@Asdaf, o grillowanie to się akurat nie martwię, jestem odporna
Bardziej mnie niepokoi wysoce prawdopodobna ewentualność, że przez niewiedzę konsuli (której jestem pewna) można zasilić większą kwotą i bujać się z reklamacją, bo niekumaty konsul przy doładowaniu nie zaznaczy czegoś co powinien.
@Heni, nie wiem co masz na myśli pisząc o dziadowaniu ale Ty płacisz miesięcznie 25zł. Żeby przycebulić
można zasilać co trzy miesiące po 50zł, to najtańsza opcja utrzymania ważności konta. Jeśli Ty doładujesz podwójnie za 150zł to na rok zapominasz o zasilaniu konta bo masz RWK, klientowi zasilającemu mniej na nolimit nie starcza, a za doładowanie 150zł dostanie taką samą ważność konta jak za 50zł. Na Tobie TM zarobi 150zł przez rok i ślad po kliencie się urywa
mój stały klient po trzech miesiącach od zasilenia za 150zł znów będzie musiał doładować nieważne konto. Takie zaproszenie byłoby dla niego zachętą żeby przejść na nolimit z którego już nie tak łatwo będzie mu wrócić do starej oferty, a że trzyma się kurczowo TM
będzie zasilał 25zł miesięcznie w dłuższej perspektywie niż rok i w efekcie zostawi więcej kasy niż jednorazowe doładowanie za 150zł
@Darekka, 3miesiące za darmo, potem 100% do doładowania, które obniża cenę konkurencyjnego już i tak nolimitu o połowę, na koniec żadnej gwarancji że klient zostanie. Jeśli operator nie da Ci kolejnego bonusu to żaden z tych przeniesionych nr nie zagrzeje miejsca w TM, co najwyżej w ofercie za 1zł. Naprawdę trudno mi uwierzyć że strategia futrowania
nielojalnego klienta jest opłacalna dla operatora