DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 85 z 202
  • 1
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 202
 #933280  autor: kaspeed
 21 cze 2017, 18:04
oftopując od tematu głownego.
Informacje jakie podałem pochodza częsciowo z systemu Tmobile polska ( system szkoleniowy) Slajdy materiały tekstowe dla pracowników.( Dla pracowników salonów Tmobile własnych)
Zgodnie z tym podałem informację że płacimy w roamingu tyle co minuta krajowego polączenia( podobno chodzi tu o przepisy prawne nie wiem czy ktoś o to głębiej pytał bo mnie na szkoleniu nie było a informację podaję pośrednio z rozmowy z kumpelą z Salonu.)

Potwierdza to również kilku userów którzy w roamingu wykonywali połączenia z polskich numerów na np numer niemiecki/czeski *Koledzy to @ kryniczanin i kilku innych.

Ja mam od kolegi z A2mobile informację iż w UK jak dzwonił z Polskiego nr do Brytyjskiego za 1 minutę zjadło mu 0zl( miał krajowy pakiet za 20zł czyli no limit )

Nie wiem jak to ma sie do naszej usługi ale z tego co tu @ pisał nasza usluga jest rozliczana jak normalna krajowa oferta 29gr 9gr sms itd...Choć powinno nie liczyć za rozmowy i smsy.(Kolejny błąd tmobile)

Jeszcze offtopujac: Są też wzmianki na forum o podobnych rozliczeniach na numery zagraniczne będac za granicą np w Sieci PLAY.
Tutaj proszę aby zakończyc temat roamingu i uderzyć do odpowiedniego tematu.

JA dokładne rozliczanie będę sprawdzał dopiero po 11 lipca.Jak zdrowie pozwoli

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #933316  autor: jakubeskulap
 21 cze 2017, 20:26
1. dobra zamykamy temat @reboot na 99% racje, a jak nie cofne moich slow to kilku konsultantow tmobile ma jutro wypier#$%#$
2. panie moderatorze prosze pokasowac zbedna dyskusje o roamingu,zostawic TL;DR i przyznac gwiazdke @reboot

TL;DR bedac w roamingu strefy 1A dzwonimy "jak w domu" [za darmo(w aktywnym masz zlotowke)/wg podstawowych stawek taryfy] do strefy 1A*
*dzwonienie do strefy = dzwonienie na numer pochodzacy od operatora z tego kraju, niezaleznie gdzie sie fizycznie znajduje na swiecie. Odbierajacy ze strefy 1A placi wg stawek swojego operatora (np jesli ma pakiet nolimit jak my to odbiera to polaczenie za darmo bedac w strefie 1A i wg oddzielnych stawek operatora jesli jest poza 1A np maroko - zasada taka ze dzwoniac na nr francuski to zakladamy ze dzwonimy do francji, a odbierajacy ma sie przejmowac czy odbierac polaczenie, bo tylko on wie, gdzie sie znajduje i ile zaplaci).

1 UWAGA z macierzystego numeru (np polskiego)w macierzystym kraju (np Polsce) dzwonimy za darmo tylko na macierzyste numery (np polskie) ["roaming" jest darmowy, a bedac w Polsce nie korzystamy z operatora zagranicznego ergo nie ma roamingu ergo stawki miedzynarodowe]
 #933463  autor: greg73
 22 cze 2017, 12:43
Moja sprawa nie działających pakietów w UK została zgłoszona.

Druga sprawa bezpłatny numer 8045 jest płatny w Roamingu, tez to zostało zgłoszone

Wg konsultanta limit internetu w roamingu Unii dla mojej oferty wynosi 60 MB dziennie

kasa za połączenia i smsy została zwrócona

Czekam na odpowiedź z działu technicznego
Ostatnio zmieniony 22 cze 2017, 14:23 przez greg73, łącznie zmieniany 1 raz.
 #933469  autor: darekka
 22 cze 2017, 13:10
Czyli liczą wg. tabelki za 1zł/dzień dają 60MB/dzień. Hmm...to by dawało 1,8GB/msc.
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 1_0002.pdf

Wg. konsula z, którym rozmawiałem w naszej usłudze dostajemy 60MB/dobe ponieważ płacimy za usługe 1zł.
Wg T-mobile z posiadanego pakietu(np. nasza usługa) mamy "za darmo" połączenia i SMSY pomiędzy wyłącznie polskimi numerami-każde inne połączenie z numerem pochodzącym z innego kraju(nie ma znaczenia to, żenumer jest ze Strefy 1) liczone jest jako odpłatne poł.międzynarodowe wg.cennika. Nie ma znaczenia gdzie jesteśmy(w Polsce czy w Strefie 1) my ani nasz rozmówca(w Polsce czy w strefie 1) do polskich numerów będących na terenie Strefy 1ej mamy w ramach pakietu minuty i smsy.
Tylko, że mi się to kłóci z definicją Roamingu czyli logowanie do obcej(w tym przypadku zagranicznej) sieci.
Wg http://europa.eu/youreurope/citizens/co ... dex_pl.htm dzwonienie z Polski do innego kraju EU roamingiem nie jest więc liczone powinno być jak poł.międzynarodowe.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #933507  autor: reboot
 22 cze 2017, 15:14
Połączenie międzynarodowe w roamingu xD
Jedynie we własnym kraju można mieć poł. międzynarodowe, wszystko poza krajem jest roamingiem.

Konsultanci gadają bzdury.

Nie patrzcie na to czy połączenie jest darmowe czy za 29gr czy wchodzi w RLAH czy nie, ale pod kątem tego jak funkcjonowało to przed 15 czerwca czyli w okresie 30.04.2016 - 14.06.2017 - połączenie z terenu UE do innych krajów UE oraz Polski najczęściej kosztowało 54 gr (standardowe 29gr + 25gr dodatku) i wtedy było to logiczne, a nagle ktoś powiedział "darmo" i ludzie powariowali w interpretacji co jest roamingiem, a co poł. międzynarodowym.

Przecież jeszcze miesiąc temu taki konsultant by powiedział, żę rozmowa z terenu Strefy 1 na numery Strefy 1 oraz na numery polskie to koszt np. 54 gr (bo to roaming), a rozmowa z PL na numery Strefy 1 to koszt np. 2 zł bo to poł. międzynarodowe.

WKS
 #933508  autor: darekka
 22 cze 2017, 15:24
Jeszcze powinni wyjaśnić jak z netem w roamingu dla naszej usługi, bo 60MB/dobe niby brzmi logicznie patrząc na tabelkę ale czy naszą usługę należy liczyć z kosztu dobowego skoro nie da się jej wyłączyć w ciągu 30dni od aktywacji?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #933511  autor: darekka
 22 cze 2017, 15:43
Logicznie to rozumując to 60MB jest zgodne z faktycznym kosztem usługi dodatkowo wg.Regulaminu usługa jest aktywowana na 30 cykli dobowych rozliczeniowych(odpowiednik cyklu rozliczeniowego np.miesięcznego gdzie opłatę pobierają z góry).
Generalnie te 60MB dziennie starczy ale ciekawi mnie czy ten pakiet będzie się kumulował tak jak w praktyce GB/złotówki w naszej usłudze dotychczas przez 30dni? Wg.tabelki przeliczeniowej winien się resetować co cykl rozliczeniowy(u nas co cyklem jest dzień).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #933538  autor: kaspeed
 22 cze 2017, 18:20
Pora opisać efekt reklamacji z 11maja.

Dziś po wielu telefonach i walce otrzymałem email:
Dziękuję za korespondencję z dnia 12.06.2017 oraz wcześniejsze.

Na wstępie chciałbym Pana serdecznie przeprosić za brak odpowiedzi na przesłaną korespondencję z dnia 11.05.2017. Zwracam jednak uwagę, że przesyłane przez Pana wiadomości potraktowaliśmy jako całość, a odpowiedź otrzymał Pan w piśmie numer 034-H-054/05/2017, w dniu 15.05.2017.

Zaznaczam, ze nieprawidłowości w usłudze "Masz złotówkę masz no limit" już nie występują. W ramach rekompensaty za nieprawidłowości na koncie numeru (wszystkie zgłaszane) w ciągu ostatnich 60 dni otrzymał Pan 112 zł oraz 1 GB Internetu. Nie mam więc podstaw do ponownego przyznania rekompensaty.

Dodatkowo informuję, że wysokość odszkodwania określa Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych (§6 - Odpowiedzialność Operatora Zasady obliczania wysokości i wypłaty odszkodowania).
Wyrażam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia są wyczerpujące.

Powyższa decyzja kończy drogę postępowania reklamacyjnego, tym samym zgodnie z § 7 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z dnia 07.03.2014 poz. 284) przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym. W przypadku, gdy reklamującym jest Konsument, przysługuje dodatkowo prawo dochodzenia roszczeń w drodze postępowania mediacyjnego lub przed sądami polubownymi. Niniejsze rozstrzygnięcie znajduje uzasadnienie w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004 Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171 poz. 1800 z póź. zm.).
T-Mobile Polska S.A. nie wyraża zgody na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów przed Prezesem UKE.
Konsultant opiera sie na emailu z dnia 15maja ;)No to może zacytuję tego emaila skoro na jego podstawie odrzucił wszystko.

Szanowna Pani

Dziękuję za korespondencję z dnia 07.05.2017.

Serdecznie przepraszam Panią za napotkane niedogodności.

Potwierdzam, że w dniu 07.05.2017 Konsultant zwrócił Pani koszt usługi Bezpieczny Internet w kwocie 9 zł brutto.

W związku z zaistniałą sytuacją, wysłałam zgłoszenie do Działu Technicznego, aby nie wystąpiła ona ponownie na koncie.
Numer zgłoszenia to: CRID00001412984. Po zakończeniu prac, otrzyma Pani powiadomienie w formie SMS-a.

Mając na uwadze powstałe niedogodności, przychyliłam się do Pani prośby i w dniu 15.05.2017 przyznałam rekompensatę w kwocie 50 zł brutto. Przyznane środki może Pani wykorzystać na dowolne usługi.



Powyższa decyzja kończy drogę postępowania reklamacyjnego, tym samym zgodnie z § 7 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z dnia 07.03.2014 poz. 284) przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym. W przypadku, gdy reklamującym jest Konsument, przysługuje dodatkowo prawo dochodzenia roszczeń w drodze postępowania mediacyjnego lub przed sądami polubownymi. Niniejsze rozstrzygnięcie znajduje uzasadnienie w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004 Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171 poz. 1800 z póź. zm.).

Z poważaniem


Jak ładnie widzimy konsultant powołując się na połączenie pism uznał iż pismo 15maja rozwiązało kwestie zgloszenia z 7 maja oraz 11. Z tym że:

Pismo z 7maja nie było pismem reklamacyjnym lecz skargą , żalem na konsultanta nie zawierało słowa że to reklamacja.Luźny tekst.W piśmie z 11maja była formułka oficjalna że to Reklamacja usługi.
W żadnej korespondencji od dnia 7 maja nie było oficjalnego odniesienia do Pisma Reklamacyjnego z dnia 11Maja!! Pismo z 15maja miało to co wkleiłem.

Powyszsza odpowiedź reklamacyjna konsultanta odmowna nie ma uzasadnienia prawnego.Bo nie otrzymałem dokumentu który wskazywal że już zrealizowali reklamację z 11maja. W ciągu 30dni nie otrzymałem pisma które odnosiło by się do 11maja.Jak widac osoba pisząca odpowiedź na reklamację zachowała sie......( tu sami dodajcie sobie co trzeba) O ile wiem to wszystko moje jest zasadne i niema znaczenia to że se ubzdurali połączenie zgłoszen.(a przepraszam zgłoszen nie reklamacji...Ja złozyłem jedną reklamację 11maja;) )



Jako że moje nerwy osiągneły apogeum wystosowałem takie pismo:

Ja tylko zapytam czy szanowny konsultant pisząc odmowę zna prawo telekomunikacyjne? W otrzymanej odpowiedzi oraz zgodnie z korespondencją otrzymywana od was i po jej analizie wychodzi ze reklamacja z dnia 11.05 caly czas jest zasadna i wiążąca prawnie.Brak odpowiedzi na konkretne pismo z wyzej wymienionego dnia.Owszem w dniu 15.05 otrzymalem pismo ale jak widać w załączonym zdjeciu pisma nie dotyczy wcale reklamacji z dnia 11maja bieżącego roku.Zgodnie z tą odpowiedzią wychodzi po pierwsze ze pisano do jakiejś kobiety, dwa że jest tam na wstępie informacja ze dotyczy to pisma(korespondencji) z dnia 7.05 a nie jak szanowny pan konsultant wspomniał pisma z 11maja.W zwiazku z czym odmowa uznania reklamacji jest bezprawna i bezzasadna. Pismo z 12.06 jest pismem ktore zostalo wysłane do wiadomości instytucji które nadzoruja miedzy innymi procesy reklamacyjne,i odmowy uznania reklamacji. W zwiazku z całkowitym brakiem formalnej odpowiedzi która wskazywala by na dzien 11.05 uznaje iz reklamacja z 11maja jest w mocy., ma uzasadnienie prawne (brak jednoznacznego pisma dotyczącego owej reklamacji zarowno odmownego jak i potwierdzającego zasadność wniesionych roszczeń.Wg prawa nie dotrzymaliscie terminu ustawowego 30dniowego co skutkuje uznaniem winy.Tlumaczenie ze podpięto pismo z 11maja do wczesniejszych jest bzdurą i bajką.W otrzymanym piśmie nie wskazaliscie w dniu 15.05 ze pismo dotyczy również daty 11.05 w zwiazku z czym jest to pismo które nie ma zwiazku ze sprawa zgłoszona 11.05. Jest to podobna sprawa ale różnica jest znacząca pismo z 7czy 6maja nie bylo reklamacja w swietle prawnym.Byla to swoista skarga na konsultanta.Pismo z 11maja mialo nawet nagłówek który jasno wskazywal zadanie i cel pisma skierowanego do was.Liczę na pozytywne zalatwienie sprawy
Panowie co sądzicie o takim bezprawiu??

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #933550  autor: darekka
 22 cze 2017, 18:56
Walka z wiatrakami-jeśli UKE/Rzecznik Konsumenta ich nie pogoni to se pisać możesz do nich w tej sprawie do bólu, a i tak nieskumają różnicy. Sam to musiałbyś na drogę sądową wkraczać, a to moim zdaniem strata czasu i koszty większe niż te pare złotych o, które walczysz.
Oczywiście jak najbardziej podzielam Twoje zdanie ale korpo jakim jest T nie widzi Ciebie tylko numerek...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #933553  autor: kaspeed
 22 cze 2017, 19:19
Kiedys za drugim razem sie udalo po.podobnym odwolaniu.Ale to bylo Orange..Pójdę do rzecznika z.wydrukowanymi emailami jak.będzie trzeba.
Na razie czekam co się będzie działo.Nie zostawie tematu napewno. Kiedyś podobnie mnie Orange zbywalo z stratą 200gb w karcie free;) ze moja wina itd itd;)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #933686  autor: darekka
 23 cze 2017, 12:32
W Żabce i Freshmarket do 27 czerwca 2017 doładowania za dokładnie 25zł. T-mobile z bonusem +20%. Dzięki temu można przycebulić trochę jak ktoś nie ma konta w TMUB :wink:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #933740  autor: darekka
 23 cze 2017, 16:44
Ja nie Ty nie ale inni co nie mają konta w TMUB mogą troszkę przyoszczędzić.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #933754  autor: darekka
 23 cze 2017, 19:02
Dokładnie tak jest jak piszesz.
Ostatnio zmieniony 23 cze 2017, 21:21 przez darekka, łącznie zmieniany 3 razy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #934082  autor: michcio123
 25 cze 2017, 08:21
No i chyba od jutra u mnie usługa ponownie zaliczy PAD. Dzisiaj nad ranem złotówka nie została pobrana oraz 2 doładowania nie zostały przyznane pakiet GB i złotówek ważne do północy. Teoretycznie mają czas do końca dnia na doładowanie ale wątpie aby tak się stało.

Ponowne wysłanie sms-a tak na 80481 nie daje żadnej zwrotnej odpowiedzi.
  • Strona 85 z 202
  • 1
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 202
  • 1
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 202