DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 6 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 #902804  autor: Gregrin
 31 gru 2016, 16:44
iperyt twierdził ze nieoficjalnie tak, wiec zrozumiale jest ze nikt tego nie zagwarantuje.
Virgin będzie teraz robił gruntowne zmiany (nowa platforma) wiec zobaczymy jak to będzie działać po nowym roku
 #902894  autor: DanielR
 01 sty 2017, 01:37
Nie mogę pisać za wszystkich, ale moja karta przeniesiona z Play (a jeszcze wcześniej z ówczesnej Ery) w 2012 roku, loguje się do Plusa. Podobnie karta mojej mamy, przeniesiona dwa lata później. Nie wiem jak spawa wygląda z obecnymi SIMami.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #903947  autor: Gregrin
 07 sty 2017, 10:00
Zadzwoń do bok i zapytaj czy nie ma czasem jakiejś blokady. Karta była już doładowywana za min 10zl ?
 #904534  autor: adziu82
 10 sty 2017, 16:24
Ktoś wie, ile czasu jest ta promocja że 1GB jest za 2 zł?

RawStyle
 #922923  autor: serek5555
 27 kwie 2017, 08:37
Więcej GB w Virgin Mobile na kartę, w ofercie 3w1 na kartę.
Aktywacja promocji #DOKŁADKA kodem *222*333# trwać ma do odwołania..

#PEŁENLUZ - z 2 GB na 5 GB
#BEZLIMITU - z 4 GB na 10 GB
#NAJLEPIEJ - z 8 GB na 18 GB
#DLAMNIESUPER - z 10 GB na 20 GB
 #932244  autor: WOJTAS
 17 cze 2017, 15:26
Można się logować (przynajmniej ja) .. do plusa i Networks.. Do Orange niestety nie..

Wysłane z kalkulatora
 #941133  autor: wlkp
 25 lip 2017, 13:34
Ma ktoś Iphona i kartę w Virgin,potrzebne mi ustawienia sieci,internet ,mms ? Od wczoraj mam kolejny numer przeniesiony do VM,tym razem karta w Iphone i mam problemy z sms,internetem i mms .Niby internet teraz działa,sms też choć są jakieś opóznienia,a mms nie wysyła .Dodatkowo zauważyłem że karta loguje się do Orange ( a z tego co wiem to miało działać po Play,T i Plus )Do CMOK od wczoraj nie mam szans się dodzwonić ,próbowałem z 3 numerów po kilka razy i nic....nie odbierają .
 #941252  autor: adacomp
 26 lip 2017, 03:35
Z tym Orange to masz farta.
W listopadzie i grudniu 2015 przenosiłem do Virgin Freemium ponad 10 kart od różnych opów (Plush,Plus,T-mobile,Orange,Play i nawet PINK) i na żadnej z nich nie chciał działać zasięg Orange a zasięg Plus był uruchomiony tymczasowo czy doraźnie jakoś.

Głównymi partnerem Virgin jest Play(P4) + T-mobile ale Plus też działa i tak mam do dziś że na tych 3 sieciach mi działają te karty Virgin i w tej kolejności się także logują.
Orange nie działa do dziś.
 #942613  autor: kaspeed
 31 lip 2017, 21:24
PLAY podpisał umowy z Orange i mają być głownym partnerem a co za tym idzie odblokowac powinno się O na waszych kartach.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #957385  autor: motyl27
 24 paź 2017, 10:52
Mam ciekawą sytuację:
Nokia 206 w niej karta Virgin i po wysłaniu SMS raport o doręczeniu nawet jak odbiorca ma wyłączony telefon. Po dostarczeniu ponownie raport doręczenia.
Włożona karta z innej sieci raport jest dopiero po faktycznym doręczeniu wiadomości.
Dodatkowo to numer który jest w sieci od września 2017 miał dostęp do Orange, a teraz już mam brak dostępu do tej sieci.
 #957471  autor: kaspeed
 24 paź 2017, 17:14
Znalazlem sposob na połączenie z Virgin Mobile:) Wysylamy nr i proźbe o kontakt w sprawie abonamentu:D pogadamy chwile i prosimy o pomoc z prepaid:D dzwonią w maks 1h:)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #959728  autor: frasag1
 06 lis 2017, 11:39
Czy ta sieć już się pakuje do wyjazdu z Polski ???
Może ktoś z Kolegów ma jakieś informacje co się u nich dzieje??? Od soboty czekam po 30 minut na połączenie z BOK czy CMOK i nikt nie odbiera. "Konsultant właśnie podnosi słuchawkę jeszcze momencik" i tak w kółko. 2 listopada skończył mi się pakiet Freemium 30 minut- z netu nie korzystałem u nich wcale. Z pakietu wykorzystałem tylko 5 minut, resztę wyzerowali. To zgodne z regulaminem, ale nie o to mi chodzi: chciałem przedłużyć na kolejne 6 miesięcy kodem. Przychodzi info że nie mogę aktywować nowego pakietu przed zakończeniem starego. A przecież się zakończył tydzień temu. Na mail też nikt nie odpowiada. No to pozostało mi wydzwonić jakoś te 13 zł na koncie i mieć ich w "poważaniu".
 #959732  autor: ign123
 06 lis 2017, 12:11
Albo z tego:
Napisałem do nich na FB i po pół godzinie problem zniknął. (na kontakt przez mail czy infolinię szkoda czasu)
FB pomógł i cała akcja trwała pięć minut.
 #959747  autor: obru
 06 lis 2017, 12:48
frasag pisze:Czy ta sieć już się pakuje do wyjazdu z Polski ???
.....
W piątek załatwiłem pozytywnie podobną sprawę po ok. 10 minutach oczekiwania na połączenie z konsultantem. Również nie mogłem odnowić 2 pakietów Freemium u dzieci.
 #960290  autor: R.Mandano
 09 lis 2017, 14:39
mieli awarię - całą niedzielę, poniedziałek i chyba wtorek, nie mogłem się do nich dodzwonić ani napisać maila - automat w kółko powtarzał, że W TYM MOMENCIE próbuje się do nich dodzwonić nieskończona ilość klientów
:mrgreen:
ale od środy naprawili
 #960310  autor: frasag1
 09 lis 2017, 19:27
Dzięki za info Kolego- spróbuję jutro bo pewnie spać już poszli. Ok. godz.16-tej kody jeszcze nie działały a dzisiaj nie dzwoniłem.
 #960385  autor: frasag1
 10 lis 2017, 08:37
Oj, nie naprawili, nie naprawili!!! Dzisiaj piątek- 15 minut na głupiej muzyczce i katarynka j.w. gada wciąż to samo. Kody nie działają. Miarka się przebrała- wydzwonię ostatnie naście zł i ahoy Virginie! Możecie ich już dzisiaj ode mnie pożegnać.
 #965419  autor: user11
 10 gru 2017, 17:59
Proszę o pomoc.
W styczniu 2018 mija 12 (ostatni) miesiąc mojej promocji VM 240 zł z Eurobankiem (za każde doładowanie min. 19 zł bank zwraca 20 zł miesięcznie). Do 20.01.18 muszę złożyć wniosek o likwidację konta w Eurobanku, aby nie ponosić kosztów prowadzenia konta w następnym miesiącu. Okres wypowiedzenia to 28 dni (w tym okresie nic nie płącę za prowadzenie konta). Zazwyczaj bank zwracał 20 zł 27-29 dnia następnego miesiąca. Da się uzyskać zwrot wcześniej? Jeżeli zrezygnuję 20.01.18 to po okresie wypowiedzenia (28 dni) będzie data 17.02.18 (prawdopodobnie nie zdążą przelać 20 zł za poprzedni miesiąc). Co na napisać do banku? Ktoś z forum korzystał z takiej promocji?
  • Strona 6 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7