DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 56 z 97
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 97
 #927888  autor: marczello
 25 maja 2017, 21:14
jarekt pisze:Gdy będziesz już w RBM7MNP odpal Bonus za Przeniesienie. Upewnij się, że go otrzymałeś.

Wykorzystaj 200zł i 20GB zanim przejdziesz do DIL-a (w zasadzie do RBM5 :) ) - albo i nie jeśli Ci na tych środkach nie zależy, a zależy Ci tylko aby jak najszybciej mieć DIL-a.

Zmień taryfę na RBM5. Upewnij się, że taryfa się zmieniła (odczekaj 1-4 godziny).

Doładuj 50zł. Aktywuj DIL-a na 30 dni (potem znowu aktywuj na kolejne 30 dni itd.).

Po 100 dniach od doładowania kup jednorazowy pakiet 600MB za 5zł (2GB ważne 100 dni otrzymasz za doładowanie 50zł) i po kolejnych 30 dniach kup następny itd. lub od razu kup pakiet cykliczny 600/700MB/5zł - bo przynajmniej 2 Bajty na koncie MB/GB są wymagana aby DIL działał z pełna prędkością (gdy masz mniej niż 2 Bajty DIL śmiga z prędkością 32kbit/s).

Uzupełniaj konto złotówkami w taki sposób abyś w dniu aktywacji DILa na kolejne 30 dni miał na koncie minimum 30zł. Po aktywacji DILa konto możesz wyzerować na co chcesz ale za 30 dni znowu musisz mieć minimum 30zł aby usługa się uruchomiła.

Terminy aktywacji DILa, doładowań i kupowania pakietów MB to będą 3 zupełnie różne terminy i tylko czasami będą się pokrywać.

Z różnych względów zalecam uruchamiać DILa zawsze 1. dnia miesiąca czyli za pierwszym razem poczekać np. do 1. czerwca. DIL działa przez 30 dni i dzień jego uruchomienia jest pierwszym dniem dlatego w miesiącach 31-dniowych, np. 31. lipca DIL już nie działa (choć do 9 rano jeszcze często działa) - zalecam wstrzymać się wtedy z reaktywacją DILa 31. dnia aż do 1. dnia kolejnego miesiąca (można to zrobić tuż po północy przed pójściem spać jeśli ktoś tak długo siedzi).

Drobnym problemem jest luty (28 lub 29 dni) - ale tylko drobnym. Po prostu gdy luty będzie miał 29 dni to nie robimy 1-dniowej przerwy 31. stycznia, a gdy będzie miał 28 dni to nie robimy 1-dniowej przerwy od grudnia aż do lutego.

I tak przez 365 dni od dnia przejścia do RBM5.
Fajnie, super. Czy taryfę na RBM5 zmieniam kodem czy u konsultanta i jak aktywować DIL? :(
 #927889  autor: jarekt
 25 maja 2017, 21:16
Taryfę najwygodniej w Play24. DIL również możesz w Play24 włączyć. Kod na DIL to *111*480*1#

Możesz też przez infolinię ale możesz trafić na konsultanta z małymi uprawnieniami, który zamiast włączyć/zmienić daną opcję/usługę to zleci zrobienie tego innemu konsultantowi i takie zgłoszenie powędruje do kolejki nawet na kilka dni więc najlepiej to zrobić samemu w Play24 albo kodami.
Ostatnio zmieniony 25 maja 2017, 21:20 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
 #927891  autor: 24bis24
 25 maja 2017, 21:19
jarekt pisze:@surface123:
jarekt pisze:Może popełnię niedługo jakiś większy wpis na ten temat jak znajdę trochę więcej czasu
Tyle jeśli chodzi o mnie :) Może ktoś inny zna temat, ma czas to może napisze.
Czyli nie masz czasu :D
jarekt pisze:Było już o tym setki razy w tym dziale, w tym i innych wątkach. Napiszę ostatni raz o tym:
.
a jednak piszesz ponownie :D

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #927892  autor: kamil7777
 25 maja 2017, 21:19
Pisałem do kilku salonów play w mojej okolicy, odpowiedz mam taką że z jednego z punktów
Oczywiście mamy karty do przeniesienia, tylko czemu Pan chce do nas jechać 25 km jeśli w salonie Play w mieście w którym Pan mieszka posiadają również karty spełniające warunki nawet napisali że mają podgląd i że na 100%, dzwonię do tego salonu i mówią że nie mają kart?

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
 #927899  autor: Dzejkob
 25 maja 2017, 22:08
kamil7777 pisze:Pisałem do kilku salonów play w mojej okolicy, odpowiedz mam taką że z jednego z punktów
Oczywiście mamy karty do przeniesienia, tylko czemu Pan chce do nas jechać 25 km jeśli w salonie Play w mieście w którym Pan mieszka posiadają również karty spełniające warunki nawet napisali że mają podgląd i że na 100%, dzwonię do tego salonu i mówią że nie mają kart?
U mnie to samo. Ale zadzwoniłem na infolinię RBM i teoretycznie mam czekać na telefon z salonu, bo karty zostały zamówione (po moim telefonie). Zapytają Cię o numer o nr do przeniesienia, nr do kontaktu i który to salon. Czekam obecnie 2 dzień. Zobaczymy.

Ewentualnie zrób tak, jak mi kolega wyżej radził. Idź do salonu i zadzwoń przy nich na Infolinię. :-D
 #927901  autor: kamil7777
 25 maja 2017, 22:14
Dziękuję za odpowiedz, nie chcę kontaktowałem się z jednym z salonów nie wiem czy to jakiś nadzorczy w powiecie i powiedzieli że mają jako jedyni z tego miasta na wgląd na stan z innych salonów i że play w moim mieście ma na 100 % te karty?

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
 #927906  autor: Dzejkob
 25 maja 2017, 22:25
Zadzwoń na infolinię ogólną, a nie do salonu czy tam kogoś.

Mi w salonie powiedzieli, żeby zaglądać co jakiś czas czy była dostawa kart... Zamawiać się pewnie nie chciało, bo nie dość, że to Prepaid to jeszcze jakiś RBM. :smt005
 #927910  autor: Dzejkob
 25 maja 2017, 22:29
tomislawwitow pisze:Kończy mi się umowa z Orange ? Czy Idzie przenieść nr do rbm7 z abo Orange czy jedynie z nowego startera ?
Idzie. Jak najbardziej. Zwykłe przeniesienie numeru do innej sieci.
Tylko nie przenoś przed zakończeniem umowy, bo dostaniesz zapewne karę. :D
 #927949  autor: Gregrin
 26 maja 2017, 09:03
24bis24 pisze:Z abo Orange nie przeniesiesz na karte Rbm.
Ze wszystkiego co nie jest play (RBM, fakt) się przeniesie. Z abonamentu trzeba tylko zachować okres wypowiedzenia no i przenosić się z końcem umowy jeśli nie chcemy nic dodatkowo płacić.
 #927997  autor: kamil7777
 26 maja 2017, 11:42
Odpowiedź z BOK RMB :
Szanowny Panie,

przenieść numer do naszej sieci na kartę może Pan w każdym salonie sieci PLAY. 

 

W sytuacji gdy dany salon nie posiada w chwili obecnej kart sim RBM, pracownik salonu ma obowiązek zamówić kartę w odpowiednim formacie. 

 

Gdyby pojawił się problem z zamówieniem karty, proszę o podanie adresu salonu, zamówimy kartę dla Pana, która będzie do odbioru w podanym przez Pana salonie sieci PLAY. 




Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
 #929034  autor: as1as
 02 cze 2017, 09:43
*163# jak nie będzie na liście to 8 i tam powinno być
 #929052  autor: as1as
 02 cze 2017, 10:25
Jeżeli zmieniłeś dzisiaj to musisz odczekać ok. 4 godz., aby zmienić na inną
 #929055  autor: kolor100
 02 cze 2017, 10:39
Misiaczek pisze:Mam kartę sim z Play, zmieniłem taryfę na RBM Energy. Jaki jest sposób, żeby teraz dostać się do RBM5 i zachować numer telefonu?

*163*12# do fakt, a potem *163# do RBM5
  • Strona 56 z 97
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 97
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 97