DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #934200  autor: KUBATRIX
 25 cze 2017, 16:44
Mam dwie komórki. Jedną służbową i drugą prywatną. Prywatna jest w Heyah z fajnym numerem gdzie rzadko dzwonię. Ostatnio zapomniałem ją doładować bo termin minął 5 czerwca. Zgodnie z regulaminem heyah:
W przypadku utraty Ważności Konta, dalsze korzystanie z płatnych Usług Telekomunikacyjnych uzależnione jest od stosownego doładowania konta, które przywróci Ważność Konta. W przypadku utraty Ważności Konta niewykorzystana kwota lub jednostki rozliczeniowe zostają anulowane po upływie 14 dni, licząc od ostatniego dnia Ważności Konta, chyba że Warunki Oferty Specjalnej w odniesieniu do jednostek rozliczeniowych będą stanowić inaczej.
Czyli po tych 14 dniach gdzie ostatni dzień wypadł 19 czerwca już nie odzyskam środków na koncie ? :|
 #934203  autor: kaspeed
 25 cze 2017, 17:14
Powiem tak: dzwon do nich powiedz ze karta nie przyjeła żadnego smsa bo cos tam i popros o warunkową aktywację numeru doładuj i powinnno odzyskać. W orange mi sie po 64dniach udało

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #934210  autor: KUBATRIX
 25 cze 2017, 17:28
Doładowałem dzisiaj kwotą 10zł z myślą że jednak kwota powróci ale jednak jest tylko 10zł na koncie. Napisałem do nich zobaczymy co odpiszą. Ciekawe co na to uokik przecież to kradzież kasy. Nie powinni tak szybko kasować. Zapewne regulamin jest celowo tak skonstruowany aby jak najszybciej kraść kasę klientom
 #934218  autor: darekka
 25 cze 2017, 17:45
Kolego o RWK za zgody marketingowe nie słyszałeś :?: -załatw sobie i masz głowy na rok
https://www.heyah.pl/regulaminy/na-kart ... 30e777a2ce -wystarczy 1 telefon do nich i to załatwisz, RWK do 14 dni się pojawi. Zgody możesz po uzyskaniu RWK odwołać-nie stracisz RWK.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #934221  autor: kaspeed
 25 cze 2017, 18:00
Odzyskasz kasę w drodze reklamacji.Przerabiałem to w Orange.Ale trzeba być upartym.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #934228  autor: KUBATRIX
 25 cze 2017, 18:17
kaspeed pisze:Odzyskasz kasę w drodze reklamacji.Przerabiałem to w Orange.Ale trzeba być upartym.

A jakich używałeś argumentów ? Pisałeś czy dzwoniłeś ? Żeby to było 10zł to bym darował ale 150zł to jest za dużo abym sobie odpuścił. 8)
 #934249  autor: kaspeed
 25 cze 2017, 19:49
Ja niewiem czemu posty mi nie dotarły.

Ale powiem jak u mnie załatwiłem temat:

Drogi Tmobile zapomniałem doładować konto w terminie a tel się rozładował w zwiazky z czym nie otrzymałem nawet przypomnienia.Proszę o warunkowy zwrot srodków które miałem na koncie.
Takie zachowanie pro klienckie było by dobre i zachęca do pozostania w waszej sieci na dłużej.

No cos w ten deseń.....Liż tył;)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #934260  autor: darekka
 25 cze 2017, 20:08
RWK kasy Tobie nie odda ale być może uchroni przed następną wtopą, bo zapomniałeś(wiadomo pamięć bywa zawodna) o terminie...tylko dobra rada to była ale oczywiście nic nie musisz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #934261  autor: kaspeed
 25 cze 2017, 20:10
Mysle ze dobra reklamacja żal za grzechy jak w kosciele;) i zwrocą.Skoro nawet u mnie inny operator w drodze wyjątku oddał to tu też nie sądze by robili jakies problemy

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #934292  autor: darekka
 25 cze 2017, 21:18
Racja-za stres, nieprzespane noce i ból d..y, że hajs sie poszedł bujać pewnie by mi dali jeszcze RWK GRATIS :lol: - poważnie teraz to RWK się przydaje i może tyłek uratować.
Aby tą kasę odzyskać musisz ładnie poprosić o gest dobrej woli w ramach wcześniejszej dobrej współpracy i w drodze wyjątku powinni tą kasę oddać. Wyraź "czynny żal" jak w skarbówce... :wink:
Ostatnio zmieniony 25 cze 2017, 21:24 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #934295  autor: kaspeed
 25 cze 2017, 21:23
Jak napisałem żal za grzechy;) Myśle że dobrze napisana reklamacja powinna pomóc.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #934298  autor: Blank
 25 cze 2017, 21:30
Też tak myślę. Pamiętajcie jednak, że procedury u jednego operatora nie oznaczają, że tak samo będzie u innego.
Nie strasz w reklamacji przejściem do innego operatora, nie wyzywaj, itd.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #934304  autor: kaspeed
 25 cze 2017, 21:36
Powoli grzecznie dodać jak pisałem i może się uda;) nie mineło az tyle czasu znowu.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #934914  autor: KUBATRIX
 27 cze 2017, 23:02
Wysłałem emaila to otrzymałem wiadomość zwrotną:

Dziękujemy za wiadomość. Prosimy o oczekiwanie na odpowiedź.
Skontaktujemy się z Państwem telefonicznie, SMS-owo lub e-mailowo w możliwie najkrótszym czasie.
Jeżeli zgłoszenie jest reklamacją - rozpatrzymy ją nie później niż w ustawowym terminie 30 dni.

Moje zgłoszenie że skradziono mi 150zł jest reklamacją czy tylko zwykłym zgłoszeniem ? :)
Po 30 dniach odpiszą że minęło już za długo czasu i nic nie mogą zrobić.
 #934960  autor: artix
 28 cze 2017, 09:27
Kiedyś, dawno temu, miałem taki przypadek w T-Mobile, przepadło mi 200 zł, zadzwoniłem, miła pani przywróciła mi stan konta. Coś tam mówiła, że jeśli nie minęło ileś dni, to nie ma problemu.