DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 22 z 41
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 41
 #933668  autor: jarekt
 23 cze 2017, 11:56
Od wczoraj Play ma "awarię". U mnie i na innych numerach jest to samo od wczoraj (od około 13:00). Zobaczymy czy się wyrobią w ciągu 24 godzin. Co ciekawe numery były już wcześniej weryfikowane (kilka tygodni temu), a taryfa nie była zmieniana - mimo to numer za każdym razem jest "weryfikowany". Najprawdopodobniej system Play nie chce podać systemowi WOAH jaka jest taryfa dla doładowywanego (Bonusem 1GB) numeru.

Stan z 12:00 dzisiaj (Bonus odebrany wczoraj o 15:00):
Obrazek
Pozostały im więc 3 godziny aby zmieścić się w regulaminowych 24h.

Dzisiejsze pakiety 10za5 również po 4 godzinach jeszcze się nie włączyły (normalnie trwa to maks. 15 minut). Będzie dobrze jak jutro się włączą.

Jeśli ktoś czekał wczoraj/dzisiaj z przedłużeniem i był to jego ostatni dzień ważności GB i/lub PromoZŁ to oczywiście ma ciepło (albo już mu GB czy PromoZŁ przepadły).

Dzisiaj kilka już razy zamiast Play24 i BramkiSMS pojawiał się przez kilkanaście minut komunikat o pracach modernizacyjnych, a ponieważ nikt normalny w takich godzinach tego nie robi i w dodatku co chwilę więc zmagają się od wczoraj z jakąś awarią.
Ewentualnie zlokalizowali jakieś poważne luki w systemie i chcą je jak najszybciej załatać...

...przy okazji oczywiście jak zwykle coś psując. Standard.
Ostatnio zmieniony 23 cze 2017, 12:16 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
 #933678  autor: Tymotek
 23 cze 2017, 12:15
Faktycznie coś mieszają, możliwe że w związku z nowymi taryfami. Przy okazji wywaliło mi kilka numerów z Play24. Dzieki Play ;( Nauczka dla przedłużających pakiety, żeby nie czekać na ostatni dzień.
 #933683  autor: serek5555
 23 cze 2017, 12:29
Ja już 22-06 tuż po północy nie mogłem się zalogować do Play24.
Gdy z jednym nr. tel. mi się udało zalogować, to inne z rodzinki mi poginęły z listy.
Ciekawe co wymyślą teraz.
 #933768  autor: zoltan666
 23 cze 2017, 20:05
Od wczoraj od 20.46 W trakcie weryfikacji, a GB mam ważne do dziś. Coś czuje, że te 50 GB, które ma uzbierane pójdzieeee...
 #933769  autor: jarekt
 23 cze 2017, 20:07
Wbij szybko kolejny kod. No chyba, że limit 8 szt. już wyczerpałeś. Zaraz skrobnę co się stało z moim jednym 1GB po 28 godzinach (wczoraj niby odebrane w WOAH - opis wyżej)...

@zoltan666, poniższy opis wydarzeń zainteresuje Cię bo też wczoraj na jednym numerze (opis wyżej) odbierałem 1GB.
Więc stało się coś takiego:

22 lipca 15:00 - odbiór 1GB#1 (1GB z konta WOAH ubywa)

Dzień później
23 lipca 15:00 - mija 24h od odbioru, 1GB#1 wciąż nie otrzymałem (wciąż "w trakcie weryfikacji")
23 lipca 18:00 - mija 27h od odbioru, 1GB#1 wciąż nie otrzymałem (wciąż "w trakcie weryfikacji")

Postanawiam odebrać jeszcze jeden 1GB#2 na ten sam numer.
23 lipca 18:13 - odbiór 1GB#2 (kolejny 1GB z konta WOAH ubywa), status po kilkunastu sekundach "Doładowanie zostanie..."
23 lipca 19:08 - otrzymuję SMSa, że "Play przyznal Twoj bonus 1GB...", 1GB#2 doszło
23 lipca 19:09 - mija 28h od odbioru 1GB#1 (wciąż "w trakcie weryfikacji")

Nagle...
23 lipca 19:10 - Przybywa mi 1GB do konta WOAH - czyli chyba zwrot niewykorzystanego kodu #1 bo doładowanie nie doszło do skutku ale status tego doładowania cały czas ""w trakcie weryfikacji"
23 lipca 19:15 - status 1GB#1 zmienia się na "Doładowanie zostanie...", a 1GB z konta WOAH znowu ubywa.
23 lipca 19:59 - otrzymuję w końcu 1GB#1 (sprawdzałem kodem *107# co chwilę) ale wciąż nie otrzymałem SMSa, że "Play przyznal Twoj bonus 1GB..." za 1GB#1 (może jeszcze dojdzie, może jutro - nieistotne).

Godziny podane z dokładnością do 1 minuty.
Ostatnio zmieniony 23 cze 2017, 20:40 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
 #933773  autor: zoltan666
 23 cze 2017, 20:38
Kody miałem wbite w WOAH już wcześniej, a dopiero wczoraj wybrałem odebranie tego 1 GB. Kod z dnia 22.06.2017 20:46 W trakcie weryfikacji. Kod z dnia 23.06.2017 20:03 Doładowanie zostanie do Ciebie wysłane w ciągu 24h. Śmiać się, czy płakać. ;)

Te 50 GB uratowane. Właśnie wpadł 1 GB na konto, ważność przedłużyło o 30 dni. Przy kodzie z wczoraj zmienił się status na Doładowanie zostanie... Dzisiejszy kod sprzed godziny chyba popchnął temat. ;)
Kod z wczoraj tez już wpadł na konto. Jest ok.
Ostatnio zmieniony 23 cze 2017, 22:27 przez zoltan666, łącznie zmieniany 1 raz.
 #933786  autor: jarekt
 23 cze 2017, 21:39
Dodam jeszcze, że "10za5" z 9 rano na kilku numerach dalej się nie włączył (minęło już 12 godzin).
Na około 15 numerów, na 10 pakiet się włączył dopiero po około 6 godzinach czyli bardzo długo (normalnie trwa to 15 minut).
Te pozostałe 5 numerów nadal bez pakietu i im się ten pakiet włączy na 90% jutro (9% że w ogóle się nie włączy :), a 1% że jeszcze coś innego się wydarzy).

---edit---
"10za5" niespodziewanie włączył się około 23:00 (a więc po 14 godzinach - bardzo nietypowo) na wszystkich pozostałych "opóźnionych" numerach.

Zdarzył się więc przypadek, który zalicza się do tego 1%...
Ale w sumie to oczywiście lepiej, że tak to się (pozytywnie) skończyło.
 #933877  autor: jarekt
 24 cze 2017, 14:46
Jest jeszcze inaczej: dodajesz kod kiedy chcesz, a za 1 taki kod możesz odebrać w dowolnym momencie 1GB i dodatkowo (ale również w dowolnym momencie) wziąć udział w losowaniu.
Więc za 1 kod masz 2 nagrody: 1GB i los (lub ewentualnie nagrodę gwarantowaną za kilka kodów).
 #934271  autor: matjas12
 25 cze 2017, 20:31
damianus pisze:Jak zamówię piłkę to będzie ona czekać na mnie w wybbranym punkcie? Mało ich już zostało i nie chce żeby mi powiedzieli, że już ich nie ma.
Najpierw sprawdź czy w punkcie, w którym chcesz odebrać jest ona na stanie. Jak nie ma to vouchera nie wydrukujesz. Piłki nie czekają. Jak już wydrukujesz voucher to przedzwoń niech Ci ją w punkcie odłożą.
 #934347  autor: damianus
 25 cze 2017, 22:54
Ja mam taki problem. Wygenerowałem kupon na piłkę, jednak zobaczyłem że zamiast nazwiska, mam tylko jego pierwszą literę (musiał jakiś problem przy rejestracji wystąpić, bo na pewno wpisałem całe).
Dadzą mi w takiej sytuacji piłkę (jak reszta danych się zgadza), czy nici z tego? Czy może pisać/dzwonić do supportu?
  • Strona 22 z 41
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 41
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 41