DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 12 z 36
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 36
 #938592  autor: mar1usz
 13 lip 2017, 18:16
3 miesiąc pod rząd nie naliczyli znizki za duet. Znowu reklamacja! Wprawdzie przychodzi korekta ale jak tak dalej będzie to chyba dostanę do głowy. Macie pomysł co zrobić żeby odnotowali w systemie na stałe, że bonifikata się nalezy?
 #938617  autor: darekkkkkk
 13 lip 2017, 21:18
mar1usz pisze:3 miesiąc pod rząd nie naliczyli znizki za duet. Znowu reklamacja! Wprawdzie przychodzi korekta ale jak tak dalej będzie to chyba dostanę do głowy. Macie pomysł co zrobić żeby odnotowali w systemie na stałe, że bonifikata się nalezy?
Skoro przedmiotem reklamacji było nienależyte wykonywanie umowy i błędne naliczanie należności a problem trwa to moim zdaniem postępowanie reklamacyjne jest zamknięte a więc możesz składać wniosek do Prezesa UKE o interwencję.
https://www.uke.gov.pl/kontakt/

Polkomtel nie jest za bardzo lubiany przez obecną ekipę rządzącą - jest nadzieja, że "przekonają" ich, że warto należycie wykonywać umowę :)
 #938629  autor: TomLee
 13 lip 2017, 22:10
No i to jest właśnie powód (jeden z wielu), dla którego nie podpiszę żadnej umowy w abo. Wolę bujać się w ofertach na kartę. A najlepiej w takich, gdzie są proste i niezmienne zasady.
 #939627  autor: tbfvrs
 19 lip 2017, 09:21
Specjalista_Plus pisze:Mifune,

chcielibyśmy wyjaśnić, iż nie ma możliwości skorzystania z przeniesienia numeru z innej sieci bez aktywacji numeru tymczasowego. Jeśli nie chcesz generować dodatkowych kosztów możesz skorzystać z usługi "wakacje", o której wspominał Patryk7588. Przepraszamy za napotkane niedogodności. Zależy nam na wyjaśnieniu opisanej przez Ciebie sytuacji. Prosimy, podaj nam numer referencyjny reklamacji.
Dziś otrzymałem pierwsze zielone FV i od razu reklamacja...
Na swoim tymczasowym numerze, który jeszcze nie został przeniesiony wysłałem WAKACJE 13.07 - pomimo to na mojej fakturze mam za okres 16.07-15.08 abo naliczony normalnie...

Na numerze żony nie wysłałem WAKACJI bo wiedziałem, że numer (z racji tego że była na karcie) zostanie przeniesiony sprawnie i tak też się stało kilka dni temu i już korzysta z Miśka

Ostatni punkt - oczywiście naliczono cząstkowe kwoty za kilka dni plus normalnie 24,99 zł brutto - a gdzie bonifikata za DUET...?

Czekam na odp z BOKu:)

PS Nie wiedziałem, że faktury są przedpłatowe...?
 #939829  autor: darekkkkkk
 19 lip 2017, 20:26
Też dzisiaj oberwałem dwiema fakturami, które nie uwzględniały rabatów promocji Duet a jedna z nich Wakacji od abonamentu.

Czy też mam spodziewać się solennego zapewnienia Polkomtela, że ta pomyłka to nie jest ich ostatnie słowo i w przyszłości obiecują także się mylić?
A może to taka nowa świecka, polkomtelowska tradycja?
 #939907  autor: tbfvrs
 20 lip 2017, 09:43
A najlepsze jest to, że najpewniej trzeba owe faktury zapłacić bo inaczej przestaną świadczyć usługę...
Wg mojego zgłoszenia mają czas na rozpatrzenie reklamacji do 03.08 a płatność jest do 01.08...

Pal licho 5 zł więcej za numer żony bo już korzysta, ale abo za tymczasowy, którego nie używam a uruchomiłem WAKACJE nie mam zamiaru płacić!

No więc pytanie do reklamujących: mam płacić czy czekać? Wyłączają usługę czy nie?

PS Jeśli wyłączą to żona mnie zje:P
 #940212  autor: tbfvrs
 21 lip 2017, 11:30
Moja reklamacja już rozpatrzona (dzięki interwencji obsługi forum Plusa) :)
FV na mój tymczasowy numer ma być anulowana;
FV na numer żony pomniejszona do 20 zł (Duet);

Podobno problemy z systemem już rozwiązane i nie ma być kolejnych wpadek z Duetem...
 #940236  autor: RafRafRaf
 21 lip 2017, 13:11
tbfvrs pisze:
Specjalista_Plus pisze:Mifune,

chcielibyśmy wyjaśnić, iż nie ma możliwości skorzystania z przeniesienia numeru z innej sieci bez aktywacji numeru tymczasowego. Jeśli nie chcesz generować dodatkowych kosztów możesz skorzystać z usługi "wakacje", o której wspominał Patryk7588. Przepraszamy za napotkane niedogodności. Zależy nam na wyjaśnieniu opisanej przez Ciebie sytuacji. Prosimy, podaj nam numer referencyjny reklamacji.
Dziś otrzymałem pierwsze zielone FV i od razu reklamacja...
Na swoim tymczasowym numerze, który jeszcze nie został przeniesiony wysłałem WAKACJE 13.07 - pomimo to na mojej fakturze mam za okres 16.07-15.08 abo naliczony normalnie...

Na numerze żony nie wysłałem WAKACJI bo wiedziałem, że numer (z racji tego że była na karcie) zostanie przeniesiony sprawnie i tak też się stało kilka dni temu i już korzysta z Miśka

Ostatni punkt - oczywiście naliczono cząstkowe kwoty za kilka dni plus normalnie 24,99 zł brutto - a gdzie bonifikata za DUET...?

Czekam na odp z BOKu:)

PS Nie wiedziałem, że faktury są przedpłatowe...?
Bo abonament zawsze był i jest płacony za miesiąc następny, a wszelkie opłaty za połączenia, SMS, transmisję danych, roaming i inne usługi za miesiąc poprzedni. Dzisiaj przy ofertach no limit taka konstrukcja staje się w rzeczywistości przedpłaceniem.

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
 #940344  autor: Specjalista_Plus
 21 lip 2017, 19:51
darekkkkkk pisze:Też dzisiaj oberwałem dwiema fakturami, które nie uwzględniały rabatów promocji Duet a jedna z nich Wakacji od abonamentu.

Czy też mam spodziewać się solennego zapewnienia Polkomtela, że ta pomyłka to nie jest ich ostatnie słowo i w przyszłości obiecują także się mylić?
A może to taka nowa świecka, polkomtelowska tradycja?
Witaj darekkkkkk! Przykro nam z tego powodu. Czy Twoja sytuacja została już wyjaśniona? Jeżeli nie, podaj nam następujące informacje:
- czy obie oferty zostały zawarte na kwotę 24,99 zł i na jeden PESEL/NIP?
- jaki jest Twój okres rozliczeniowy?
- kiedy wysłałeś SMS-a z aktywacją usługi Wakacje?
- czy umowy zostały zawarte w tym samym czasie?
 #940353  autor: WOJTAS
 21 lip 2017, 20:23
Pytanie do Specjalisty Plusa - czy jest możliwość wyłączenia smsow głosowych na numerze stacjonarnym bo atakują mnie z 15razy dziennie i dlaczego nie można odbierać smsow zwykłych na numerze stacjonarnym

Wysłane z kalkulatora
 #940365  autor: Specjalista_Plus
 21 lip 2017, 21:48
WOJTAS pisze:Pytanie do Specjalisty Plusa - czy jest możliwość wyłączenia smsow głosowych na numerze stacjonarnym bo atakują mnie z 15razy dziennie i dlaczego nie można odbierać smsow zwykłych na numerze stacjonarnym

Wysłane z kalkulatora
Nie ma możliwości dezaktywacji wspomnianej funkcjonalności. Czy możesz podać nam więcej szczegółów? Czy wiadomości, które otrzymujesz, wysyłane są z numerów Premium (4-6 cyfrowych) czy prywatnych? Dodatkowo informujemy, że usługa działa, jak klasyczny telefon stacjonarny i nie ma możliwości odbierania SMS-ów, ponieważ nie jest ona do tego przystosowana.
 #940366  autor: WOJTAS
 21 lip 2017, 21:52
Wiadomości są wysyłane właśnie z numerów specjalnych, pytanie się bierze stąd że nie można się zalogować do efaktury bo są smsy jednorazowe..

Wysłane z kalkulatora
 #940517  autor: DarioS
 22 lip 2017, 17:25
Witam.Jak przenieś dwa nr do Plush abo duet, bo nie kumam tych kruczków - jeden nr,to abonament drugi na kartę ?
 #940525  autor: DarioS
 22 lip 2017, 18:06
Czyli przenoszę jeden nr .do Plush abo i co dalej żeby zrobić z tego duet? Czy jak drugi przeniosę na tych samych danych automatycznie się zrobi taryfa duet, czy trzeba coś jeszcze zrobić żeby płacić 40 zł za dwa nr. ?
 #940541  autor: darekkkkkk
 22 lip 2017, 19:02
Specjalista_Plus pisze: Witaj darekkkkkk! Przykro nam z tego powodu. Czy Twoja sytuacja została już wyjaśniona? Jeżeli nie, podaj nam następujące informacje:
- czy obie oferty zostały zawarte na kwotę 24,99 zł i na jeden PESEL/NIP?
- jaki jest Twój okres rozliczeniowy?
- kiedy wysłałeś SMS-a z aktywacją usługi Wakacje?
- czy umowy zostały zawarte w tym samym czasie?
Reklamacja została wysłana (przez plus online) ale nie jest rozpatrzona.
Niestety musiałem ją wysłać ponownie mailem na BOK ponieważ nie otrzymałem wcześniej nawet potwierdzenia jej przyjęcia (a wiem, że powinien przyjść sms) - po mailu już mam potwierdzenie.
Tytułem odp. na Twoje pytania:
1. Oba numery są zarejestrowane na jedną osobę (a więc jeden pesel) i są to numery w ofercie ABO L,
2. okres rozliczeniowy jednego numeru to od 9 do 8 zaś drugiego od 17 do 16,
3. sms z aktywacją Wakacji (dla tego drugiego numeru) został wysłany 12 lipca,
4. umowy zostały zawarte 21 i 27 czerwca.

Patryk7588 pisze:Jeśli numery będą na identyczne dane to rabat za Duet włączy się sam.
Mój przypadek (sądząc po wpisach na forum także i innych klientów Polkomtela) dowodzi, że to nie jest prawda.
  • Strona 12 z 36
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 36
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 36