U mnie również bywało, że kosiło 6zł. i blokowało neta-czasami system tak robi zamiast skosić 3zł. i 6 w następnym kroku.
Kurde znowu macie usterki-niczego się po ostatnim padzie nie nauczyli?
Przynajmniej piszcie oficjalne reklamacje z wnioskiem o zwrot kasy za dni usterki,rekompensaty po 30zł. i niech konta wydłużają o 30dni.
Ewentulnie RWK dostaniecie za zgody marketingowe wyrażone przez infolinię do 30 czerwca.
Dostałem dzisiaj email z BOA w sprawie roamingu dla naszej usługi-w przypadku jej nieaktywności leci z konta wg. cennika http://www.heyah.pl/assets/pdf/rz201706 ... 9_0002.pdf -o sytuację kiedy jest aktywna zapytałem ponownie,bo mimo podania 2 innych numerów z aktywną usługą i dokładnego wyłuszczenia pytań "zapomnieli" się do nich odnieść, a odpowiedzieli na pierwszy podany, gdzie usługa akurat nie jest aktywna .
Kurde znowu macie usterki-niczego się po ostatnim padzie nie nauczyli?
Przynajmniej piszcie oficjalne reklamacje z wnioskiem o zwrot kasy za dni usterki,rekompensaty po 30zł. i niech konta wydłużają o 30dni.
Ewentulnie RWK dostaniecie za zgody marketingowe wyrażone przez infolinię do 30 czerwca.
Dostałem dzisiaj email z BOA w sprawie roamingu dla naszej usługi-w przypadku jej nieaktywności leci z konta wg. cennika http://www.heyah.pl/assets/pdf/rz201706 ... 9_0002.pdf -o sytuację kiedy jest aktywna zapytałem ponownie,bo mimo podania 2 innych numerów z aktywną usługą i dokładnego wyłuszczenia pytań "zapomnieli" się do nich odnieść, a odpowiedzieli na pierwszy podany, gdzie usługa akurat nie jest aktywna .
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.