DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 89 z 111
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 111
 #937952  autor: Niezgodna7
 11 lip 2017, 07:33
Kurde, przecież to była podstawa dla której Klucza kupiłem....
To bardzo zła decyzja Kluczu, i niezbyt ładna zagrywka dla Twoich stałych klientów.
Cóż....

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
 #938167  autor: Klucz Mobile
 12 lip 2017, 08:51
Calm7 pisze:Kluczu, Klucznicy - czy to prawda, że zlikwidowano wszystkie pakiety minut..??? Pozostawiając jedynie nolimit za 15zł..?!
:-(
Тak. Nie ma to sensu. No-limit jest taniej i wygodniej od kupowania relatywnie droższych pakietów minut. Osoby niezadowolone mogą dzwonić za 19 gr minuta :)

pogorszenie oferty polega na tym, że kiedyś miało się 100 min za 10 PLN
a teraz ma się full gadania za 15 PLN?

www.klucz.net

https://www.facebook.com/KluczMobile
 #938172  autor: rudymax
 12 lip 2017, 09:14
Klucz Mobile pisze:
Calm7 pisze:Kluczu, Klucznicy - czy to prawda, że zlikwidowano wszystkie pakiety minut..??? Pozostawiając jedynie nolimit za 15zł..?!
:-(
Тak. Nie ma to sensu. No-limit jest taniej i wygodniej od kupowania relatywnie droższych pakietów minut. Osoby niezadowolone mogą dzwonić za 19 gr minuta :)
Albo zmienić operatora :)
 #938178  autor: krzysiek_
 12 lip 2017, 09:44
Klucz Mobile pisze:pogorszenie oferty polega na tym, że kiedyś miało się 100 min za 10 PLN
a teraz ma się full gadania za 15 PLN?
Jeżeli komuś wystarczało 100 minut, to jest to dla niego pogorszenie oferty, bo musi płacić teraz 15 pln zamiast 10 pln. Co mu po nolimit, jak mu 100 minut wystarczało. Po prostu zmianą przekierunkowujecie się na inną grupę docelową.
 #938184  autor: Niezgodna7
 12 lip 2017, 10:01
i jak nie wygadałeś tych 1oo minut, to nawet 3zł odnawiało na następne 3o dni.
no nic, nie ma o czym gadać, Klucz wybrał.

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
 #938198  autor: Niezgodna7
 12 lip 2017, 10:23
Jeszcze pakietu sms i mms brakuje w ofercie Klucza.

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
 #938208  autor: Karlos20
 12 lip 2017, 10:42
Kluczu: oferta z GB na internet mobilny działa na tej samej karcie z Waszą standardową ofertą głosową?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #938449  autor: molibden
 13 lip 2017, 10:03
Тak. Nie ma to sensu. No-limit jest taniej i wygodniej
Wygodniej byłoby gdyby z oferty tego pakietu znikło słówko 'promocja'. jak mam przenieśc do was numer gdy nie mam pewności ze to oferta stała... tzn że za chwilę nie będę miał tego pakietu za 20zł albo całkiem zniknie. I jeszcze jedno. Ten pakiet ma opcję odnawiania? On jest ważny 30 dni - co się stanie jak kolejny uruchomię 29dnia obowiązywania poprzedniego pakietu?
 #939248  autor: cyanoone
 17 lip 2017, 17:07
Staruszek pisze:Kiedyś LTE nie działało, a teraz?
Wykupiłem pakiet 10 GB i tylko 3G.
Masz kartę usim? Aktywowałeś LTE kodem?

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)
 #939284  autor: kaspeed
 17 lip 2017, 20:40
Dzwon do BOK klucza i odblokują.Niektóre karty tak mają.Czasem trzeba dokonac 1 doładowania by odblokowało LTE

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #939303  autor: Staruszek
 17 lip 2017, 21:38
Wbiłem. I co? tam ma być, że aktywne LTE? Mam nawet konto na Kluczu , ustawienia podane przez konsultanta. Pewnie będę musiał telefonować do BOK.
 #939344  autor: zolvio
 18 lip 2017, 00:57
Kiedyś działał taki kod na włączenie LTE w Kluczu:
*101*11*24#
Na infolinię Klucza ciężko się ostatnio dodzwonić, ja pisałem do nich na maila.

Chodzi o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów
 #940178  autor: passat99
 21 lip 2017, 08:06
Witam, nie mogę odszukać tej informacji, prosiłbym o odpowiedz, czy w kluczu nie posiadając aktywnego pakietu mamy lejek ??
 #940180  autor: Niezgodna7
 21 lip 2017, 08:25
,,Lejek jest aktywny do dnia ważności pakietuinternetowego, następnie wraz z pakietem wygasa i aby ponownie go mieć, należy ponownie dokonać zakupu wybranego pakietu.
Pakiety internetowe w poprzedniej wersji (bez lejka) działają na niezmienionych zasadach, dzięki czemu klient może zdecydować, z których chce korzystać.
Pakiety nie różnią się cenami oraz ilością danych. Poza obecnością lejka jedyną różnicą jest to, że pakiety w starej wersji sumują się, zaś w nowej już nie.
Wszystkie pakiety są ważne 30 dni od momentu aktywacji.Lejek internetowy w sieci KLUCZ Mobile działał będzie z prędkością maksymalną 32 kb/s."

od pana mvno-gsm.

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
  • Strona 89 z 111
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 111
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 111