DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 54 z 94
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 94
 #934427  autor: p2225
 26 cze 2017, 13:07
Z Play'em dosłownie nigdy nie pokazuje HD Voice z ich lektorem, bo ich komunikaty chyba nie są w HD Voice nawet wewnątrz sieci, więc dziwne to bardzo. Poza tym gdy zaczyna gadać lektor w T-mobile to zejście po tej sekundzie z AMR-WB do AMR-NB (widoczne w Service Menu) skutkuje urwaniem pierwszego słowa. Na przykład zamiast "przepraszamy" jest "przeprasz-y". Gdy AMR-WB lub AMR-NB jest od początku do końca, takiego urwania nie ma.
Ale ok, podzwonię do znajomych w T-mobile i sprawdzę czy zaskoczy HD Voice choć na tą sekundę.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #934761  autor: ketton
 27 cze 2017, 16:09
A jednak...! U mnie po raz pierwszy pojawiło się dzisiaj HD Voice pomiędzy T-Mobile-> Plus. Sprawdziłem to w service menu, ale co najważniejsze, to było po prostu słychać. Jakość połączenia była znakomita.
Miejscowość Tomaszów Lubelski (oba numery). Czyżby jednak coś robili wspólnie w kwestii HD? Na razie zdarzyło się to dzisiaj z tym samym numerem w trakcie dwóch połączeń. Więcej jak na razie nie było mi dane sprawdzić.
 #934765  autor: kozien70
 27 cze 2017, 16:20
Ciekawa informacja. Oczywiście masz pewność, że rozmówca był z Plusa, numer nie był gdzieś przeniesiony? Ja korzystam z tej strony, by sprawdzać sieć http://www.orange.pl/portal/map/map/check_number
Nie jest idealna, ale raczej działa poprawnie.
 #934774  autor: ketton
 27 cze 2017, 16:42
Na 100% to był numer z Plusa na abonament (nr szefa), więc wiem. Sprawdziłem na tej stronie dla pewności, bo sam nie wierzyłem: http://www.mgsm.pl/pl/wjakiejsieci/
To dzisiaj było pierwszy raz. Nr w T-Mobile mam od miesiąca i nigdy ani z Orange, ani z Plusem właśnie nie było HD. Dzisiaj HD było. Aczkolwiek były to dwa krótkie połączenia po około 1min. Jak będzie dalej u mnie z tym HD, postaram się napisać. Zrobię testy jeszcze z innymi znajomymi z tej sieci i będę wiedział więcej.
 #934776  autor: p2225
 27 cze 2017, 16:44
No i super. Za 3 lata może będzie wdrożone już w pełni ze wszystkimi. :?

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #934777  autor: kozien70
 27 cze 2017, 16:47
@ketton: T-mobile <-> Plus byłby ostatnim brakującym elementem układanki. Mam służbowy w T-bombaju i jeszcze nigdy z Plusem ani Orange HD nie miałem.
Na prywatnym Orange HD z Plusem i Play działa.
 #934851  autor: f0ku5
 27 cze 2017, 20:37
ketton pisze:Na 100% to był numer z Plusa na abonament (nr szefa), więc wiem. Sprawdziłem na tej stronie dla pewności, bo sam nie wierzyłem: http://www.mgsm.pl/pl/wjakiejsieci/
To dzisiaj było pierwszy raz. Nr w T-Mobile mam od miesiąca i nigdy ani z Orange, ani z Plusem właśnie nie było HD. Dzisiaj HD było. Aczkolwiek były to dwa krótkie połączenia po około 1min. Jak będzie dalej u mnie z tym HD, postaram się napisać. Zrobię testy jeszcze z innymi znajomymi z tej sieci i będę wiedział więcej.
Dane na tej stronie są od daaaaaawna nieaktualne
 #934858  autor: p2225
 27 cze 2017, 20:42
Jak to nieaktualne? Ja sprawdzałem w dzień po przeniesieniu numeru i zmiana operatora była widoczna.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #934869  autor: f0ku5
 27 cze 2017, 21:21
p2225 pisze:Jak to nieaktualne? Ja sprawdzałem w dzień po przeniesieniu numeru i zmiana operatora była widoczna.
Jak dawno temu? Moje wszystkie numery w rodzinie pokazują zupełnie inne sieci niż w rzeczywistości.
Jedyną stroną, która pokazuje w 100% OK (przynajmniej u mnie) jest wjakiejsieci.pl, oraz ta podstrona Orange co inni polecają.
 #934892  autor: ketton
 27 cze 2017, 21:54
f0ku5isko pisze:Dane na tej stronie są od daaaaaawna nieaktualne
Być może. Ja jak dotąd nie miałem żadnych przekłamań z tej strony.

W każdym razie dzisiaj udało mi się jeszcze zadzwonić do znajomego, który ma też na 100% nr w Plusie. Dokładnie wykonałem z nim pięć połączeń w ramach sprawdzenia czy rozmowa jest w HD. Otóż w 3 na 5 było HD na lini T-Mobile na kartę -> (Tomaszów Lub./i moja miejscowość kilkanaście kilometrów od tego miasteczka) Plus na abonament (Wrocław). Prefiksy jak komuś coś to da, 531(numer ostatnio przeniesiony z Plusa)-> 661(od zawsze w Plusie na abonament). Od początku do samego końca rozmowy było HD. Połączenie w wyśmienitej jakości. :D Było to od razu słychać. W moim Samsungu A5 2016 w service menu (*#0011#) wyświetlał się kodek WB AMR kiedy ja rzeczywiście słyszałem połączenie w HD, a kiedy nie było HD pokazywało się NB AMR.

Przeczytałem prawie cały ten wątek i rzeczywiście sam nie wierzyłem, że to może działać w takiej konfiguracji u mnie, zważywszy na to że chyba nikt jeszcze nie miał HD między tymi sieciami z osób udzielających się w tym temacie.
Tak jak pisałem to zestawienie nie zaskakuje za każdym razem, więc być może to są jakieś testy. Wolałbym żeby to szybciej ruszyło z Orange, ale miejmy nadzieję że w T-Mobile coś w tej sprawie zaczną w końcu robić, bo odstają jak na razie od reszty operatorów.
 #934938  autor: Kryniczanin
 28 cze 2017, 06:46
Mixiorek

Poprawiłeś mi humor na cały dzień :-)
Zero pomyłek i aktualizacja dzień w dzień
Proponuję wprowadź jakiś nr będący w a2 mobile, czy w cyfrowym polsacie to zobaczysz w jak wielkim jesteś błędzie :mrgreen:

Dowiesz się, że...
Wyniki wyszukiwania
Numer, który wprowadziłeś nie należy do Orange.
 #935195  autor: Kryniczanin
 29 cze 2017, 05:54
Taaaaa wiarygodność na poziomie "jakości" sieci T-Mobile...

Po wprowadzeniu nr a2 mobile

Pojawia się...

Kod sieci: 260 08
Operator: PTC / T-Mobile

A Cyfrowego Polsatu:

--- Brak danych ---
  • Strona 54 z 94
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 94
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 94