DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 12 z 23
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 23
 #923238  autor: asdaf
 29 kwie 2017, 12:51
Jest weekend - ciężko będzie dodzwonić się. Spróbuję może we wtorek.
Edit. Dodzwoniłem się i mam włączone RWK. Konsul wmawiał mi, że sam wyłączyłem usługę. Musiałem tłumaczyć że wyłączyłem "RWK za 3zl/mc" a "RWK za zgody" nigdy nie zostało włączone. Chyba go to przekonało bo po chwili ręcznie i z natychmiastowym efektem włączył mi RWK.
 #925227  autor: OCCASVS
 11 maja 2017, 02:50
Ja dzisiaj zadzwoniłem do infolinii, jako że kody *140*200*1/2/3 nie działały. Powiedzieli, że w ciągu 14 dni usługa będzie aktywna. Czy mogą być problemy, jeżely przekroczono już okres ważności połączeń wychodzących o kilka dni?

Jeszcze uczę się polskiego. Przepraszam za ewentualne błędy językowe.
 #925332  autor: biala1991
 11 maja 2017, 18:06
Problemy mogą być nawet przy ważnym koncie :) Najpierw nie działają kody i trzeba dzwonić do BOK, żeby ręcznie włączyli zgody a po 14 dniach znowu trzeba dzwonić żeby włączyli RWK, bo mało kiedy uruchomi się z automatu.
Konsul pewnie będzie twierdził, że przyczyną jest nieaktywne konto ale to bzdura, prawdziwym źródłem problemów jest wrodzona niechęć systemu TM do ustawiania klientom dłuższej niż miesiąc ważności konta :D
 #927739  autor: OCCASVS
 25 maja 2017, 08:50
Oto moje doświadczenie: 11 maja zadzwoniłem do BOK, żeby włączyć RWK za zgody marketingowe, a wczoraj 24 maja dostałem SMS potwierdzającego, a data ważności wygląda w porządku na stronie profilu.

Do tej pory dostałem SMSy marketingowe tylko od T-Mobile.

Jeszcze uczę się polskiego. Przepraszam za ewentualne błędy językowe.
 #927774  autor: darekka
 25 maja 2017, 11:42
Kolego szanowny napisz czy PIERWSZY RAZ na tym numerze i z jaką ofertą uruchamiałeś RWK za zgody czy też wznawiałeś RWK zdobyte wcześniej również za zgody marketingowe.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #930049  autor: asdaf
 07 cze 2017, 16:37
Może ktoś wie jak to teraz jest z płatnym RWK? Włączam po raz pierwszy na nowym starterze bezpłatnie. Po miesiącu próbuje pobrać 3zł z konta. A jeśli nie będzie miało z czego to ważność się skróci do 14 dni czy pozostanie data około roku do przodu?
 #930070  autor: biala1991
 07 cze 2017, 18:30
W tym tygodniu zmigrowałam z abo na kartę. Automatycznie została uruchomiona usługa Bez limitu za 1zł/dziennie. Wieczorem ją dezaktywowałam co wg regulaminu powinno dać 30 dni ważności konta jednak po wyłączeniu Bezlimitu za złotówkę konto praktycznie natychmiast straciło ważność (termin do następnego dnia) więc jeśli kombinujesz coś z RWK na świeżo aktywowanym nr radzę odczekać jeden dzień.

Na marginesie, po kilkunastu latach abo klient przechodzący na kartę dostaje na drogę 2.99zł, nie 3zł, dokładnie 2.99zł :)

Czy obowiązują jeszcze darmowe rozmowy w sieci po doładowaniu? Zasiliłam konto w trakcie działania Bezlimitu, z którym się wykluczały, nie wiem czy dlatego się nie uruchomiły czy promocja się skończyła?
 #930092  autor: asdaf
 07 cze 2017, 19:54
biala1991 pisze:Na marginesie, po kilkunastu latach abo klient przechodzący na kartę dostaje na drogę 2.99zł, nie 3zł, dokładnie 2.99zł :)

1. Tylko nie przepuść na głopoty :)
2. Na płatne RWK nie wystarczy, musisz doładować natychmiast :)
biala1991 pisze:więc jeśli kombinujesz coś z RWK na świeżo aktywowanym nr radzę odczekać jeden dzień.
Czy ja coś kombinuję? - cały czas ;) Zastanawiam się tylko ile mam czasu na przenosiny z najlepszej sieci. Wykorzystałem 20 GB i czas w drogę. 3zł powinno pobrać już 5 dni temu ale nie ma z czego a data dalej ustawiona na 02.06.2018. Dobrze by było gdyby tak zostało ale może mnie zaskoczą i skrócą ważność. Nie jest to mój numer główny i nie chce mi się wkładać codziennie karty do telefonu aby sprawdzić ważność.
 #930095  autor: jarekt
 07 cze 2017, 20:08
@asdaf, nie zdradzę chyba dużej tajemnicy jeśli powiem, że to RWK zostanie z Tobą na na dłużej.

Po prostu jeśli jest 2,99zł (jak u @białej :) ) lub mniej to opłata nie zostanie pobrana, a ważność się nie zmieni (ani nie skróci, ani nie wydłuży).
Jeśli numer chcesz przenieść ale nie wiesz kiedy to zrobisz albo na razie chcesz go wrzucić do szuflady to jest OK.

Ale jeśli za jakiś czas przyjdzie Ci do głowy z tego numeru korzystać i doładujesz konto np. kwotą 20zł bo coś tam chcesz sobie wykupić to zgadnij co się stanie z kasą z doładowania...
 #930104  autor: asdaf
 07 cze 2017, 20:35
Karta-leżak by się przydała bo może pojawi się jakaś ciekawa promocja ale ten numer na pewno jest do przeniesienia, tak gdzieś w okolicach stycznia. :-)
Ps. Jestem świadom co się by się stało gdybym np. w styczniu ten numer doładował ;-)
Dzięki
 #937334  autor: darekka
 07 lip 2017, 18:33
Ja dziś tj.16 dnia od wyrażenia zgód(22 czerwca) musiałem "przypomnieć" się operatorowi przy 4 numerach(2xHEYAH i 2xT-mobile) z "Masz złotówkę...". Wystarczył dziś jeden telefon i bardzo miła konsultantka w trakcie rozmowy ręcznie ustawiła ważność konta-potwierdzenia przyszły troch ępóźniej niż zapowiadane "do 30minut" ale efekt końcowy to 7 lipca 2018r.
Teraz trzeba zgody wycofać. :lol:

EDYCJA:
tymi kodami pięknie i sprawnie wszystkie wycofane i potwierdzone SMSami zwrotnymi:
Zażądzanie zgodami:
Kodami USSD:
AKTYWACJA DEZAKTYWACJA
*140*200*1# *140*200*9# "Marketing T-mobile"
*140*200*2# *140*200*10# "T-mobile transmisja danych"
*140*200*3# *140*200*11# "Partnerzy transmisji danych"

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #937433  autor: -Gosc-
 08 lip 2017, 10:36
biala1991 pisze:W tym tygodniu zmigrowałam z abo na kartę. Automatycznie została uruchomiona usługa Bez limitu za 1zł/dziennie. Wieczorem ją dezaktywowałam co wg regulaminu powinno dać 30 dni ważności konta jednak po wyłączeniu Bezlimitu za złotówkę konto praktycznie natychmiast straciło ważność (termin do następnego dnia) więc jeśli kombinujesz coś z RWK na świeżo aktywowanym nr radzę odczekać jeden dzień.
U mnie przy takim ruchu jak opisałaś zdążyli pobrać w międzyczasie (kilkanaście sekund) magiczne 3zł za "bezpieczny internet".... Tylko wyłączenie "złotówki" i włączenie nolimitu za 25zł.
 #937463  autor: biala1991
 08 lip 2017, 13:27
U mnie aktywacja Bezlimitu za 1zł i aktywacja nolimitu za 25zł bez żadnych strat na koncie :) Sensowna oferta i teoretycznie niekłopotliwa, odnawia się cyklicznie, wystarczy ustawić w banku stałe zlecenie doładowania, trzeba jednak monitorować, co w przypadku zarządzanego nr jest uciążliwe. Jeśli przez pomyłkę włączy się jakaś usługa za 3zł, wtedy wszystko się sypie. No limit idzie aut a pozostałe 22 zł z doładowania zejdzie na rozmowy wg cennika. Z powodu autoryzacji sms nie mam podglądu na konto a mój użytkownik zorientuje się, że coś jest nie tak dopiero jak skończy się kasa i zablokują połączenia.
 #937472  autor: -Gosc-
 08 lip 2017, 13:44
biala1991 pisze:Jeśli przez pomyłkę włączy się jakaś usługa za 3zł, wtedy wszystko się sypie. No limit idzie aut a pozostałe 22 zł z doładowania zejdzie na rozmowy wg cennika.
Dlatego to mnie zdecydowanie od nich odrzuca. Te "przez pomyłkę" lub "przez system" to u nich standard. Moim zdaniem to nadużycie które powinno zostać tak samo rozwiązane przez odpowiednie urzędy jak "granie na czekanie".
 #937489  autor: biala1991
 08 lip 2017, 14:17
Pomijając niezbyt udany start na swoim nr nie mam najmniejszych problemów z uruchamianiem niechcianych usług. Może dlatego, że na koncie jest równe zero, co nie przeszkadza korzystać z darmowych rozmów w sieci więc w tym temacie złego słowa nie powiem :)
Denerwujące jest jednak notoryczne niedziałanie podstawowych funkcji, wspomniane już zgody, nie dość że nie można nimi zarządzać tak jak w innych sieciach przez ebok, to kody są fikcją a TM nic z tym nie robi. Za to włączanie zgód przez konsuli odbywa się bardzo sprawnie, nawet kiedy o to nie prosisz :)
  • Strona 12 z 23
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 23
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 23