DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 44 z 173
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 173
 #926686  autor: MDataa
 18 maja 2017, 20:23
Test tego co osiągam u siebie na Podkarpaciu - okolice Brzozowa A2Mobile LTE jeszcze bez lejka.
Upload bez rewelacji.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 23 maja 2017, 21:09 przez MDataa, łącznie zmieniany 1 raz.
 #926690  autor: Ramirez
 18 maja 2017, 20:36
przemekamag pisze:W przypadku uploadu wiele osób skarżyło się (też w wątku) na bardzo duże ograniczenie uploadu jakby na stałe do bardzo niskich wartości.
Było tu kilka osób które tak miało ale napisali zgłoszenie i może strasznie wolno ale po trzech tygodniach naprawiono im to.
 #926714  autor: Luks
 18 maja 2017, 22:01
Złożyłem wniosek we wtorek wieczorem, ale póki co cisza... Oby kurier jutro przyjechał, bo nieźle się to przedłuży.
 #926717  autor: zolvio
 18 maja 2017, 22:07
_aston_ pisze:Mam pytanie odnośnie internetu

1. Czy może ktoś dać screen jak działa ten niewyczerpany pakiet po osiągnięciu 15GB?
2. Chciałem zamówić kartę u nich, ale chcę adres gdzie będę dostępny w godzinach 9-17, ale ja pracuję w innych godzinach i część tego czasu jestem w pracy, część w drodze a część u siebie
Ad. 1. Niebawem podeślę :mrgreen: Póki co jestem dopiero na pierwszym lejku:)
Ad. 2. Zrób tak jak ja zrobiłem: Przy wypełnianiu wniosku w okienku "uwagi" podałem, że proszę o kontakt w celu uzgodnienia terminu dostawy. Zadzwoniła kobieta z Biura Obsługi Klienta i ustaliliśmy kiedy ma przyjechać kurier. Wszystko bezproblemowo, kurier ogarnięty i kumaty, jeszcze dzwonił żeby potwierdzić termin dostawy (nie pamiętam już jaka to firma wozi).

Chodzi o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów
 #926750  autor: negra
 19 maja 2017, 07:00
Luks pisze:Złożyłem wniosek we wtorek wieczorem, ale póki co cisza... Oby kurier jutro przyjechał, bo nieźle się to przedłuży.
Ja składałem w poniedziałek , a kurier z dokumentami dotarł w czwartek , tak że możesz dzisiaj mieć odwiedziny :wink: .
 #926751  autor: macc
 19 maja 2017, 07:02
zolvio pisze:
_aston_ pisze: (nie pamiętam już jaka to firma wozi).
DPD
 #926804  autor: Luks
 19 maja 2017, 11:38
negra pisze:
Luks pisze:Złożyłem wniosek we wtorek wieczorem, ale póki co cisza... Oby kurier jutro przyjechał, bo nieźle się to przedłuży.
Ja składałem w poniedziałek , a kurier z dokumentami dotarł w czwartek , tak że możesz dzisiaj mieć odwiedziny :wink: .
I tak też się stało ;) Wygląda na to, że może już we wtorek będzie przeniesienie.
 #926809  autor: mikkel
 19 maja 2017, 12:07
W moim przypadku, kurier był tydzień temu w piątek i numer przeniesiony od dzisiaj.
Także wygląda na to że tydzień liczymy od wizyty kuriera a nie od wypełnienia wniosku.
 #926828  autor: nagrabus
 19 maja 2017, 15:32
Dostałem odp na niedziałający internet:
-----------------------------------------------------------------------------------------

Szanowny Panie,

w odpowiedzi na złożoną przez Pana reklamację z dnia 18.05.2017 r. o numerze ******* dotyczącą problemów przy korzystaniu z transmisji danych informuję, że przeprowadzona analiza wykazała, że na numerze ******** nie nastąpiło automatyczne przejście pomiędzy schodkiem prędkości po przekroczeniu zużycia kolejnego pakietu 5GB. W Pana przypadku, w wyniku błędu nastąpiło obciążenie środków z konta głównego za transmisję danych.

W związku z powyższym Pana reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. W dniu dzisiejszym dokonaliśmy zwrotu poniesionych kosztów za połączenie w transmisji danych w kwocie 2,36 PLN. Przepraszamy za powstałe niedogodności.

Zgłoszony przez Pana problem został przekazany do naszego Działu Technicznego w dniu 16.05.2017r. Z informacji jakie uzyskaliśmy podczas rozmowy w dniu 18.05.2017r. działanie transmisji danych odbywało się w sposób prawidłowy.

Dodatkowo w ramach rekompensaty postanowiliśmy przyznać jednorazowo na numerze ****** pakiet danych 5GB do wykorzystania.
---------------------------------------------------------------------------------------
Oczywiście nie jestem zadowolony z tej odpwiedzi bo problem był zgłaszany bezskutecznie od 12 maja, a nie tak jak napisali 16. To co napisali to było zgłoszenie już po jednym mailu i jednym telefonie, czyli trzecie, a zareagowali dopiero po czwartym. Do tego w ramach rekompensaty dali mi 5 GB, które nie wiem jakbym miał wykorzystać skoro korzystam z nielimitowanego pakietu cyklicznie. Lejek mam oczywiście włączony, nie został cofnięty. Już im odpisałem że się nie zgadzam i proszę o zwrot kasy za cały pakiet 19,90 PLN.
 #927089  autor: Heisenberg
 21 maja 2017, 13:39
Ja jeszcze trochę i dobije 5GB. Zobaczymy czy będą problemy

Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka

Obrazek
 #927142  autor: kaspeed
 21 maja 2017, 19:41
u mnie zaś nie działa wifi calling wogole. :mrgreen:

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #927211  autor: aeroxd
 22 maja 2017, 08:39
Mówię sobie wyślę ogłoszenie do gazety lokalnej w mojej okolicy, a tu mi mówią na BOK, że takiego numeru 76567 SMS Premium nie obsługują.:(
 #927280  autor: mati33
 22 maja 2017, 14:34
Podczas rozmowy słyszę czasami swój zniekształcony głos w oddali :?:
Ramirez pisze: Zobacz czy nie masz w tych telefonach opcji związanych z roamingiem. Jeśli tak to zaznacz wszystko bo a2mobile jest traktowana jako siec roamingowa nawet jeśli nie ma żadnej o tym informacji. .
Przesył danych podczas roamingu
Ustawienia tej opcji Przesył danych podczas roamingu
nie będzie skutkować pobieraniem i zmniejszenia się pakietu danych internetowych?
Obrazek

Ta opcja Roaming Kraj też ma być zaznaczona?

Obrazek
 #927481  autor: _aston_
 23 maja 2017, 16:49
Kupiłem starter a2mobile
Aktywowałem pakiet internet za 9,9zł (dodam, że pierwsze 15 minut karta była tylko częściowo aktywna i nie działały kody)

Na razie nie przekroczyłem pierwszego progu 5GB, niestety już prędkość jest dość niska, nie udało mi się przekroczyć 3Mbps (61%-70% zasięgu) na D-Link DWR-921
Obrazek

Na razie Youtube w HD działa bez problemów, w FullHD są już problemy i zawiesza się co kilka sekund.

Kilka kilometrów dalej u rodziny przy 50% sygnału:
Obrazek
 #927524  autor: zolvio
 23 maja 2017, 22:50
Wydaje mi się, że jedyne co pozostaje to:
- śledzenie przychodzących smsów od operatora (jeżeli karta jest w modemie podpiętym do routera, to co tydzień trzeba sprawdzać - chyba taki jest czas życia sms-a);
- kod *200# powie czy mamy włączone ograniczenie prędkości przesyłu danych - niestety nie mówi do jakiej prędkości;
- zrobić speedtesta :) żeby sprawdzić w którym lejku jesteśmy.

Chodzi o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów
  • Strona 44 z 173
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 173
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 173