DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 56 z 71
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 71
 #929984  autor: piotras
 07 cze 2017, 12:17
sprintek pisze:Tylko i żona i ja mam abonament w play czyli trzeba złożyć dwie rezygnację?
Ty złóż od razu wniosek o przeniesienie do nju, nie musisz iść do playa, nju rozwiąże umowę w Twoim imieniu na podstawie pełnomocnictwa. Żona niech zadzwoni do play i spyta czy w przypadku jej abonamentu cesja jest płatna. Jeśli jest płatna (ok. 20-30zł) to macie dwa wyjścia: albo zapłacić, dokonać cesji na Ciebie i złożyć wniosek o przeniesienie jej numeru do nju jako dodatkowego, albo rozwiązać jej umowę bezpośrednio w play z przeniesieniem numeru na kartę i wtedy dokonać cesji za darmo. Po czym przenieść jej numer jako dodatkowy.

Żeby przenieść jej numer jako dodatkowy to Twój musi być aktywny nju.
 #930034  autor: Mel
 07 cze 2017, 15:39
piotras pisze:(...) albo rozwiązać jej umowę bezpośrednio w play z przeniesieniem numeru na kartę i wtedy dokonać cesji za darmo.
Za darmo? W jaki sposób?
 #930036  autor: piotras
 07 cze 2017, 15:43
Mel pisze:
piotras pisze:(...) albo rozwiązać jej umowę bezpośrednio w play z przeniesieniem numeru na kartę i wtedy dokonać cesji za darmo.
Za darmo? W jaki sposób?
Normalny, idą do salonu dwie osoby i przepisują numer. W ofertach na kartę cesja jest darmowa, przy abonamencie zależy od konkretnej oferty (najczęściej się płaci).
 #930041  autor: Mel
 07 cze 2017, 15:53
piotras pisze:
Mel pisze:
piotras pisze:(...) albo rozwiązać jej umowę bezpośrednio w play z przeniesieniem numeru na kartę i wtedy dokonać cesji za darmo.
Za darmo? W jaki sposób?
Normalny, idą do salonu dwie osoby i przepisują numer. W ofertach na kartę cesja jest darmowa, przy abonamencie zależy od konkretnej oferty (najczęściej się płaci).
Mnie w maju kazali płacić. Pójdę jeszcze raz i zapytam.
 #930045  autor: WybrzezeKosciSloniowej
 07 cze 2017, 16:16
Dwa tygodnie temu robiłem cesję w Play na kartę bez żadnych opłat. Płatna jest w abonamencie. Trwa to kilka minut i trzeba się pojawić we dwoje, albo z notarialnym pełnomocnictwem.


od razu odpowiedź na moje wątpliwości co do naliczania opłat.

Dzień dobry,

otrzymaliśmy Pana zgłoszenie, które dotyczyło naliczenia opłat za bieżące połączenia.

Potwierdzamy, że na numerze wprowadzona jest usługa „Wszystko Komórkowe za 29”.
Rzeczywiście błędnie naliczyliśmy opłaty w dniu 7.06.2017. Uznajemy reklamację.
Przepraszamy za tę sytuację. Nie powinna mieć miejsca.

Połączenia za okres bieżący zostaną przeliczone zgodnie z ofertą „Wszystko Komórkowe”, poinformujemy Pana w osobnym mailu o kwocie korekty.
Ostatnio zmieniony 07 cze 2017, 16:20 przez WybrzezeKosciSloniowej, łącznie zmieniany 1 raz.
 #930459  autor: WybrzezeKosciSloniowej
 09 cze 2017, 17:56
Kolejne moje pytanie :)

Chce nju dodatkowy, więc dzis podpisałem papiery, datę wyznaczyłem sobie na 3 lipca. Na telefon główny przyszedł jednak sms, że numer dodatkowy juz aktywowano na numerze tymczasowym. To oznacza że już mi poza te 9 zl za caly miesiąc mimo, że tak naprawdę będę z niego korzystać dopiero w lipcu? :| to by oznaczało że jeśli ktoś wybierze termin przeniesienia na 180 dni to pól roku płaci mimo braku korzystania? Czy może znów czegoś nie rozumiem? Pozdrawiam ;)
 #930715  autor: MobiGeekpl
 11 cze 2017, 09:13
WybrzezeKosciSloniowej pisze:Kolejne moje pytanie :)

Chce nju dodatkowy, więc dzis podpisałem papiery, datę wyznaczyłem sobie na 3 lipca. Na telefon główny przyszedł jednak sms, że numer dodatkowy juz aktywowano na numerze tymczasowym. To oznacza że już mi poza te 9 zl za caly miesiąc mimo, że tak naprawdę będę z niego korzystać dopiero w lipcu? :| to by oznaczało że jeśli ktoś wybierze termin przeniesienia na 180 dni to pól roku płaci mimo braku korzystania? Czy może znów czegoś nie rozumiem? Pozdrawiam ;)
Nikt nie wybierze 180 dni, bo numer można przenieść maksymalnie na 120 dni do końca umowy.
 #930821  autor: reboot
 11 cze 2017, 17:33
Kiedyś z konta zniknęło mi 10 zł, napisałem reklamację, która została uznana, pojawiło się doładowanie 10 zł oraz konsultantka powiedziała, że dla w/w numeru przedłuża ważność konta bezterminowo.
Policzyłem 187 dni od tej daty i... nie dostałem żadnego SMS, numer nadal jest aktywny - czy możliwe jest w takim razie istnienie bezterminowej ważności konta innej niż ta opisana w regulaminie "po wieki"?

WKS
 #931149  autor: Marjo
 13 cze 2017, 11:17
Zarejestruj go na siebie przed przeniesieniem i wtedy dopnij do go do swojego konta jako nju dodatkowy.
  • Strona 56 z 71
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 71
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 71