Plushowy_Przemyslaw pisze:Jeżeli przenosisz numer i bierzesz abo plush to prawdopodobnie obowiązuje Cie 30 dniowy okres wypowiedzenia (u obecnego operatora)
A z tego co doczytałem plush aktywuje numer po dwóch tygodniach (czyli po terminie , odstąpienia od umowy)
Czyli nie wiem czy to jest takie szukanie jelenia.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Jeśli podpisałem umowę np. 18 czerwca to jeśli Polkomtel jeszcze w czerwcu złożyłby wypowiedzenie u dotychczasowego operatora to umowa z tym dotychczasowym uległaby rozwiązaniu 31 lipca.
Ale Polkomtel chce, nie wiedzieć dlaczego, czekać do aktywacji karty sim, która nastąpi w tym przypadku 2 lipca. Mimo, że umowa wiąże strony już od 18 czerwca to nowy klient (jeleń) będzie związany z dotychczasowym do 31 sierpnia (dłużej niż okres 30 dni wypowiedzenia ponieważ umowa trwa do końca okresu rozliczeniowego).
Osobnym, OLBRZYMIM problemem jest dłuższe o 1 mc utrzymywanie numeru telefonu przy starej karcie sim (u dotychczasowego operatora).
No to jak, ma Polkomtel w zasięgu wzroku interes klienta?
Jakie są obiektywne przeszkody aby wypowiedzenie (dotychczasowej umowy na czas nieokreślony) złożyć niezwłocznie po podpisaniu umowy?