
http://mms.aero2.pl /
http://mms.aero2.pl:8002
Adres URL proxy: 212.2.96.16:8080 ; 212.002.096.016:8080
Nazwa użytkownika proxy: pusto / mms
Hasło proxy: pusto / mms
Usługi danych podczas roamingu włączone/wyłączone. Aktywny roaming krajowy.
Sprawdzane na 2G / 3G. Normalnie na Plusie GSM wszystko funkcjonuje w technologii 2G.
Internet mogę bez problemów przeglądać za pomocą przeglądarki, lecz niestety problem występuje z mailami i komunikatorem BBM. Wygląda to tak, jakby aplikacje działały w trybie offline o czym świadczy brak ikonki Blackberry na pasku stanu.
Na Huawei P9 DS (EVA-L19) ten problem nie występuje, jak i również na Z10 problem nie występuje z kartą z sieci Orange, oraz z sieci Plus, którą do tej pory używałem. Wystarczyło wprowadzić poprawne ustawienia MMS by wszystko działało, lecz w przypadku a2mobile coś nie potrafi zatrybić.