Widzieliście, jak na stronie
http://promocje.play.pl/wificalling/ w zakładce "WI-FI CALLING PLAY DOSTĘPNE JEST NA" sztucznie zwiększyli ilość telefonów obsługujących Wi-Fi calling, poprzez dodawanie kilkukrotnie tego samego modelu z inną pamięcią? Np. iPhone SE jest cztery razy - dla wersji 16 GB, 32 GB, 64 GB i 128 GB, podobnie Samsung Galaxy S6 128 GB, Samsung Galaxy S6 64 GB. iPhone 5S jest tylko raz - w wersji 16 GB, dobrze, że mam 16 GB, a nie 64, bo bym pewnie nie pogadał.
Szkoda, że jeszcze dla różnych wersji kolorystycznych nie napisali oddzielnie
to dopiero by mieli kombinacji i modeli obsługujących usługę!
I ciekawostka - wg. Play Wi-Fi Calling obsługuje iPad Wi-Fi 128GB - ciekawe jak, skoro iPady nigdy nie obsługiwały połączeń głosowych (nawet po 3G).
A tak, żeby bardziej trzymać się wątku
czy ktoś ostatnio zauważył u siebie jakieś problemy z Wi-Fi Callingiem na iPhone 5S? Ostatnio często mnie rozłącza (nazwa operatora zmienia się z PLAY Wi-Fi Calling na PLAY) i dopiero po włączeniu ekranu po chwili przywraca PLAY Wi-Fi Calling. Zmieniłem trochę ustawienia swojej sieci Wi-Fi i będę testował, czy to coś dało.